Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 19 במאי, 2017

אהבה וידידות, משחקי חובה, ילדות עם אוטיזם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 אהבה וידידות | Love & Friendship, ערוץ Yes1 

קומדיה רומנטית על פי נובלה של ג'יין אוסטין. לאחר שהתאלמנה וביזבזה את כל הונו הרב של בעלה, שואפת ליידי סוזן היפיפייה למצוא מקור כלכלי חדש בחייה, שידוך הולם לבתה הסרבנית, ואולי אף לעצמה, והיא לא בוחלת בשום אמצעי להשגת המטרה המקודשת. שחקנים: קייט בקינסייל, קלואי סביני. במאי: וויט סטילמן ("ימים אחרונים של דיסקו"). אירלנד, 2016. דרמה תקופתית קומית למדי, אולם מדובר במופע של בקינסייל, ונוכחותה מורגשת לכל אורך המסך. ציון: 

22:00 משחקי חובה Nerve, ערוץ Hot גולד 

מותחן אקשן מאת יוצרי "קאטפיש". תיכוניסטית שתמיד נמנעה מריגושים מיותרים, מחליטה להעז ומצטרפת למשחק רשת פרובוקטיבי, בו קהילת צופים אנונימיים מציבה בפניה אתגרים ומעודדת אותה לחצות כל קו אדום. שחקנים: אמה רוברטס, דייב פרנקו. במאים: הנרי ג'וסט, אריאל שולמן. ארה"ב, 2016. השחקנים מעולים, אבל לעיתים הביצוע הויזואלי מגיע על חשבון העלילה. ציון: 
 
23:00 ילדות עם אוטיזם | Girls with Autism, ערוץ הבריאות 

דיוקן מרגש של שלוש נערות השוהות בפנימייה לילדות אוטיסטיות. הסרט יעקוב אחר קייטי, אביגייל ובת', המתמודדות כל אחת עם אוטיזם בדרגה שונה, במהלך שישה חודשים, בביתם ובבית הספר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן