Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 23 במאי, 2017

מסילה, אשף השקרים, טוד סמפסון: עד קצה היכולת, סופר-גירל, נשים קטנות LA 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מסילה, ערוץ Hot8

חיי הקהילה הזרה ועולם גני הילדים הפיראטיים בדרום תל אביב, מבעד לעיניהן של העובדות הסוציאליות במסיל"ה, מרכז עירוני הפועל כאגף רווחה לקהילה. גידול ילדים, חיי עוני ופערי תרבות, כשמעל הכל מרחפת סכנת חיי הילדים בגנים. באורח אינטימי מלווה המצלמה את הפעילות וחודרת בעדינות, אל החדרים ומפגשי הטיפול. הסרט מציג, צעד צעד, את פני הקהילה, את הקשיים, המצוקות, ההתמודדות עם גידול הילדים וחיי ההישרדות. בימוי והפקה: עמיקם גולן. ישראל, 2017.

22:00 אשף השקרים | The Wizard Of Lies, ערוץ Yes3

בשנת 2008 בישרו כותרות העיתונים בכל העולם על מעצרו של איש העסקים ומי שניהל את אחת מקרנות הסיכון המשגשגות בארה"ב, ברנרד מיידוף, באשמה שביצע את ההונאה הפיננסית הגדולה ביותר שנחשפה אי פעם, בהיקף של 65 מיליארד דולר. סרטו של בארי לוינסון ("איש הגשם", "בוקר טוב וייטנאם") חוזר אל ימים אלה ואל המשפחה שניצבה במוקד הסערה. רוברט דה-נירו מגלם את איל ההון שרימה וגזל את חסכונותיהם של אלפי אזרחים ו-מישל פייפר היא אשתו הנאמנה ושותפתו לעסקים. ארה"ב, 2017.

22:00 טוד סמפסון: עד קצה היכולת | Todd Sampson's Body Hack, ערוץ דיסקברי

ההרפתקן טוד סמפסון יוצא לחקור את חייהם של אנשים יוצאי דופן ברחבי העולם, בכדי לראות מה אנו יכולים ללמוד מהם. בסדרה תיעודית זו בת ששה פרקים, סמפסון יחיה עם לוקטי צייד באפריקה, יבדוק את קצה הסיבולת שלו עם לגיון הזרים הצרפתי, יעבוד בתור שרפה בהרי ההימלאיה וילמד צלילה חופשית מסורתית. בפרק הראשון הוא יתאמן עם מאמני אומנויות לחימה מעורבים כדי לראות אם הוא יצליח להפוך ללוחם מיומן – תוך שבועיים בלבד. האם הוא יצליח לללמוד מהם איך להשתלט על התגובה האינסטנקטיבית של הגוף ברגעי פחד או מצוקה? על ידי דחיפת גופו ונפשו עד לקצה גבול היכולת, סמפסון ינסה להוכיח כי גוף האדם יכול להסתגל כמעט לכל דבר.

22:00 סופר-גירל | Supergirl, ערוץ Yes דוקו

נעמי קוטין נראית כמו ילדה יהודיה אורתודוקסית טיפוסית. משפחתה שומרת שבת, אוכלת אוכל כשר ואוטוטו נעמי גם תחגוג בת מצווה. אבל נעמי אינה ילדה רגילה. היא נחשבת ל'סופר-גירל' – ילדה ששוברת שיאי עולם בהרמת משקולות. ההתנגשות בין שני העולמות היא שהופכת את הסיפור שלה לכל כך מיוחד. מצד אחד, היא נלחמת להחזיק בתואר שלה, בעודה מנווטת בין מהמורות גיל ההתבגרות וההגבלות הדתיות החלות עליה ומהצד השני נשקפת סכנה לבריאותה העתידית ולקריירה שלה כמרימת משקולות. הסרט שמתעד את חייה ואת חיי משפחתה התומכת לפני, במהלך ואחרי התחרויות מרכזיות, מביא סיפור מיוחד ומרגש על ילדה שנולדה עם כוחות חיצוניים יוצאי דופן וכעת צריכה למצוא גם את הכוחות הפנימיים כדי לשרוד בחיים הקשים שעוד מצפים לה. בימוי: ג'סי אוריט. 80 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 נשים קטנות: Little Women: LA 6 | 6 LA, ערוץ לייפטיים

המתח גבוה יותר מאי פעם עם התחלת העונה החדשה והמסעירה של נשים קטנות: LA. בעונה הנוכחית הנשים הקטנות סובלות מבעיות בריאותיות טרה מגיעה רחוק בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "רוקדים עם כוכבים", אך סובלת משני בקעים ומשלל בעיות נוספות שמקשות עליה להתחרות, בריאנה חוששת שהיא סובלת מדיכאון לאחר-לידה, כריסטי עומדת לעבור ניתוח חדשני, וג'זמין הופכת לאימא לאחר הריון קשה. עכשיו שרובן הקימו משפחה, הנשים מתמקדות בילדיהן ובמסלולי הקריירות החדשות שלהן, כך שלמצוא זמן לחברויות הופך למאתגר יותר ויותר. חלק מהנשים מקבלות הזדמנויות חדשות ומלהיבות, מה שמוביל לקנאות ומתיחות ומעורר מחדש דרמות ישנות שמשפיעות על החברויות בין הנשים ועל המשפחות שלהן. האם הן יצליחו להתאחד ולתקן את הקרעים שנוצרו… שוב?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן