Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 21 במאי, 2017

צבי הנינג'ה 5, הנפילה, אמלי, הדוגמנית ואני 2, לא מוגן עם ניקי גלייזר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 צבי הנינג'ה Teenage Mutant Ninja Turtles 5 | 5, ערוץ ניקלודיאון

ליאונרדו, רפאל, מיכאלנג'לו ודונטלו – המוכרים יותר כצבי הנינג'ה – שבים בעונה חדשה. עלילת הסדרה מתרחשת בניו יורק של ימינו ונעה בין מגדליה הזוהרים של מנהטן לביביה החשוכים. היא מגוללת את הרפתקאותיהם של ארבעה צבים אנושיים ועכברוש גבה קומה בשם מאסטר ספלינטר. יום אחד מגלה ספלינטר, בגרסתו האנושית, נוזל ירקרק שהופך אותו לעכברוש ואת ארבעת צבי המחמד שלו למוטציות. השינוי המפתיע גורם לו למצוא מחסה במערכת הביוב של העיר, שם הוא מגדל את הצבים ומלמד אותם את אמנויות הלחימה של הנינג'ה.

22:00 הנפילה | The Fall, ערוץ Yes דוקו

אולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 – גמר ריצת 3,000 מטר לנשים. על קו הסיום ניצבות שתי אצניות מועמדות לניצחון אך שונות כל כך אחת מהשנייה – מצד אחד מארי דקר, שיאנית עולם, מדליסטית אולימפית וספורטאית מוערצת בארה"ב, מצד שני זולה באד מדרום אפריקה, שרצה יחפה ונאלצת להתמודד עם קולות המפגינים נגדה על רקע משטר האפרטהייד בארצה. במהלך הריצה עקפה באד את דקר ורצה בנתיב הפנימי, אך כנראה לא הגבירה את מהירותה בהתאמה ולא דאגה שיהיה ביניהן יתרון של צעד שלם לפני העקיפה, כפי שנדרש במוסכמות האתלטיקה הקלה. כתוצאה מכך נתקלה דקר ברגלה של באד ונפלה. היא נפגעה במפרק הירך והוצאה מהמסלול בזרועות בן זוגה. הרגעים שלה מתייפחת בדרכה אל מחוץ לאיצטדיון זכורים עד היום עם רגעי השיא של אולימפיאדת לוס אנג'לס. באד שנפלה גם היא, סיימה במקום השביעי לאחר שנאלצה לסיים את הריצה על רקע שריקות הבוז של הקהל האמריקני כלפיה. במסיבת העיתונאים שלאחר האירוע האשימה דקר את באד בהתנגשות. בתחילה נפסלה באד עקב הכשלה, אך לאחר צפייה בקלטת המרוץ היא הוחזרה שוב לתחרות. שנה לאחר מכן, כשחזרה שוב דקר להתחרות, היא נשאלה האם היא מתחרטת על תגובתה כלפי באד וענתה: 'אני לא מרגישה שום סיבה להתנצל. טעיתי, כמו כל אחד אחר באותו מצב'. היום, 32 שנה אחרי התקרית הקשה על המסלול, מפגיש הסרט שלפנינו את השתיים למפגש מחודש וחושף את הסיפור האמיתי מאחורי מה שקרה, הפעם במילותיהן שלהן. בימוי: דניאל גורדון. 90 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 אמלי | Amélie, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית, שהייתה מועמדת לחמישה פרסי אוסקר, זכתה בפרס הסרט הטוב של האקדמיה האירופאית לקולנוע. מלצרית מתוקה וחולמנית מקדישה את חייה לשמח אחרים בדרכים יצירתיות. כשהיא מתאהבת לראשונה בחייה, היא מבינה שעליה לדאוג גם לעצמה. מחזה על פי הסרט עלה לאחרונה בברודוויי. שחקנים: אודרי טוטו, מתייה קסוביץ, ג'אמל דבוז, סרג' מרלין. במאי: ז'אן-פייר ז'אנה. צרפת, 2001. סרט כייפי, משעשע, צבעוני ומקסים, ועם גיבורה כייפית שקל להזדהות איתה. ציון: 

22:05 הדוגמניות ואני 2 | I Live With Models 2, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרה קומית של קומדי סנטרל UK. אחרי שבעונה הקודמת התוודע טומי לתעשיית האופנה במיאמי וחווה על בשרו את החיים בדירת דוגמנים, בעונה השנייה עוברים הוא ושותפתו סקארלט – דיוות מסלול נוירוטית – לתפוח הגדול. בדירת הדוגמנים החדשה בניו יורק טומי מסתבך עם דוגמנית פלאס סייז לוהטתואילו סקארלט מבינה שבעיר הגדולה היא ניצבת בתחרות קשה מול המוני יפיפיות כמוה.

22:30 לא מוגן עם ניקי גלייזר | Not Safe With Nikki Glaser, ערוץ Hot קומדי סנטרל

תוכנית אירוח קומית בהנחייתה של הקומיקאית ניקי גלייזר ("אסון מהלך"), שהנחתה גם את התוכנית "ניקי ושרה" ב-MTV. במהלך כל תוכנית מנסה ניקי, בעזרתם של אורחים וחברים מפורסמים, לחקור נושא סקסי, מביך או טאבו בדרכים לא שגרתיות. בין השאר היא נעזרת בגלאי אמת כדי לגלות מי מחבריה מפנטז לשכב איתה, מנהלת שיחות ביזאריות עם זרים בטינדר ומאלצת כוכבי פורנו לומר דברים הזויים במהלך סצנות סקס. בתוכנית משתתף קאסט קבוע ומתחלף של קומיקאים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן