Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (8.5.17)

הפעם ניסינו מזון יבש לחתולים, משחות שיניים למצבים שונים, מסיר איפור, סדרת מוצרי טיפוח עם שמן קוקוס וסדרת מוצרי קוסמטיקה לעור הפנים. וזה מה שיש לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוצרים של לאונרדו

סדרת טיפוח חדשה זו לעור הפנים כוללת ארבעה מוצרים – סבון, סרום, קרם לחות ומסיכת הזנה. ארבעת המוצרים נבדקו בתקופה האחרונה, ומתוכן אהבנו יותר מכולם את הסבון. עם חומצה אלפא-הידרוקסית, ויטמינים ומיצוי צמחים, הוא ניקה היטב את העור שלנו והותיר אותו רענן ומוכן לחומרי הלחות שהגיעו לאחר מכן. קרם הלחות, המשלב בין רכיביו גם ויטמין E ו-C, התגלה כקרם לחות בסיסי ויעיל, המספק לעור את הלחות לה הוא זקוק. הסרום, לעומת זאת, אמנם מספק מרקם חלק, אך זה קורה הודות לרכיבי סיליקון, ואנו לא אוהבים את התחושה המלאכותית שהוא מעניק לעור, מה עוד שחומר זה מצמצם את האפשרות של רכיבים פעילים להיכנס לעור. המסיכה היא מסיכה שקופה שתורמת לחידוש מראה העור. המסיכה אינה דורשת הסרה וניתן ללכת איתה לאורך שעות רבות. זה דרש מעט הסתגלות ולא היה נוח במיוחד במהלך היום – מומלץ להשתמש בה בלילה.

76-220 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות וב-www.leonardo360.co.il.

צילום: אורי גרין

DentAid של כצט

חברת התרופות השיקה סדרה חדשה של שמחות שיניים, שכל אחת מהן מיועדת למצב ספציפי – לנשים בהריון ולאחר לידה, לבני נוער במהלך טיפול אורתודנטי ולסובלים מבעיות חניכיים. מבין השלוש ניסינו את משחת השיניים המיועדת לנשים בהיריון. הנסיינית שלו אהבה את המשחה, שהיה לה טעם נעים. המשחה מכילה בין השאר טרי-קלציום פוספט וויטמין E, והיא עזרה לשמירה על מצב מאוזן של החניכיים.

24.9-29.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים.

צילום: אפרת אשל

מים מיסלרים דו-פאזיים של גרנייה

מוצר זה אמור לעשות בו זמנית שלוש פעולות – להסיר איפור, כולל איפור עמיד, לנקות את עור הפנים ולהרגיע. המוצר מיועד לכל סוגי העור, כולל לעור רגיש, והוא מנקה את העור מבלי להשאיר אותו שומני – או מלוכלך. במילים אחרות, הסרת האיפור ושאר הלכלוך היתה יעילה וקלה באותה המידה, ועור הפנים נותר נעים ונקי, מוכן לסרום ולקרם הלחות.

60 שקלים ל-400 מ"ל, לפני הנחות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ חו"ל

Schesir של ביופט

מותג חדש של מזון לחתולים הגיע לישראל, הפעם מאיטליה. שבעה מוצרים נמכרים במסגרת המותג – חתלתולים, בוגר עוף, בוגר דגים, סניור, הירבול, סטרילייזד עוף וסטרילייזד חזיר, בהתאם לצרכים הייחודים של כל חתול, כולל התאמה לחתולים רגישים. לטובת המקפידים, את הדגים המשמשים את המותג דגו בים הפתוח, העוף גדל ללא הורמונים והוא מאודה בתהליך ידני, והכל ללא כל תוספי טעם, צבע או חומרי שימור. החתול הבוגר שקיבל את המזון היבש אהב אותו מאוד, ולמרות שהוא אינו מתחרה של ממש באוכל רטוב, הוא היה יותר פופולארי בהשוואה למזון יבש קודם.

89-94 שקלים ל-1.5 ק"ג, 349-359 שקלים ל-15 ק"ג. להשיג בחנויות לבעלי חיים.

צילום: יח"צ

פינוק בתוספת שמן קוקוס של יוניליוור

השמפו, המרכך ותחליב הרחצה של המותג הושקו בגרסה חדשה, המצטרפת למוצרים הוותיקים. השינוי כאן  הוא בתוספת של שמן קוקוס, אחד הרכיבים הטרנדיים ביותר בעולם הטיפוח, כמו גם בחמאת שיאה. רכיב זה, שהוא יקר במיוחד, נוכח כאן בכמות קטנה, וההשפעה שלו ניכרת בעיקר בריח, ולא בהשפעה על העור. כך שאם לא מצפים ליותר מדי, אפשר ליהנות ממוצרי ניקוי וטיפוח בסיסיים ויעילים עם ניחוח מצוין של קוקוס.

מ-10 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן