Skip to content

המסיבה של BE

מראות, קולות ורשמים ממתחם ההופעות בסיומו של מצעד הגאווה בתל אביב, פארק צ'ארלס קלור, שישי, צהריים. 09.06.2017. על הבמה – אישתר, ג'ולייטה, שימי תבורי, לינה מחו'ל, ספיר סבן ועוד. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוזרים אל הפארק על שם סר צ'ארלס קלור במיוחד כדי לחוות את ההופעות הקצרצרות של כל אלו אשר כיוונו את עצמם\ן לרכב על הגל האופנתי של פניה אל קהילת הלהט"ב המקומית.

גאווה 2017 – מסיבת חוף. צילום: יובל אראל
גאווה 2017 – מסיבת חוף. צילום: יובל אראל

אז מה היה לנו? כאשר מצעד הגאווה השנה עומד בסימן BE מה שנקרא בי סקסואליות או בפירוש רחוב חופשי – לעשות את זה עם מי שבא לך ולא משנה מה מינו או מינה, גם מאלו וגם מהללו, ציפיתי שהטייטל השנתי יגע גם בנעשה על הבמה המקנחת של המצעד בפן המוסיקלי. הנתונים הרשמיים מכריזים כי הקהל שהשתתף בהפנינג הענקי הזה כלל כמאתיים אלף איש אישה, נוער ומבוגרים, ביניהם קרוב לשלושים אלף להט"בים שהגיעו במיוחד מחו"ל, הגאווה הפכה לעסק כלכלי ביותר למדינת תל אביב, יעידו על כך כל החברות שהפכו לספונסריות של האירוע לצד שגרירויות זרות שנטלו חלק בחגיגה…

משאית הגאווה של שגרירות בריטניה. צילום: יובל אראל
דגלי הגאווה מעל שגרירות ארצות הברית. צילום: יובל אראל

התבדתי, לא ראיתי כל תכונה בי סקסואלית של ממש על הבמה, אותם ליינים קבועים של קהילת  הלהט"ב, לצד אושיות פוליטיות כנציגות מרץ מחד ונציגי תנועת הנוער איגי מאידך של אנשי מועצת העירייה, ככבו כבשגרה רקדני הליינים אריסה, דרעק, זותי ואחרות על הבמה. בקטע של הליינים התבלט אושר מליין דרעק שביצע שיר עם טקסט שגם שרת התרבות והספורט וגם שר החינוך היו דוחים על הסף….

הזוג תבורי חוגגים את הגאווה. צילום: יובל אראל
הזוג תבורי חוגגים את הגאווה. צילום: יובל אראל

לעומת זאת הפן המוסיקלי השנה קיבל תנופה, בניגוד לשנים קודמות בהן ניתן היה לספור על אצבעות כף יד אחת את הזמרים והזמרות שככבו מעל בימת חגיגת הסיום של המצעד, השנה כללה החגיגה שלל כוכבים החל מהופעה מפתיעה של אישתר אשר מעבר לביצוע הרגיל של אלבינה הגישה את השיר החדש "בלונד ושחור" המתכתב עם הסצנה הלהט"בית, היו גם הופעות פריצה של ג'ולייטה שבצעה את שיר הגאווה "I DO" של ליין המסיבות "LIZI" וכמובן הגעתו של שימי תבורי מלווה באשתו הטריה שפרגנה  לקהל העליז,, שימי תבורי לקח בגדול, עם השיר החדש "מסיבה של תחפושות" וממרומי גילו הוותיק,  הוכיח שימי כי לסטטיק ובנו בן אל יש עדיין כמה דברים קטנים ללמוד כדי לעשות את הסצנה, שלושת אלו כבר השיקו סינגלים מתואמים לשבוע הגאווה עם קריצה למסיבות ריקודים וקהל שנפתח אליהם\ן. בהמשך החגיגה עלו כוכבי להקת הבנים של ישראל Boyband, עובר להצלחה הבינלאומית של לינה מחו'ל שאת להיטה האחרון Can't Keep Falling שקורץ במפורש לעבר שבוע הגאווה ואף זכה כבר לכמה גרסאות רימיקס לרחבות הריקודים היא בצעה מעל הבמה בלוויית שלל רקדנים ורקדניות שהניפוה מעל ראשיהם ומקנח בכוכבת "The Voice" ספיר סבן שבניגוד לויז'ואל המלכותי אותו עטתה על עצמה בקליפ הרשמי לבלדה המתקתקה שכתב והלחין עבורה דורון מדלי "אני לא אשמה" בלוויית הבנים מליין אריסה היא עלתה לבמה בלבוש קיצי סתמי מה ונתנה הופעה שלא ממש מתכתבת עם הויז'ואל המלווה את הקליפ שלה, ציפיתי ליותר דרמטיות וקיטש חושני מסבן…

צבא האהבה, הגיעו מחו"ל. צילום: יובל אראל
צבא האהבה, הגיעו מחו"ל. צילום: יובל אראל

שעתיים תמימות של שירים והרקדות הספיקו לי כדי לנטוש את הפארק בעוד וואדים מכונה וההרכב אורגונייט הרוסי עכואי ערסי מקפיץ את הקהל, בהמשכו של האירוע הצטרפו למופעים מעל הבמה גם צליל דנין, מגי אזרזר ודניאל יפה, אבל תהינה עוד הזדמנויות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן