Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 28 במאי, 2017

סקובי-דו קול 2, איך מסמנים אהבה, חשמלית ושמה תשוקה, אואזיס: סופר-סוניק, אוצרו של קופר: המצוד אחר הסוד: מפת המטמון מהחלל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 סקובי-דו קול 2 | !Be Cool, Scooby-Doo, ערוץ הלדים

עונה חדשה לחבורה עם הכלב הכי 'קול' שיש. לאחר שסיימו את התיכון, החבורה של סקובי-דו מחליטה לנסוע בזמן באמצעות מכונת המסתורין, ולעשות קצת כיף בחופשת הקיץ האחרונה שלהם יחד. אך, יש מי שמונע מהם להשלים את מסעם כפי שרצו.

21:00 איך מסמנים אהבה? | The Sign for Love, ערוץ Hot8

אל-עד הוא כהן חירש מלידה למשפחה שומעת. תוך התמודדות עם מותה הטרגי של אמו והתפרקות המשפחה הגרעינית שלו, מוצא אל-עד משפחה חדשה הדוברת את שפתו, שפת הסימנים, ומקבל את ההחלטה החשובה בחייו – להפוך לאבא. בסרט הוא מתעד בגוף ראשון את החיים שבנה לעצמו, מתוך רצון להציג בפני הצופים גרסה משלו למשפחה והורות. ישראל, 2017.

22:00 חשמלית ושמה תשוקה | A Streetcar Named Desire, ערוץ Yes3

העיבוד המופתי של הבמאי איליה קאזאן למחזהו של של טנסי ויליאמס, מועמד ל-12 פרסי אוסקר ואחד ממאה הסרטים הגדולים בכל הזמנים על פי מכון הסרטים האמריקני. נישואיה של סטלה נקלעים למשבר כאשר אחותה המפונקת והשברירית בלאנש מגיעה להתארח בביתה, ומתחילה למתוח ביקורת על חייה ועל בעלה המחוספס והאלים סטנלי. אולם לבלאנש יש סודות משלה וכאשר אלו מתגלים היחסים בבית מגיעים לפיצוץ טרגי. הסרט היה הראשון שזכה בשלושה פרסי אוסקר למשחק. היחיד שלא זכה מבין ארבעת השחקנים העיקריים היה מרלון ברנדו, אולם הסרט הפך אותו לכוכב ולשחקן המבוקש בעולם, וקריאתו 'סטלה' נכנסה לפנתיאון הקולנועי. שחקנים נוספים: ויויאן לי, קים האנטר, קארל מולדן. ארה"ב, 1951. יצירת מופת בזכות משחק מדהים, בעיקר של ברנדו, ובזכות סיפור מושך ומרתק בכל רגע. ציון: 

22:00 אואזיס: סופר-סוניק | Oasis: Supersonic, ערוץ Yes דוקו

המפיקים של הסרט "איימי", מציגים את סיפור נסיקתם המטאורית של האחים ליאם גאלגר ונואל גאלגר, שהקימו את להקת הרוק האגדית אואזיס, ונודעו לא רק בשל המוסיקה פורצת הדרך שלהם, אלא גם בשל יחסי האהבה-שנאה הקיצוניים והמתוקשרים שביניהם. הסרט משרטט את קורות הלהקה בעיקר בימי השיא שלה – בסוף שנות ה-90, מביא קטעי ארכיון נדירים ומסתיים ברגע השיא של אואזיס בהופעות הענקיות שלה, חסרות התקדים בגודלן, בפארק נבוורת'. בימוי: מאט וויטקרוס. 122 דקות, ארה"ב, 2016. הסרט תופס את עוצמת האנרגיה של הלהקה, כמו גם את טירוף חבריה, אך מתקשה למצוא ייחוד או נופך ויזואלי. ציון: 

23:00 אוצרו של קופר: המצוד אחר הסוד: מפת המטמון מהחלל | Cooper's Treasure: The Hunt For A Secret Fortune: The Treasure Map From Space, ערוץ דיסקברי

בשנות ה-60, שבעת האסטרונאוטים 'המקוריים' היו שילוב המושלם בין כוכבי רוק ושדים מושחתים. בזכות קסמו האישי, יופיו ושלל מכוניות הספורט שלו, גורדון קופר היה הצעיר והמבוקש ביותר בקרב החבורה. כאחד מהחלוצי החלל הראשונים, הוא קבע שיא, שתקף עד היום, בטיסת החלל הארוכה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. באחת ממשימותיו החשובות, בזמן שגורדון טען שהוא בחיפוש אחר כורים גרעיניים ברחבי העולם, הוא גילה משהו אחר: ספינות טרופות. גורדון, שעבד במשך עשרות שנים במבצעים חשאיים ובניתוח המידע שאסף בזמן שהקיף את כדור הארץ, יצר מסמך שלפי דעתו עשוי להוביל לעושר שלא יתואר – מפת אוצרות העולם מהחלל – ולפני מותו, הוא הראה את המפה לידידו הוותיק דארל מיקלוש. סדרה זו חושפת את האמת ואת האוצרות בזמן שדארל יוצא למסע אישי בעקבות מורשת חברו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן