Skip to content

3 פדופילים נעצרו לאחר מעקב ברשת האינטרנט

בתום פעילות סמויה ממושכת בהם הופעלה שוטרת שהתחזתה לקטינה בת 13 כנגד עברייני פדופיליה ברשת האינטרנט, נעצרו אתמול החשודים. על פי החשד הם העבירו תמונות חושפניות ותכנים מיניים לקטינה בת 13
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

3 פדופילים נעצרו אתמול  בפעילות יזומה של משטרת ישראל כנגד עבירות פדופיליה ברשת, כך הותר היום (חמישי) לפרסום.

בתום פעילות סמויה ממושכת בהם הופעלה שוטרת שהתחזתה לקטינה בת 13 כנגד עברייני פדופיליה ברשת האינטרנט הגיע אתמול השלב הגלוי של הפעילות עת ביצעו השוטרים את מעצרם של החשודים בגין עבירות פדופיליה שונות.

במבצע מתוכנן נעצרו אתמול שלושה  חשודים בני 31, תושב תל אביב, ת"א; 37 ממודיעין; ובן 50, תושב טייבה, בפרשות שונות ונפרדות זו מזו, בגין חשד למעורבותם בעבירות פדופיליה שונות תוך שימוש ברשת האינטרנט והתכתבות עם השוטרת. החשודים פעלו אף מעבר למרחב הוירטואלי ופעלו לקיום מפגש של ממש לצורך קיום מגע מיני עם ה"קטינה" השוטרת.

ע"פ חומרי החקירה כל אחד מהחשודים ניהל במספר הזדמנויות התכתבויות בעלות תוכן מיני עם השוטרת ובכללן העבירו תמונות חושפניות וסרטונים בעלי תוכן מיני.

החשודים אף הציעו תשלום מיני עבור שליחת תמונות חושפניות של השוטרת והנחו אותה כיצד להגיע לסיפוק מיני. בהמשך, הציעו קיום יחסי מין תמורת תשלום.  היום יובאו שלושת החשודים להארכת מעצר בבית משפט שלום בת"א.

במשטרה מציינים כי פעילות חשיפה יזומה זו של משטרת ישראל היא חלק ממאבק בלתי מתפשר לאיתור וחשיפת עברייני מין בכלל ועברייני פדופיליה ברשת בפרט. המשטרה עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ומשקיעה את כל המאמצים באיתורם של פדופילים האורבים ומסכנים את ילדנו.

משטרת ישראל פונה להורים ומבקשת לגלות ערנות בכל הנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהיר אותם מפני הסכנות האורבות להם ברשת.
יש לחזור ולהדגיש בפני בני הנוער והילדים כי יש להימנע משיח עם אנשים זרים באינטרנט ומשליחת חומרים אישיים לרחבי הרשת. כמו כן, יש לדווח למשטרה במידה ועולה חשד לפגיעה או הטרדת הילדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן