Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 16 במאי, 2017

קולקטה עם סו פרקינס, עצירת ביניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 קולקטה עם סו פרקינס | Kolkata with Sue Perkins, ערוץ הטיולים

הקומיקאית סו פרקינס ("בייק אוף") צוללת עמוק אל ליבה הסואן והשוקק של קולקטה, הבירה של מדינת דרום בנגל והעיר השביעית בגודלה בהודו. פרקינס רואה במו עיניה כיצד התפתח המקום ממרכז עירוני מוכה עוני ואלימות לבירת התרבות של הודו, מקום הולדתם של הסופרים ויקראם סת, אמיטב גוש וחתן פרס נובל לספרות רבינדרנת טאגור.

22:00 עצירת ביניים | The Stopover | Voir du Pays, ערוץ Yes3

דרמה נשית עוצמתית שזכתה בפרס בפסטיבל קאן. לאחר תקופת שירות ארוכה ומתישה באפגניסטן, מקבלת פלוגת חיילים כמה ימי חופש בקפריסין, לפרוק עצבים ולנקות את הראש. לצד פינוקים במלון הכל-כלול, הם נדרשים גם לעבור שיחות משותפות ותחקירים על כמה מהאירועים הלא פשוטים שחוו בקרב. בין הלוחמים נמצאות גם שתי חברות ילדות, אשר היו מעורבות בקרב אחד טראומטי במיוחד, וכעת בעיצומה של החופשה מוצאות עצמן חוזרות אליו שוב. שחקניות: סוקו, אריאן לאבד. במאיות: דלפין קלין, מוריאל קולין. צרפת, 2016. סרט חכם שיודע להביא את הסיפור של הנשים שעברו הלם קרב. משחק מלודרמטי מצוין. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן