Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 16 ביוני, 2017

למצוא את ארץ לעולם לא, יחידת המתאבדים, איילים, ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 למצוא את ארץ לעולם לא | Finding Neverland, ערוץ Yes5

הסיפור האמיתי על כתיבת 'פיטר פן'. מחזאי במשבר מתיידד עם אלמנה וארבעת ילדיה, וביחד הם משחקים ביצירת עולמות קסומים ומעוררי השראה, למורת רוחה של אשתו הסנובית. שחקנים: ג'וני דפ, קייט ווינסלט. במאי: מארק פורסטר. ארה"ב, 2004. הסרט אולי אינו אותנטי למציאות, אולם הוא חמוד ומלא קסם, וג'וני דפ עוד היה בשיא תהילתו. ציון: 

22:00 יחידת המתאבדים | Suicide Squad, ערוץ Yes2

זוכה הפרס לאיפור ועיצוב שיער באוסקר 2017. להיט האקשן מבית DC קומיקס. כאשר מכשפה רבת עוצמה נמלטת לחופשי ומגייסת כוח קטלני, יש צורך במעשים קיצוניים. לשם כך מגייסת סוכנת ממשלתית קשוחה את האסירים הכי מטורפים ומסוכנים – בהם המחסל הקטלני בעולם דדשוט וחברתו המטורללת והסקסית של הג'וקר- הארלי קווין – למשימה שהצלחתה תקנה להם חנינה. כשהחבורה מבינה שסיכוייהם לצאת מהעסק בשלום קלושים, עליהם להחליט האם לנסות להציל את צווארם או להמשיך ביחד ולנסות להציל את העולם. שחקנים: וויל סמית', מרגו רובי, ג'ארד לטו, ויולה דיוויס, ג'יי קורטני, ג'ואל קינמן. במאי: דיוויד אייר. ארה"ב, 2016. חוויה מבדרת, מרושלת ופרועה, בסרט שבו כל הדמויות ביזאריות ושטוחות כאחד. ציון: 

22:00 איילים | Rams, ערוץ Yes3

זוכה הסרט הטוב ביותר במסגרת מבט מסוים בפסטיבל קאן, נציג איסלנד לאוסקר. בקהילה חקלאית קטנה ומבודדת חיים שני אחים שלא דיברו זה עם זה כבר 40 שנה. כאשר תוקפת מחלה קטלנית את העדרים בעמק כולו, שני האחים צריכים לשתף פעולה כדי להגן על מה שבאמת יקר להם – עדר הכבשים שלהם. שחקנים: ג'ון בנוניסון, סיגורדור סיגוריונסון, תאודור יוליוסון. במאי: גרימור האקונרסון. איסלנד, 2015. באמצעות צילומים אסתטיים ונוף עוצר נשימה מובא סיפור איסלנדי מקומי, שמשפיע על הנפש הכלל אנושית. ציון: 

22:00 ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה | Jack Reacher: Never Go Back, ערוץ Hot גולד

דרמת פעולה. ג'ק ריצ'ר, איש הצבא לשעבר שעובר ממקום למקום ולא מותיר אחריו עקבות, גיבור ספריו המפורסמים של לי צ'יילד. קצינה בכירה במחלק החקירות נעצרת באשמת ריגול. תחילה מסייע לה ריצ'ר להימלט ממאסר, ואחר-כך הוא מאגד איתה כוחות בניסיון לגלות מי הפליל אותה ומי העלים שניים מעמיתיה והטיל על כתפיה את האחריות למותם. ריצ'ר מגלה שבקנוניה המסובכת מעורבים בכיכרים בצבא ובממשל, אבל בנוסף לכך הוא אמור להתמודד גם עם גילוי נערה בת 15, שלפי כל הסימנים היא בתו הביולוגית, ועם רוצח שכיר בעל יכולות גבוהות לפחות כשלו. שחקנים: טום קרוז, קובי סמלדרס, אלדיס הודג'בימוי: אד זוויק. ארה"ב, 2016. כל היבט בסרט בן 118 הדקות צפוי • נראה כאילו התסריט נכתב על ידי מחשב שהוזן באינספור סרטי פעולה אחרים, ופלט החוצה עלילה צרופה בסצינות ממוחזרות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן