Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 ביוני, 2017

הסוכן הנרי 2, משפחה נרדפת 2, ממטבחה האוסטרלי של רייצ'ל קו, באנסן הוא מפלצת, דיוויד טוטרה סלבריישן, פושאפ, זהב שחור, המוסד- סיפור כיסוי, אחר צהריים של פורענות, פבלנסקי: החיים בעירום, השאהים של סאנסט 5, משפחת ג'ונס, מגורש 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:35 הסוכן הנרי 2 | Henry Danger 2, ערוץ טין ניק

הנרי הארט הוא נער בן 13 המתגורר בעיירה אמריקנית טיפוסית. ריאיון עבודה שגרתי מזכה אותו במשרה מפתיעה: שוליה לגיבור העל המקומי 'קפטן איש'. הנרי מתחייב לשמור בסוד על זהותו החדשה ולהסתירה מפני חבריו הטובים שרלוט וג'ספר, הוריו ואחותו הצעירה פייפר.

16:00 משפחה נרדפת 2 | The Haunted Hathaway 2, ערוץ טין ניק

המשך הסיטקום העוקב אחר אם חד הורית ושתי בנותיה העוברות לבית חדש ובו שלוש רוחות רפאים: אב חד הורי ושני בניו. 

16:00 ממטבחה האוסטרלי של רייצ'ל קו | Rachel Khoo's Notebook Melbourne, ערוץ האוכל

העיתונאית והבשלנית, רייצ'ל קו, שבה לחפש השראה ומתכונים, והפעם בעיר האוסטרלית מלבורן. היא תחקור את שכונות המהגרים הסינים ותגלה את השפעת המתיישבים הראשונים על סצינת האוכל; תטעם כמה מהקרואסונים הטעימים ביותר מחוץ לפריז, תבקר במילק בר ותיק ותבשל אוכל טרי ועונתי עם השף מאט ווילקינסון.

16:30 באנסן הוא מפלצת | Bunsen is A Beast, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. מפלצת אקסצנטרית בשם באנסן מתקבלת לבית ספר שעד כה קיבל בני אדם בלבד. למרות הדעות הקדומות על מפלצות מתיידדת באנסן עם ילד אנושי בשם מייק וחברתו דארסי. יחד יוצאת השלישיה למסע בחיי חטיבת הביניים כשמולה ניצבת תלמידה מרושעת בשם אמנדה, המבקשת לפטור את המין האנושי מיצורים כמו באנסן.

17:15 דיוויד טוטרה סלבריישן | David Tutera's CELEBrations, ערוץ החיים הטובים

מתכנן המסיבות, דיוויד טוטרה ("חתונת החלומות שלי"), מנסה לשלב בין חייו כאב טרי ובין תכנון אירועים חד-פעמיים עבור הדיוות התובעניות בעולם. בין לקוחותיו של טוטרה: השחקנית והדוגמנית: ונסה וויליאמס, שחקנית הקולנוע: ויויישה איי פוקס, וכוכבת הריאלטי "השאהים של סאנסט": רזא פראהן.

19:05 פושאפ, ערוץ Hot בידור ישראלי

סדרה חדשה. צחי קומה בתוכנית ראיונות ספורטיבית המתרחשת כולה בחדר הכושר. בכל פרק יתאמן צחי לצד אורח מפורסם, וישוחח על ענייני הגוף, כמה זמן הם משקיעים במראם, האם עבודתם מאפשרת להם לקיים אורח חיים בריא, האם ההתבגרות והזקנה מטרידים אותם ועוד… ככל שהשאלות הופכות לקשות ומורכבות יותר כך עולה רמת הקושי הפיזי. משתתפים: אנה ארונוב, נטלי דדון, רוסלנה רודינה, אופירה אסייג, נועה קירל, ליאור נרקיס, פאר טסי, טהוניה רובל, פנינה רוזנבלום ו-מירי בוהדנה.

20:45 זהב שחור | Blood & Oil, ערוץ Hot3 

סדרה דרמה מבית רשת ABC, שנוצרה על ידי ג'וש פייט ("Surface") ו-רודס פישבורן. על מפיקי הסדרה, שעוסקת בתככים, מזימות וסקנדלים בעיירת נפט בארה"ב, נמנה גם דון ג'ונסון ("מיאמי מחלק מוסר", "נאש ברידג'ס") שמוביל את הקאסט האטרקטיבי. בילי (צ'ייס קרופורד, "אחת שיודעת") וקודי (רבקה ריטנהאוס, "מינדי") הם זוג צעיר ושאפתן שמגיע לצפון דקוטה במטרה להתעשר בתקופת תור הזהב של תעשיית הנפט בארה"ב. העיירה המשגשגת נשלטת על ידי המיליונר האפ בויד (ג'ונסון), שעסוק מדי בלהרשים את המפקח המקומי על הנפט והגז מכדי לשים לב לבעיות שצצות בין אשתו היפיפייה קרלה (אמבר ולטה, "נקמה") ובנו וויק (סקוט מייקל פוסט, "גריק", "האקסית המטורפת"). קודי ובילי מנסים להשתלב בזרם ולתפוס את הגל בדרך להתעשרות מהירה, מה שמכניס אותם למיטה עם משפחת בויד – תסבוכת שממנה אולי לא יצליחו להיחלץ בקלות. ציון איי.אם.די.בי.: 6.7/10, עגבניות רקובות: 62%/100%, מטה-קריטיק: 48/100

21:00 המוסד – סיפור כיסוי | The Mossad, ערוץ Hot8

המוסד היה במשך שנים סגור לחשיפה תקשורתית. בפעם הראשונה מאז קיומו, מתאפשרת הצצה אל עולמם של מפקדי הארגון ולוחמיו. 23 מהם מתראיינים במסגרת הסדרה וחושפים את האתגרים עמם התמודדו במבצעים החשאיים שעיצבו את ההיסטוריה של ישראל ומשפיעים עליה עד היום. יוצרי הסדרה: דוקי דרור, יוסי מלמן, חן שלח. סדרה בת 4 פרקים, ישראל, 2017.

22:00 אחר צהריים של פורענות | Dog Day Afternoon, ערוץ Yes3

דרמת הפשע שביים סידני לומט על פי סיפורו האמיתי של ג'ון וויטוביץ', שביצע שוד בנק במטרה לשלם על ניתוח המין של בן זוגו, והתבצר במשך שעות עם בני ערובה. הסרט נחשב לאחד הטובים שנעשו בתור הזהב של השנות השבעים בהוליווד, והופעתו שלאל פאצ'ינו נחשבת בצדק לאחת הטובות בקריירה המפוארת שלו. הסרט היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר וזכה על התסריט. ארה"ב, 1975. בימוי מעולה של לומט ומשחק מושלם של פאצ'ינו עוטפים סרט מותח עם הומור שחור וקצב מושלם. ציון: 

22:00 פבלנסקי: החיים בעירום | Pavlensky: Life Naked, ערוץ Yes דוקו 

לפני שלוש שנים הזדעזע העולם כאשר פורסמה תמונתו של אמן רוסי שמסמר את אשכיו למרצפות הכיכר האדומה במוסקבה. הסרט החדש על האמן שמצליח לעורר תשומת לב עולמית למצב הפוליטי ברוסיה – הוא לא פחות פרובוקטיבי מהאמנות שלו. פטר פבלנסקי, אחד מאמני המחאה המפורסמים בעולם בשנים האחרונות, משקף ברצף של מצגים אמיצים את המצפון החברתי שלו ואת הרצון ליצור רפורמה ברוסיה: הוא שוכב עירום בתוך סליל תיל, במחאה על חוקי הצנזורה של ממשלת פוטין; חותך את אזנו עם סכין מטבח כשהוא עירום על חומת בית חולים פסיכיאטרי, במחאה על אשפוז פסיכיאטרי בכפייה של אסירים פוליטיים; וממסמר את אשכיו למרצפות הכיכר האדומה, במחאה על הפגיעה בחופש האמנות – כל זה נעשה במטרה להתריס ולהצית את הוויכוח, שיביא בסופו של דבר, לרפורמה חברתית. פבלנסקי בן ה-32, הגיע להכרה ציבורית אחרי שתפר את פיו כדי להביע את תמיכתו בבנות ה'פוסי ריוט'. מאז הפך לאמן אקטיביסט מוכר ולאויב הממשל הרוסי. בסרט העוצמתי עוקבים אחרי פבלנסקי ועבודותיו, אחר סיפור מעצרו על ידי הממשל הרוסי לאחר שהצית את דלתות שירות הביטחון הפדרלי ומגלים שלמרות התחזקות שלטונו של פוטין ישנם עדיין אנשים מספיק אמיצים שמעזים להתעמת איתו. בימוי: דריה קרנובה. 71 דקות, רוסיה, 2016. 


22:15 השאהים של סאנסט 5 | 5 Shahs of Sunset, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לריאליטי המתעד קבוצת חברים אמריקנים ממוצא איראני המתגוררים בבוורלי הילס. פרקי הסדרה יעקבו אחר ניסיונם של החברים לאזן בין קריירה, חיי חברה נוצצים ובין דרישות המסורת והמשפחה. במהלך העונה החדשה יתכנן רזא את חתונתו עם אדם, אסא תתמודד עם הקמתו של עסק חדש, נישואיהם של מייק וג'סיקה יעלו על שרטון והתנהגותה הבעייתית של ג'יג'י תלך ותחריף.

23:00 משפחת ג'ונס | We Are The Joneses, ערוץ החיים הטובים 

דוקו ריאליטי העוקב אחר משפחת ג'ונס: ד"ר מייקל ג'ונס, מנתח פלסטי בעל שם עולמי ורעייתו זוכת פרס האמי, העיתונאית והשחקנית קת'לין טריג ג'ונס. מדי פרק עוקבים אחר הזוג היוקרתי ונסיונם לאזן בין הקליניקה המצליחה שהקימו, חברת ההפקה של קת'לין, והחברים שסומכים עליהם. כמו כן אל שלל מטופליו של ד"ר ג'ונס: החל מאישה שסבלה התעללות כל חייה בגלל אפה הגדול ועד לאדם שעבר 7 ניתוחים בלתי מוצלחים לפני הגיעו אל הקליניקה.

23:00 מגורש 2 | Outcast 2, ערוץ Yes Oh

דרמת המתח והאימה המבוססת על סדרת קומיקס באותו השם, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בעונה השנייה, החקירה והמסתורין של מה שנמצא מאחורי ההתגלות העל טבעית שרודפת את קייל ומדוע היא נמשכת אליו, נמשכים. כשהדיבוק שמטריד אותו ממשיך להתעצם, קייל נאבק להגן על האנשים הקרובים אליו ויקרים לליבו. לצידו נמצאים הכומר אנדרסון וצ'יף גילס, בעוד אחותו של קייל נלחמת בשדים משלה. אבל איומים אחרים, ברמה העולמית, הופכים גדולים יותר מכל מה שקייל יכול היה לחזות, ומאבקו יהפוך למלחמה עבור כל 'רומא', כשיגלה את הסודות הרודפים אותו מעברו שלו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן