Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 22 במאי, 2017

טווין פיקס (2017), דם חם, ד"ר רוזווד 2, טקס פרסי המוזיקה של בילבורד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 טווין פיקס (2017) | (Twin Peaks (2017, ערוץ Yes Oh

יצירת הטלוויזיה של דיוויד לינץ' הגיחה לאויר העולם ב-1990 ושינתה את פני הטלוויזיה. נחשבת לאחת הסדרות פורצות הדרך ובעלות ההשפעה בכל הזמנים. טווין פיקס מתגלה כעיירה הזויה ומלאת טיפוסים צבעוניים על גבול הביזארים ומאחורי הרצח של לורה מתגלה עולם שלם של עסקים בלתי חוקיים ואלמנטים על טבעיים. דמויות רבות ומוכרות ישובו, ביניהן דמותו של קייל מקלכלן בתפקידו כסוכן ה-FBI, דייל קופר. יחד איתו חוזרים מהסדרה המקורית גם גם דיוויד דוכובני, שרלין פן, אלישיה ויט, לינץ' עצמו ועוד, ומצטרפים אליהם נעמי ווטס, מוניקה בלוצ'י, מייקל סרה, טים רות', ג'ניפר ג'ייסון לי, לורה דרן, אשלי ג'אד, רוברט פורסטר, אמנדה סייפריד ואחרים. בזווית הישראלית, גם אלון אבוטבול הצטרף לקאסט המרשים. המוזיקה המקורית והמפנטת של אנג'לו בדלמנטי תשוב אף היא.

21:00 דם חם | One Angry Vegan, ערוץ Hot8 

איך הפכה ישראל למעצמה טבעונית תוך שלוש שנים? הסרט עוקב אחר סיפורה של טל גלבוע, מנהיגה אקטיביסטית וחושף את הצופה אל מאחורי הקלעים של המהפכה הטבעונית בישראל ולמחיר האישי של מנהיגות. בימוי: גיל גולן. ישראל, 2017.

22:00 ד"ר רוזווד 2 | Rosewood 2, ערוץ Yes דרמה

עונה חדשה לדרמה הקומית שבמרכזה ד"ר בומונט רוזווד (מוריס צ'סטנאט, "החברה מהשכונה", "קיק אס 2") השרמנטי, החוקר הרפואי (פתולוג) הפרטי במיאמי השמשית. לצידו, ובצמוד אליו עובדת הבלשית אנליז ווילה (ג'יינה לי אורטיז) ויחד הם חושפים את הרמזים שאף אחד אחר אינו רואה, ועוזרים למשטרת מיאמי לפתור את תיקי החקירה המאתרגים ביותר. אל העונה מצטרף החבר החדש במשטרת מיאמי, קפטן ראיין סלייד (אדי סיבריאן, "בטי המכוערת", "משמרת שלישית"), אדם בעל עבר מסתורי שמאתגר ומסבך את המצב הסבוך גם ככה, בין רוזווד לווילה.

22:15 טקס פרסי המוזיקה של בילבורד | Red Carpet of the Billboard Music Awards, ערוץ !E 

ג'וליאנה רנסיק ומומחי האופנה של הערוץ מגיעים לשטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה של בילבורד. הפרסים בטקס מוענקים מטעם מגזין המוסיקה Billboard, המפרסם את מצעדי המוסיקה החשובים בארצות הברית. בניגוד לפרסים אחרים שניתנים על ידי חברי אקדמיה או על ידי הצבעת קהל, פרסי הבילבורד ניתנים לאמנים המצליחים ביותר, כשההצלחה נמדדת על פי נתוני המכירות, ההורדות וההשמעות שלהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן