Skip to content

אבל הריח אוי הריח

ואתם מתווכחים אם לשיר את ההמנון או לא? הדיון היחיד הלגיטימי הוא כיצד לבער את הנגע. ואין ספק שבשלב זה שום תרופה לא תמנע את הנמק מלהתפשט רק קטיעה ובלי הרדמה. אחרי כן תוכלו להתווכח על שני עמים, שלוש ארצות, דמוגרפיה ומה שתרצו. כרגע הוויכוח ימין שמאל הוא עקר, ומלובה על ידי מערכת מושחתת, שמגינה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד לאחד כל האירועים שמתרחשים במדינת ישראל הם בגדר קוריוזים מגוכחים עד עצובים, כולם ביחד הם סיבה למרד אלים, וזה לא עניין של ימין ושמאל, ממש לא. כמובן שיש מי שמעוניין שהכל יתוייג כימין (פטריוטים) שמאל (בוגדים). אבל זה בפירוש לא זה.

במקום לשלוח אותם לכלא...

ממשלת ישראל שלפה את כל השדים המקוריים מהבקבוק. דתיים, חילוניים, אשכנזים ספרדים, ערבים יהודים ונותנת להם להשתולל חופשי כי מה שעבד 69 שנה יעבוד גם היום. כל דיון קטן כגדול נגרר אוטומטית לכיוון הלאומני, למה? כי כשהגן הלאומני קופץ לך לראש המוח מפסיק לעבוד. וכשהמוח לא עובד כל איברי החישה לא מתפקדים. הנה כמה דוגמאות מהימים האחרונים:

מירי רגב סיבוני שרת התרבות במדינה בה יש מספיק מעצבים ברמה גבוהה מייצגת את מדינת ישראל באירוע הכי רשמי ומחוייט שיש. אירוע בו כל מעצב חולם להציג את יצירותיו. מה עושה הגברת רגב, עוטה שטיח עם תמונה של העיר הכי שנויה במחלוקת בעולם. מצד אחד היא משתינה בקשת על כל המעצבים הישראלים (אם השרה בחרה את השמלה הזו הרי שזו כנראה רמת עיצוב השמלות בישראל),  מצד שני היא מייצרת פרובוקציה שפסטיבל קאן לא יכול לסבול, כן יש בו פוליטיקה אבל היא מתמקדת ביצירות ולא בשטיחים. היא מזלזלת בקוד הלבוש של האירוע. כי מירי רגב ממש לא בקטע של לייצג את המדינה, מירי רגב. שרת התרבות שמתעבת ערבים אבל מעדיפה את תרבותם על תרבות המדינה אותה היא מייצגת,  רק משיקולים לאומניים גרידא. מירי רגב אחראית לשליפת השד הקטלני ביותר מהבקבוק (אשכנזים וספרדים) והיא מטפחת אותו, תוך רמיסת כל מה שישראלי נטו היינו לא זה ולא זה.

שר החקלאות של מדינת ישראל הוא גנב זה לא ממש חדש. למשרד החקלאות הוא הביא איתו את אותה אג'נדה שהיתה לו במשרד השיכון ואת אותן שיטות, אז הוא לא נתן את הדין על כך וגם היום לא יתן. גם אריאל הנוכל דוהר על שד מטורף השד הדתי. ההסבר שלו ("חלל ערכי") מעצבן לא פחות. קיבינימט אתה שר החקלאות לא הרב הראשי (לא שמהרב הראשי הייתי מקבל הסבר שכזה, אם בכלל הייתי מקבל אישור להיפגש איתו בכלא) ממתי שר חקלאות אחראי על הערכים. ועוד יותר מעניין זה , שאלו שזכו להטבות מאורי אריאל הם דווקא מקורביו. אריאל (לא) נכבדי האם למקורביך יש חלל ערכי או שיש להם כיס עמוק והרבה מקום שתוכל למלא את החלל בו בכספי הפריפריה?

ממשלת ישראל 2017 היא אוסף של גנבים ונוכלים, קלפטוקרטיה קלאסית שגורמת לפרדיננד מרקוס ורעייתו אימלדה להיראות כמו סתם בוני וקלייד. אלו שאינם גנבים, מטורפים על כל הראש כמו בצלאל סמוטריץ שלא מתבייש להציע פתרון סופי לבעיית הפלשתינים ולהדביק אותו לצה"ל. נפתלי בנט שאולי למד 5 יחידות מתימטיקה אבל נכשל בהסטוריה ואפילו בתנ"ך. איילת שקד שטן עם פני בובה שמקדמת השתלטות על מערכת המשפט, מערכת, שצדק מעולם לא היה חלק ממנה אבל היום גם כל קשר בינה לבין משפט הוא מקרי בהחלט.

שר הרווחה מואשם בסעיפים הקשורים בהרצת מניות לרווחתו ולרווחת בני משפחתו וזאת בזמן שקשישים, נכים וניצולי שואה חיים על סף רעב. אף אחד לא אמר לו שהוא שר הרווחה של כוווווולם ולא רק של משפחת כץ? גלעד ארדן השר לבטחון פנים (אללה ירחמון על הבטחון שהוא מספק לנו) ממליץ לכולם לעלות למירון ולהשתטח על קברים מחר הוא יתחיל למכור קמיעות של הבבא סאלי ובו זמנית יכסח את יאיר גרבוז.

ועוד לא אמרתי מילה אחת על ליצמן שר הטבק, או דרעי הגנב הסדרתי וכמובן על הקודקוד. ראש וראשון לגנבים ושומרי ראשו.

ממשלת ישראל, כנסת ישראל וסדרה ארוכה של אלו שנקראים "נבחרי ציבור" ומקורביהם מזכירים לי מחסן מזרונים מוכה פשפשים שהדרך היחידה לטהר אותו הוא להעלותו באש על תכולתו.

הרקב פשה בכל, ואזרחי מדינת ישראל מסתובבים בין הזבובים בגאווה עם דגל ביד ושירת התקווה בפיהם. אני לא מבין אתכם הרי חלקכם יהיה נכה יום אחד, כולכם תזדקנו. מה שהיום לא מזיז לכם, (אטימות זה מלוכלך זה רע אבל זה חוקי) מחר יהיה מנת חלקכם. אמכם תהיה הזקנה במסדרון ואביכם ילך לחטט בפחי האשפה כדי למצוא מעט מזון.

ואתם מתווכחים אם לשיר את ההמנון או לא? הדיון היחיד הלגיטימי הוא כיצד לבער את הנגע. ואין ספק שבשלב זה שום תרופה לא תמנע את הנמק מלהתפשט רק קטיעה ובלי הרדמה. אחרי כן תוכלו להתווכח על שני עמים, שלוש ארצות, דמוגרפיה ומה שתרצו. כרגע הוויכוח ימין שמאל הוא עקר, ומלובה על ידי מערכת מושחתת, שמגינה על ה"חבר'ה" והללו לא משתינים על המדורה כדי לכבותה הם משתינים עליכם. כי את המדורה הזו רק סופר טנקר בצורת גליוטינה יצליח לכבות.

ממשלת ישראל היא ערימת צואה שתרומתה היחידה היא לאוכלוסיית הזבובים והטפילים. זה לא הולך להשתנות אם תמשיכו להתעלם מהבעיה, זה לא יפסק אם באוניברסיטה העברית ישירו את ההמנון. מישהו חירבן לכם על השטיח בכניסה לבית, גם אם תדלגו על השטיח 10 פעמים ביום לא תוכלו לפספס את הזבובים. ובטח לא את הריח.

1 Comment

  1. גורן
    20 במאי 2017 @ 9:51

    עמית מצטער על התגובה הקודמת אבל אתה יודע מה אומרים הכלבים נובחים והשירה עוברת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן