Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 ביוני, 2017

טורבו, החיים הסודיים של חיות המחמד, מתנה בלתי אפשרית 2, מלכה שחורה, אנשי היוקון 6, שומרת נגיעה, גאים בפיליפינים, ג'ייסון בורן, דיאנה, מרחוק, כריס גת'ארד: סטנד אפ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:10 טורבו | Turbo, ערוץ Hot פאן

סרט אנימציה משעשע לכל המשפחה. תיאו הוא שבלול גינה ידידותי, המבלה את עיקר זמנו עם חבריו לגינה, אבל בעצם חולם בגדול להפוך לאלוף מרוצים. הוא משתתף במרוץ רחוב ספונטאני שבו הוא מקבל קונכיה מצפצפת ופנסים, ומעל הכל – ספיד של מכונית מרוץ. מוכר טאקו שעורך תחרויות חלזונות מביא אותו למרוץ 'אינדי 500' הנחשב, ותיאו משנה את שמו ל'טורבו'. עכשיו רק נותר לו להוכיח את יכולותיו בתחרות. בימוי: דיוויד סורן. ארה"ב, 2013. "טורבו" אינו סרט ענק, אך בהחלט מבדר ואיכותי, ויותר טוב משאר הסרטים המצוירים המקשטים בימים אלו את מסכי בתי הקולנוע. ציון: 

10:00 החיים הסודיים של חיות המחמד | The Secret Life of Pets, ערוץ Yes5 + בשעה 10:05 בערוץ Hot פאן

סרט אנימציה קומי שחושף מה עושות חיות המחמד הפרוותיות כשהן נמצאות לבד, ללא הבעלים שלהן. מסתבר שהן לא רק נחות, רובצות וישנות. כלב הטרייר מקס מתקשה לחבב את דיוק, 'אחיו' החדש שבעליו החליטה לאמץ. אך כאשר זוג הכלבים המסוכסך מוצא עצמו במצוקה ואבוד ברחובות העיר, עליהם ללמוד לאחד כוחות על מנת לצאת מן הבלגן אליו נקלעו, ולהספיק לחזור הביתה לפני ארוחת הערב. מדובבים לעברית: אלון נוימן, קובי מאור, אוהד שחר. במאים: כריס רינאוד, ירואו צ'נאי. ארה"ב, 2016. הסרט משעשע, קצבי ובגרסה הלועזית – מדובב היטב. עם זאת, היסח דעת קליל ונעים לכל המשפחה. ציון: 

11:15 מתנה בלתי אפשרית 2 | Jingle All the Way 2, ערוץ Hot פאן

קומדיה לכל המשפחה על הגשמת משאלות. שני אבות מיואשים מתחרים זה בזה בשני עניינים חשובים: מי יהיה האב הכי טוב ומי יחגוג את חג המולד בצורה הכי משמחת. לארי, האב הרגוע וחסר היומרה שאוהב להצחיק ולפנק, חושב להביא לבתו הקטנה דוב הריסון מדבר, אולם הדוב המבוקש אזל כבר מזמן מהחנויות. המחסור הזמני בדובים משמח את האב החורג של נואל, שמתכוון להרשים אותה בדרך אחרת, כשהוא היחיד שנותן את הטון. שחקנים: דניאל ויטני, בריאן סטפאנק, אנתוני קרלי. בימוי: אלכס זאהם. ארה"ב, 2014.

11:35 מלכה שחורה | Queen of Katwe, ערוץ Hot גולד

דרמה על סיפורה המרגש האמיתי של צעירה מהעיירה קטווה שבאוגנדה, שכל חייה השתנו כאשר התוודעה למשחק השחמט. פיונה מוטזי היא נערה ענייה המוכרת תירס בשווקים בקטווה אשר בקמפלה. בני משפחתה כולם נמצאים במאבק קיום מתמיד. בזכות רוברט קטנדה, שמתנדב ללמד ילדים צעירים את רזי השחמט, היא נשבית בקסם המשחק ולמרות התנגדות נמרצת מצד אמה – היא מתחילה לנצח בתחרויות, לזכות להכרה בכשרונה ולצאת ממעגל העוני המדכא. שחקנים: מדינה נלואנגה, דיוויד אוילאו, לופיטה ניונגו. בימוי: מירה נאיר. ארה"ב, 2016. סרט כתוב חכם, ובזכות משחק מצוין, פוסח על מרבית הקלישאות. ציון: 

18:05 אנשי היוקון 6 | Yukon Men 6, ערוץ דיסקברי

במרחק של מאה קילומטר בלבד מחוג הקוטב הצפוני ישנו כפר קפוא שמהווה חלק מאמריקה הפחות מוכרת בו גברים צדים ולוכדים חיות בכדי לשרוד, ויללות הזאבים הבלתי פוסקות מהוות תזכורת מתמדת לחייהם המבודדים של מאתיים אזרחי הכפר. החיים קשים כאן: היפותרמיה ורעב הם איום מתמיד, וכולם נמצאים במאבק תמידי כדי למצוא את הבשר והפרווה שחיוניים להישרדותה של העיר. חיות טורפות רעבות הן גם איום מתמיד, כאשר טרפן אינו מספיק להן והן יוצאות לצוד את ציידי הכפר ואזרחיה התמימים. הבנים נהיים לגברים במהירות כדי לעזור למשפחתם לשרוד, ויחסי החיבה ומתחים שבין אבות ובניהם מקבלים משמעות חדשה בסביבה זו. כל עונה חדשה מביאה עימה מאבקים חדשים, איומים חדשים וסכנות חדשות.

21:15 שומרת נגיעה | Shomeret Negia, ערוץ Hot8

סיפור על קשר מיוחד בין אחות בכורה, חילונית ופמיניסטית החיה עם בת-זוגה לבין משפחתה החרדית מבית שמש: שנים-עשר אחיה ואחיותיה, אמה ואביה יוצאי הדופן. זהו סרט על דינמיקות-קצה במשפחה מרתקת, מורכבת ומלאת ניגודים שבתוכה הבלתי אפשרי הופך אפשרי. צילום, בימוי והפקה: ליאת דאודי. ישראל, 2016.

22:00 גאים בפיליפינים | Out Run, ערוץ Hot8

המפלגה היחידה בעולם של הקהילה הלהט"בית, מפלגת לאדלאד הפיליפינית, מתמודדת לבחירות במדינה. האם חבריה יצטרכו להתפשר על האידיאליים הפוליטיים שלהם כדי לנצח? כמנהיגת המפלגה, במז בנדיטו חולמת להיות הטרנסג'נדרית הראשונה בקונגרס הפיליפיני. אך באומה קתולית לא מדובר בעניין פשוט. במז והצוות שלה יצטרכו לחשוב מחדש על אסטרטגיות לקמפיין מסורתי כדי לצבור תמיכה. ארה"ב, 2016.

22:00 ג'ייסון בורן | Jason Bourne, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 02 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 דיאנה | Diana, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 26 בדצמבר, 2015, בשעה 11:25 בערוץ Hot גולד

22:00 מרחוק | Desde Allá | From Afar, ערוץ Yes3

זוכה פרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה. גבר אמיד מפתה בחורים צעירים לביתו, בעזרת כספו. הוא לא רוצה לגעת, רק לצפות בהם ממרחק כשהם מתפשטים. המפגש הראשון שלו עם נער רחוב אלים מסתיים כשהוא מותקף, אבל זה לא מרתיע את הגבר המתבודד מלהישבות בקסמו של הנער הנאה והפראי. כשהנער מבין שישנה אפשרות להשגת כסף קל, הוא נכנע לחיזוריו והפגישות ביניהם הופכות לקבועות. אט אט השניים מתקרבים כנגד כל הסיכויים, אך האם מערכת יחסים שהתחילה שלא בתום לב, יכולה להמשיך בטוב? שחקנים: אלפרדו קסטרו, לואיס סילבה. במאי: לורנצו ויגאס. ונצואלה / מקסיקו, 2015. סרט איטי ביותר, אך לסבלניים ואוהדים את הסגנון – שווה לחכות לסיום המסקרן. ציון: 

22:00 כריס גת'ארד: סטנד אפ | Chris Gethard: Career Suicide, ערוץ Hot HBO

הקומיקאי כריס גת'ארד מציג מופע סטנד אפ המבוסס על הצגת היחיד שלו ועוסק בדיכאון, אלכוהוליזם, התאבדות ובנושאים משעשעים נוספים. גת'ארד צולל בלי צנזורה לתוך חוויותיו בהתמודדות עם מחלות נפש ופסיכיאטרים, ומספר על מציאת תקווה במקומות המוזרים ביותר. הסטנד אפ מעט מדכא, רובו מדבר על מוות והתאבדויות. לא תמיד מצחיק ודי איטי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן