Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 במאי, 2017

באגס באני וחברים 2, אמא – לא עשיתי את זה, אני יוסיין בולט, בשם הגנטיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:35 באגס באני וחברים 2 Bugs Bunny & Friends 2, ערוץ הילדים

באגס באני וחבריו חוזרים לעשות צרות. באגס ייצא לטיולים ומסעות משעשעים כאשר יקרו בדרכו ביגפוט מסתורי, סוכנת ריגול חשאית, סם, שודד הבנקים ועוד.

22:00 אמא, לא עשיתי את זה | Mommy I didn't do it, ערוץ לייפטיים

סרט ההמשך ל-"הנאשמת". אחרי השקעה רבה וזמן רב רחוק מהבית, אלן פליינוויו סוף סוף סיימה את לימודי המשפטים ומתחילה לעבוד כעורכת דין. עכשיו שחייה נכנסים לשגרה, היא רוצה לבלות יותר זמן עם הבת שלה, ג'ולי בת ה-18. כל חייה משתנים לפתע כשג'ולי מואשמת ברצח של מורה, איתו היו שמועות לרומן, אלן יודעת שהיא לא יכולה לסמוך על אף אחד אחר ומחליטה להגן על בתה בבית משפט. במהלך המשפט של חייהן, אלן חושפת יותר ויותר ראיות שמצביעות על אשמתה של בתה ג'ולי, אך אלן מסרבת להאמין שהיא אשמה ונלחמת להוכיח זאת, נחושה לגלות את האמת, אפילו אם זה שם את חיי בתה בסכנה. שחקנים: דניקה מק'קלר ("שנות הקסם"), ג'ורג' וונדט ("חופשי על הבר"), ג'ליל ווייט ("אריזה משפחתית"). ארה"ב, 2016.

22:00 אני, יוסיין בולט | I am Bolt, ערוץ Yes דוקו

הצצה מרתקת אל החיים האמיתיים של האיש המהיר בעולם. באולימפיאדה האחרונה בברזיל הדהים יוסיין בולט את העולם כשזכה בשלוש מדליות נוספות, שהצטרפו ל-9 מדליות זהב אולימפיות ועוד 11 מדליות זהב באליפויות העולם. האתלט היחיד בהיסטוריה שזכה 3 פעמים ברציפות במשחקים האולימפיים ב-3 מדליות זהב בריצות היוקרתיות ל-100 ול-200 מטר ובריצת שליחים 100X4 מטר (בייג'יניג 2008, לונדון 2012 וריו 2016), והאתלט היחיד בהיסטוריה שזכה 3 פעמים באליפות העולם ב-3 מדליות זהב בריצות היוקרתיות ל-100, ל-200 מטר ובריצת שליחים 100X4 מטר (ברלין 2009, מוסקבה 2013 ובייג'ינג 2015). הדוקו מסופר על ידי בולט עצמו ומשתתפים בו גם פלה, ניימאר וסרינה ויליאמס, כולל צילומי וידאו אינטימיים משגרת חייו בבייג'ינג, ריו, לונדון, גרמניה וג'מייקה. במאים: בנג'מין טרנר וגייב טרנר. 90 דקות, ארה"ב, 2016.

22:30 בשם הגנטיקה | In the Name of the Gene, ערוץ Hot8

רבים מאמינים שחוסר שוויון מגדרי, גזעי ומעמדי מוצדק בשל הגנטיקה. אפילו עיקורים בכפייה בוצעו בשם הגן. אך האם יש בסיס מדעי לטענה שהגנים שלנו קובעים את זהותנו? הסרט מפריד בין העובדות לבדיות סביב עולם הגנים וחוקרים את ההתעללויות הגסות שבוצעו בשם שטויות ביולוגיות מסוכנות. צרפת, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן