Skip to content

אירועי ירי בטהרן: חמושים פתחו באש בפרלמנט ובמוזוליאום האייתולה חומייני

בשני מקרים שונים נכנסו חמושים לפרלמנט האיראני ולקבר של האייתוללה חומייני, פתחו באש ובמקרה אחד התאבד אחד מהם בפיצוץ חגורת נפץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אירועי ירי אירעו לפני שעה קלה בטהראן. סוכנויות הידיעות באיראן מדווחות על שתי תקריות ירי שאירעו כמעט במקביל בבירה טהרן הבוקר (רביעי). לפי הדיווחים, שחלקם סותרים, מספר חמושים פתחו באש ובמקום שני נפגעים. לפי הדיווח, ייתכן שנלקחו בני ערובה.
מהדיווחים עולה כי גבר חמוש נכנס הבוקר לבניין הפרלמנט ופתח באש לעבר מאבטחים. סוכנות הידיעות האיראנית "טסנים" דיווחה כי אחד מהמאבטחים נהרג. לפי דיווחים אחרים באיראן בירי היו נפגעים נוספים. החמוש נמלט מהבניין, ונלכד זמן קצר לאחר מכן. דיווחים אחרים מספרים כי חמוש אחד נותר בפרלמנט האיראני ויש חשש לבני ערובה.

אמבולנסים בזירת הפיגוע בטהראן
אמבולנסים בזירת הפיגוע בטהראן

מעט לאחר מכן, סוכנות הידיעות האיראנית פארס פרסמה כי ישנם דיווחים על תקרית ירי נוספת בתוך המוזוליאום של האייתוללה חומייני בדרום טהרן. על פי הדיווח מספר חמושים נכנסו למתחם הקבר של האייתוללה רוחוללה חומייני, מנהיג המהפכה האיסלאמית, מדרום לטהרן. לפי אתר Press TV אחד מהם, נושא חגורת נפץ, פוצץ את עצמו . סוכנות הידיעות "מאהר" דיווחה על הרוג וחמישה פצועים באירוע. בדיווחים הללו לא נמסר מהו מצבם של הפצועים ואם החמושים במאוזוליאום נתפסו. כמו כן, עדיין לא ברור אם יש קשר בין שני אירועי הירי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן