Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 14 במאי, 2017

מיסטר גאגא, יפן של ג'ואנה למליי, זעקות מסוריה, גוסט דוג: דרכו של הסמוראי, רצח בדם קר 2, אפריקה מלמעלה, לבשל נכון עם רורי אוקונל, ציידי המציאות 10, מטבחי הגיהנום 14
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מיסטר גאגא | Mr. Gaga, ערוץ Hot8

פרס הקהל בפסטיבל הסרטים SXSW ארה"ב 2016; פרס ראשון בפסטיבל הסרטים הבינלאומי Tempo שבדיה 2016; פרס ראשון פסטיבל הסרטים הבינלאומי Sofia בולגריה 2016; פרס חבר השופטים ובחירת הקהל IDFF Cronograff מולדובה 2016; פרס הקהל פסטיבל הסרטים הבינלאומי Tirana אלבניה 2016; פרס הקהל בפסטיבל הסרטים Aspen ארה"ב 2016. סיפור דמותו וחייו המרתקים של אוהד נהרין, מנהלה האמנותי של להקת בת-שבע ומי שהמציא את שפת הגאגא, משורטט על ידי שפה קולנועית מהפנטת, שמורכבת משהייה אינטימית בחדרי החזרות, מקטעי מחול ממגנטים ומחומרי ארכיון נדירים. העבודה עליו נמשכה יותר משמונה שנים, והסרט מנסה לפענח את המפגש האקסטטי בין נהרין לבמה, בינו ובין רקדניו ובין היצירות שלו לקהל. בימוי: תומר הימן. ישראל / גרמניה / הולנד / שוודיה, 2015.

21:10 יפן של ג'ואנה למליי | Joanna Lumley's Japan, ערוץ הטיולים

סדרה טיולים בכיכובה של השחקנית הבריטית האהובה ג'ואנה למליי (פטסי סטון מסדרת הפולחן "פשוט נהדרת"). שלושת פרקי הסדרה יעקבו אחריה שעה שתרחיק עד לקצוות יפן, החל המהקרחונים הסיביריים בצפון וכלה באיים הסאב-טרופיים בדרום.

22:00 זעקות מסוריה | Cries from Syria, ערוץ Yes דוקו

תיעוד מצמרר של אזרחים שניסו להילחם למען מולדתם, אך עד מהרה מצאו עצמם במלחמת אזרחים מדממת שממוטטת את מדינתם האהובה. עם פרוץ האביב הערבי ב-2011, האמינו גם הסורים שיוכלו סוף סוף להביא לסיומן את 40 שנות שלטון הדיקטטורה הברוטלית של אסד. אך במקום זה, מאמציהם הביאו לתוצאות ההפוכות. הממשל החל להעניש את המתנגדים מהאופוזיציה ולהפגין כלפיהם וכלפי ילדיהם מדיניות אכזרית של עינויים עד שלבסוף התפתחה בסוריה מלחמת אזרחים עקובה מדם. האנשים שנלחמו למען החופש שלהם מוצאים עצמם, כבר למעלה מחמש שנים, במשבר הומניטארי קשה – מניתוק מקורות אספקת המזון ועד שימוש בנשק כימי ותקיפות מהאוויר של בתי חולים ובתי ספר. מאות שעות שצולמו על ידי מפגינים ועיתונאים סוריים ועדויות ממקור ראשון של פעילים וילדים סורים לצד גנרלים לשעבר – קובצו לידי סרט הופך קרביים, שמציג ללא פילטרים את הזוועות שקורות ממש כאן, מעבר לגבול, בעוד העולם (וישראל) – נאלמים דום. קריינות: הלן מירן. בימוי: ייבגני אפנבסקי. 112 דקות, ארה"ב / סוריה / צ'כיה, 2017.

22:00 גוסט דוג: דרכו של הסמוראי | Ghost Dog: Way Of The Samurai, ערוץ Yes3

סרטו של ג'ים ג'רמוש, מחבר בסגנונו הקולנועי היחודי בין עולם ההיפ הופ, סרטי המאפיה ופילוסופיה של המזרח הרחוק. מחסל מתבודד, אשר חי לפי הקודים של הסמוראים ושנאמנותו נתונה למאפיונר שהציל את חייו, עד לפעם בה הוא נכשל במשימתו והופך בעצמו למטרה לחיסול. שחקנים: פורסט ויטאקר, ג'ון טורמי, קליף גורמן. ארה"ב, 1999. סרט יצירתי, אמנותי, מעט מלנכולי, אך עם זאת מקורי ומעניין. ציון: 

22:00 רצח בדם קר 2 | Fortitude 2, ערוץ Yes Oh

סדרת הדגל של Sky Atlantic. דרמת המתח והמסתורין חוזרת בעונה חדשה. העיירה פורטיטיוד בקוטב הצפוני היא מקום יחודי – מוקפת בנופים הקשים של הקוטב, מלאה בהזדמנויות והפתעות ובעבר נחשבה למקום הבטוח ביותר בעולם. אבל אירועי העונה הראשונה ערערו על הטענה הזו. ספוילר – העונה השנייה נפתחת מספר שבועות לאחר סיום העונה הראשונה. העיירה הקפואה נאבקת בקיצוצים ממשלתיים ובחסרונו של השריף, כשגילוי מקפיא דם מוכיח שעבור תושבי המקום, האימה עדיין שם. בתאונת דרכים מחרידה באזור הקרחון נמצאת גופה ללא ראש. בדיקה של אנשי המז"פ חושפת שלפי הזווית שבה נערף הראש, כנראה לא מדובר בתאונה. בזמן שאינגריד ופטרה מנסות לזהות את הקורבן, המושלת הילדור (סופי גרבול, "The Killing" הדנית) נאלצת לקחת אחריות על החקירה לאור היעדרותם של דן ואריק. הדייג מייקל לנוקס (דניס קוויד) מגיע לעיירה במטרה לתפוס להק גדול של סרטנים נדירים, אך שריפה בסירה שלו מעלה חשד שיריביו גילו את תוכניותיו. חקירת מותו של האיש חסר הראש תלך ותסתבך, הגופות יערמו, אווירת הפחד בעיירה תשוב לשלוט ואף אחד לא יהיה חסין מפני המוות הקפוא המרחף סביב. ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס") חוזר לגלם את השריף דן, ולעונה מצטרפים חוץ מקוויד, גם מישל פארלי ("משחקי הכס") ו-קן סטוט ("הנעדר", "מלחמה ושלום").

22:00 אפריקה מלמעלה | Aerial Africa, ערוץ הטיולים

סדרה החושפת את קסמי היבשת הנגלים לעין רק ממבט אווירי. פרקי הסדרה יתעכבו על נופיה של דרום היבשת, החל מקניון נהר פיש שבנמיביה, דרך שכונותיה השוקקות של יוהנסבורג וכלה בשולי היהלומים של פורט נולות'.

22:30 לבשל נכון עם רורי אוקונל | How to Cook Well with Rory O'Connell, ערוץ האוכל

רורי אוקונל הוא אחד ממורי הבישול המנוסים ביותר באירלנד. מזה שלושים שנה הוא מסייע לתלמידיו בפענוח סודות המטבח ואף ייסד עם אחותו את בית הספר באלימאלו היוקרתי לאמנות הבישול. בסדרה זו יציג בפנינו טכניקות קלאסיות ומהותיות שעל כל שף מתחיל לאמץ.

22:45 ציידי המציאות 10 | Storage Wars 10, ערוץ לייפטיים

הציידים חוזרים לפרקים חדשים, וכולם מנסים להגשים אותו חלום: לעשות קנייה טובה, כלומר כזו שתניב כמה שיותר כסף אחרי שהושקע בה כמה שפחות כסף. הציידים הם סוחרי יד-שנייה ממולחים, שמתחרים במכירות פומביות על יחידות איחסון (מכולות) שננטשו ושבתוכן יש אוצרות נשכחים, או לחילופין – זבל. יש להם דקה להחליט האם תוכן המכולה שווה את הקנייה. פעמים רבות אינסטינקטים טובים הם ההבדל בין קנייה טובה להפסד כספי עצום, ועבור רוב הציידים העיסוק הזה מהווה את הפרנסה העיקרית שלהם.

23:00 מטבחי הגיהנום 14 | 14 Hell's Kitchen, ערוץ האוכל

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. 20 שפים יחולקו לשתי קבוצות שתתחרנה זו מול זו בהאנגר עצום שהוסב לחלל מסעדה, מטבח כפול ומעונות, בהם יתגוררו המתמודדים במהלך התחרות. בסופה של העונה תיוותר קבוצה אחת המונה חמישה שפים. אלו יתמודדו זה מול זה והשף המנצח יזכה בשני פרסים: ההזדמנות לעבוד כשף בכיר באחד ממסעדותיו של רמזי ופרס כספי של 250,000 דולר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן