Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 13 במאי, 2017

הפינגווינים ממדגסקר, לדפוק התמחות, סנייפר: הצלף המסתורי, מלכת המדבר, אמריקנים במיטה, עד סוף החורף, ארוכה הדרך למטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:10 הפינגווינים ממדגסקר | The Penguins of Madagascar, ערוץ Hot פאן 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 26 בספטמבר, 2015, בשעה 10:00 בערוץ Yes5

12:20 לדפוק התמחות | The Internship, ערוץ Hot גולד 

קומדיה עדכנית. הסרט עוסק בניסיון של אנשים באמצע החיים להמציא את עצמם מחדש בעידן הדיגיטלי. שני סוכני מכירות וחברים טובים, מגלים להפתעתם שהחברה שלהם נסגרה בעקבות התייעלות ומעבר למיחשוב העסק. אף על פי שהם אינם מעודכנים בעליל בחידושים טכנולוגיים וברשתות חברתיות, הם מעזים ומציגים את מועמדותם לעבודה בחברת 'גוגל'. הסרט מתאר את ניסיונותיהם המבדחים לצלוח את המבחנים ואת המבדקים, ולהרשים את הגיקים הדומיננטיים בעזרת קומון-סנס, שיתוף פעולה והרבה פרשנות אישית (גם אם היא לרוב מוטעית). שחקנים: אוון וילסון, וינס ווהן, ג'וש גאד, מקס מינגלה, רוז ביירן. בימוי: שון לוי. ארה"ב, 2013. למרות כמה סצנות משעשעות, "לדפוק התמחות" מרגיש כמו ניסיון עצל לצוות מחדש את שני הקומיקאים וינס ווהן ואוון וילסון. העלילה נראית כמו סחורה משומשת של סרטים שכבר ראינו, בשילוב פרסומת גלויה לחברת גוגל. ציון: 

18:35 סנייפר: הצלף המסתורי | Sniper: Ghost Shooter, ערוץ Hot אקשן 

מותחן לחימה. קבוצת צלפים מיומנת מתבקשת להגן על צינור נפט חיוני מפני פגיעת טרוריסטים. בתחילת המתקפה, יורה אלמוני בלתי נראה לעין מחסל מספר צלפים, וברור לכל שידע מראש את מיקומם המדויק. המתח גואה כאשר מבינים שחלה פרצה באבטחת המידע, ומנסים להבין מי ביצע אותה, מיהו המושך בחוטים והאם המשימה שאליה נקראו מחפה בעצם על משהו אחר לגמרי. שחקנים: בילי זיין, צ'אד מייקל קולינס, דניס הייסברט. בימוי: דון מייקל פול. ארה"ב, 2016.

21:30 מלכת המדבר Queen Of The Desert, ערוץ Yes1 

דרמה ביוגרפית. סיפור חייה יוצא הדופן של אשת האשכולות, גרטרוד בל, שהייתה סופרת, ארכיאולוגית ודיפלומטית של האימפריה הבריטית בתחילת המאה ה-20. היא מגיעה לטהרן לאחר שלא מצאה שידוך הולם בארצה ומחליטה להקדיש את חייה ועבודתה לחקר המזרח התיכון. שחקנים: ניקול קידמן, ג'יימס פרנקו, רוברט פטינסון, דמיאן לואיס. במאי: ורנר הרצוג. 2015. הליהוק מושלם והשחקנים טובים, אבל מסקרן מה משך אותם להופיע בסרט כה מבולבל, מחורר, מבולגן וחסר תכלית. ציון: 

22:00 אמריקנים במיטה Americans In Bed, ערוץ Hot HBO 

דוקו. עשרה זוגות אמריקנים מתראיינים בכנות ובטבעיות בעודם שוכבים באזור הנוחות שלהם – במיטה הפרטית. מבני זוג צעירים מניו יורק שנפרדו כבר 26 פעמים ועד זוג בני תשעים שנשוי כבר 71 שנה, הזוגות מדברים בפתיחות על רומנטיקה, סקס, אמון ואהבה וחושפים מה גורם למערכת היחסים שלהם לעבוד. כל אחד מהזוגות שהתראיינו לסרט התיעודי של פיליפה רובינסון חלק את רגעי האושר ושברונות הלב שלו, החלומות והתשוקות והראה שמערכות יחסים הם לא תמיד כפי שהן נראות לעין.

22:00 עד סוף החורף | Edge of Winter, ערוץ Hot דרמה 

דרמת מתח פסיכולוגית. אליוט בייקר אוחז בשתי ידיו את ההזדמנות להדק את הקשר עם שני בניו: גרושתו מותירה אצלו את הבנים ויוצאת לחופשה עם בעלה הטרי. אולם האפשרות לחזק את מערכת היחסים המשפחתית הופכת עד מהרה להרפתקה מסויטת. אליוט ובניו, שיצאו למסע ציד משותף, משתכנים בבקתה מרוחקת על שפת אגם. כשפורצת סופת שלגים קשה שאינה מאפשרת לעזוב את המקום, שני הבנים הצעירים למדים יותר על הכוונות האמיתיות של אביהם. שחקנים: ג'ואל קינמן, טום הולנד, שון בנסון. בימוי: רוב קונולי. ארה"ב, 2016.

22:00 ארוכה הדרך למטה | A Long Way Down, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 במרץ, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן