Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (29.5.17)

וילון הצללה המונע את חימום החלל, מייק אפ משולב בפודרה, אדניות מיוחדות עם צמחי תבלין, בושם לגברים ותרחיץ לניקוי העור, עמדו למבחן שלנו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תרחיץ לעור פנים רגיל עד שמן של Cetaphil

מוצר חדש זה מצטרף לסדרת המוצרים של המותג, וכפי שאפשר להבין מהכותרת, הוא מיועד לניקוי עור פנים רגיל עד שמן. באחרונה ניסינו את המוצר הזה על שני סוגי העור – אחד רגיל והשני שמן, והוא התגלה כיעיל בשני המקרים. זה אינו דבר של מה בכך, שכן עור שמן דורש ניקוי יסודי להסרת עודפי שומן, וכך הוא יכול לייבש אם מנקים עור רגיל. בפועל, בשני המקרים העור נותר נקי ורענן. אריזת המשאבה היתה נוחה לשימוש, וגרמה לנו לתהות, למה לא כל מוצרי הניקוי מגיעים כך.

93 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

צילום: אפרת אשל

מארזים היידרופונים של טריו

אדנית עם מחי תבלין היא רעיון שהרבה עירוניים חולמים עליו אבל בפועל, לא תמיד מצליחים ליישם אותו. בדיוק עבור אנשים כאלה, לדעתנו, נוצר המוצר הזה. מדובר במארז בצורת אדנית, הכולל שלושה צמחים המיועדים לצריכה ביתית. בכל מארז יש שלושה עציצונים קטנים וכל שצריך הוא לדאוג להשקות אותם במים ולגזום לפי ההנחיות, וכך הצמח גדל לתקופה ומאפשר ליהנות ממנו לאורך זמן. יש כמה מוצרים: מארז סלט הכולל חסהנובה ירוקה, בצל ירוק וחסהנובה אדומה; מארז תה הכולל זוטה, נענע ומליסה; ומארז תבלין הכולל פטרוזיליה, בזיליקום וכוסברה. השימוש נוח ואינו מלכלך, והמארז אסתטי כך שאין בעיה למקם אותו במקום בולט בבית.

30-40 שקלים, להשיג במשתלות, שווקים ומשקים נבחרים. www.thetrio.co.il

צילום: עיטם ארגמן

Mankind Hero של Kenneth Cole

מעצב האופנה הניו יורקי השיק בושם חדש לגברים, "החוגג את התפתחות הגיבור המודרני", כך לפי ההכרזה הנלוות אליו. אנו לא בטוחים שאנחנו באמת גיבורים, אבל בעידן של חיבה נפוצה לסרטים של גיבורי על, זו בהחלט חנופה שלא יכולה להזיק. הבושם ממשיך את החנופה – כוסברה ולימון איטלקי בתחילה, וניל, מרווה ולבנדר בהמשך, ולסיום מצטרפים מוסק, אזוב וענבר. במילים אחרות, סגנון הריח שיגרום למשתמשים להרגיש קצת יותר טוב עם עצמם, למרות שהם גרים בישראל והקיץ המהביל רק התחיל. הריח לא מחדש הרבה בקטגוריה, אבל הוא בהחלט נעים.

199 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

RINNOVO של קבוצת מגן שמש ו-DOMUS

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הביא לשוק את אחד המוצרים הגאוניים שפגשנו בתחום ההצללה. מדובר בווילון גלילה העשוי מחומרים פולימריים מיוחדים, שמשווים לווילון הרגשה המזכירה פלסטיק. בזכות אותם רכיבים המוצר מפחית משמעותית את החדירה של קרני האור לחלל, וכך דואג שהחלל לא יתחמם במיוחד. כאשר מדובר בחלל ממוזג, השימוש בו יכול להפחית את הוצאות המיזוג; ואם זה חלל שאינו ממוזג, הוא יכול להפוך את החלל מבלתי אפשרי לשהייה לנעים. הווילון, חשוב לציין, אינו אטום, וניתן לראות דרכו את הנוף; והוא מגיע בארבעה בצבעים שונים ובטקסטורה חלקה או מרוקעת. הצבע בא לידי ביטוי יותר מכל בשעות הערב.

500 שקלים למ"ר. להשיג ברשת DOMUS.

צילום: יח"צ

Total Cover Make up Powder של CHIC  

מוצר זה משלב מייק אפ עם פודרה והוא משלב פיגמנט שמקורו במינרלים טבעיים, דוגמת טיטניום דו חמצני המגן מקרינת UV, תחמוצת אבץ להרגעת העור וסיליקה לחיזוק ולתמיכה של רקמת החיבור של העור. קשה לנו לומר שהעור הפך להיות רגוע בזכות המוצר ומה בדיוק קרה לרקמת החיבור, אנחנו לא יודעים; אבל הכיסוי היה אחיד וטוב והמוצר נשאר לאורך שעו תעל העור הודות לפודרה. יכולת הכיסוי של המוצר טובה, והוא מגיע בשישה גוונים שונים.

70 שקלים ל-10 גרם. להשיג בפארמים ובפרפומריות ברחבי הארץ.

צילום: לירון ליבה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן