Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 20 במאי, 2017

מטרה קשוחה 2, מרחבים סגורים, ללא מילים, משחקי חובה, ברש, אימא נרצחה לי, האשליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:25 מטרה קשוחה Hard Target 2 | 2, ערוץ Hot אקשן

אקשן לחובבי אמנויות לחימה, המהווה סרט המשך לסרט הקאלט מתחילת שנות התשעים בכיכובו של ז'אן קלוד ואן דאם. ווס ביילור הוא איש אמנויות לחימה שפרש מרצונו. למרות זאת, הוא מתקשה לסרב להצעה הנדיבה להשתתף בקרב בבורמה תמורת פרס כספי גדול במיוחד. רק בהגיעו למיינמאר, מתברר לו שהונו אותו וכי נפל קרבן לציד-אדם אכזרי. כשרק מים לגופו עליו לשרוד במעבה הג'ונגל מול רודפיו חסרי הרחמים. שחקנים: סקוט אדקינס, אמארין שולוויבול, ת'יירה צ'אטיקל. בימוי: רואל ריינה. ארה"ב, 2016.

19:05 מרחבים סגורים | The Great Indoors, ערוץ Yes קומדי

ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי", "מרק הוליוודי") מככב בקומדיה שנונה על כתב טיולים והרפתקאות ידוע שבילה כל חייו בבחינת גבולות כדור הארץ. כעת, כשמו"ל המגזין (סטיבן פריי) מזמן אותו למשרדו ומודיע לו שהחליט לקצץ את נסיעות השטח שלו ושמעכשיו הוא מתחיל עבודה חדשה ככתב במחלקה הדיגיטלית של המגזין (שנסגר בגירסאת הפרינט…) הוא נאלץ להסתגל לזמנים המודרניים ולעולמו החדש. הוא נאבק להבין את הסלנג של עולם הקליק-בייט, ולשנות את כתיבתו כדי שתתאים למאמרים אונליין. אבל האתגר האמיתי שעומד בפניו הוא הבנת הצוות שלו, המורכב ממילניאלים, אשר כותבים על חיק הטבע שכף רגלם מעולם לא דרכה בו. ציון איי.אם.די.בי.: 6.3, עגבניות רקובות: 45%, מטה-קריטיק: 51/100

19:30 ללא מילים | Speechless, ערוץ Yes קומדי

קומדיה חדשה בכיכובה של מיני דרייבר, העוקבת אחר משפחת דימאיו, שלהם ילד עם שיתוק מוחין, ג'יי.ג'יי. (מיכה פאולר, השחקן הראשון בפריים טיים האמריקני עם שיתוק מוחין), שלא יכול לדבר, אבל כן להקליד את מה שיש לו להגיד. מאיה (דרייבר), היא אם בריטית בעלת גישה מגוננת, ישירה ושתלטנית, המצליחה להפחיד את הסובבים אותה. היא 'אמא נמרה' שלא מפחדת משום דבר ולפעמים לא שמה לב עד כמה רחוק היא תגיע כדי לגונן על בנה. בעלה, ג'ימי (ג'ון רוס בואי, "המפץ הגדול"), שלא אכפת לו מה אחרים חושבים: דילן, ביתם הספורטאית וריי, הבן האמצעי והחכם, שמרגיש שהוא הכי מושפע מחוסר תשומת הלב של הוריו, העסוקים בטיפול באחיו. כשהמשפחה עוברת דירה בפעם האלף, למקום בו יש בית ספר שמתאים יותר לצרכיו של ג'יי.ג'יי., ריי מרגיש לראשונה שמצא את מקומו, ומבקש להישאר לגור בעיירה שאליה עברו, בעוד אמו רוצה לעזוב כי המקום לא מתאים ל-ג'יי. ג'יי. והיא עצמה מתנגשת עם מנהלת בית הספר (מרין הינקל, "שני גברים וחצי") ללא הפסקה. כשג'יי. ג'יי. פוגש את קנת' (סדריק יארבו), הגנן של בית הספר בעל קול הבריטון, הוא מרגיש ש'מצא את הקול שלו'. בעקבות הצלחתה היא חודשה לעונה שנייה. ציון איי.אם.די.בי.: 7.7/10, עגבניות רקובות: 98%/100%, מטה-קריטיק: 79/100

22:00 משחקי חובה | Nerve, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 19 במאי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 ברש | Barash, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סיפורה של נעמה ברש בת ה-17, המתגוררת עם משפחתה בפרבר ישנוני. התחביבים שהיא חולקת עם חברותיה הם שתיית אלכוהול, סמים ואפליקציות חדשות בפלאפון. יום אחד מופיעה בבית הספר תלמידה חדשה, ונעמה מוצאת את עצמה נסחפת לעולם בלתי מוכר. שחקנים: סיון נועם שמעון, ג'ייד סקורי, דביר בנדק. במאית: מיכל ויניק. ישראל, 2015.

22:00 אימא נרצחה לי | Mommy Dead and Dearest: The Story of Dee Dee and Gypsy Rose, ערוץ Hot HBO

סרט תיעודי הבוחן את סיפורן הבלתי ייאמן של דידי בלנשרד ו-ג'יפסי רוז בלנשרד, אם ובת שעמדו במרכזה של אחת מפרשיות הרצח המזעזעות ביותר. כלפי חוץ היה נראה כי ג'יפסי רוז היא צעירה חולנית הרתוקה לכיסא גלגלים בעוד שאמה, דידי, היא המלאך השומר שלה. אך רק לאחר שדידי נמצאה מתה בביתה וג'יפסי רוז נעדרה, התגלתה האמת הנוראית – שילוב בין רצח אם, מסכת שקרים ארוכה ומה שנראה כמו אחד המקרים החריגים ביותר של התופעה המכונה 'תסמונת מינכאוזן'. סרט שאינו נעים לצפייה, אך מסקרן ומעניין לכל אורכו, אם כי צפוי כבר מעשר דקות לאחר ההתחלה. ציון: 

22:00 האשליה | Now You See Me, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 באוקטובר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן