Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 17 במאי, 2017

רגולר שואו 11, Lovetrue, הבר הכי חם באל-איי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 רגולר שואו 11 | Regular Show 11, ערץ הילדים 

מרדכי וריגבי, שני חברים שאוהבים להתעצל כל היום, משחקים במשחקי וידאו ומתבטלים עם חבריהם בפארק. בכל פרק הם מסתבכים בצרה בגלל התנהגותם שגורמת לאסונות.

22:00 LoveTrue, ערוץ Hot8 

פרס ראשון בפסטיבל Indie Memphis 2016, פרס ראשון בפסטיבל הסרטים הבינלאומי Karlovy Vary 2016. סרטה של הבמאית עלמה הראל ("בומביי ביץ'") העוקב אחרי שלושה סיפורי אהבה מורכבים. הסרט המציג נקודת מבט ייחודית על האתגרים שהאהבה יכולה להציב ועל הדרך שבה ניסיונות העבר וההווה שלנו מעצבים את ההחלטות שאנו מקבלים כאשר החלטות על אהבה אמתית פג. בשלושת הסיפורים בסרט מתגלה פער עצום בין מציאות לחלום, פער שהראל מנצלת כדי לביים עבור הגיבורים שלה פנטזיות, עתיד אפשרי וגם קטעי סרטים הנראים כמו סרטי משפחה ישנים ומאפשרים להם לשחזר זיכרונות טעונים מהעבר. ההתרחשויות בהווה מתערבבות בפנטזיות האלה, מציאות מתערבלת בדמיון והגבול בין זיכרון לדמיון נבחן שוב ושוב. ארה"ב, 2016.

22:15 הבר הכי חם באל-איי What Happens At The Abbey, ערוץ !E 

מועדון ה'אבי' הממוקם בווסט הוליווד הוא אחד הברים המוכרים ביותר בלוס אנג'לס ונחשב לאחד מאבני הדרך של העיר. המועדון נפתח בתחילת שנות ה-90, והיה אחד המקומות הראשונים שהיה גיי פרינדלי, בתקופה שרוב מועדוני הקהילה התמקמו בחדרים חשוכים ואפלים. עם השנים הפך המקום לאחד ממקומות הבילוי הבולטים בעיר, ולמעין מוקד עלייה לרגל עבור סלבס, כשמסיבות האוסקר הידועות של המועדון וחגיגות של אירועים לאומיים, הינם דבר שבשגרה. כיום הבר הלוהט עדיין מתחזק מעמד של מקום לוהט שאליו המפורסמים אוהבים להגיע, אך הוא לחלוטין ידידותי ומזמין עבור כולם, ללא הבדל של דת, מין, גזע או העדפה מינית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן