Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 ביוני, 2017

הולכת רחוק, משפחת פאנג, בירדמן, בילי קריסטל: 700 ימי ראשון, ג'נקשן 48, כלבי מלחמה, מר תשע נשמות, 360
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
09:50 הולכת רחוק | Wild, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 בדצמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

10:06 מר תשע נשמות | Nine Lives, ערוץ Yes5 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 10 ביוני, 2017, בשעה 08:50 בערוץ Hot גולד

21:30 משפחת פאנג | The Family Fang, ערוץ Yes1

דרמה. זוג אחים, האחד סופר עם מחסום כתיבה והשנייה שחקנית במשבר מקצועי, מתאחדים בבית הוריהם בנסיבות טרגיות שהופכות למסתוריות, ומתעמתים עם עברם כילדיהם של זוג אמנים ידועים ומאוד לא שגרתיים. שחקנים: ניקול קידמן, ג'ייסון בייטמן, כריסטופר ווקן. במאי: ג'ייסון בייטמן. ארה"ב, 2016. משחק מצוין של קידמן ובימוי מסקרן של בייטמן יוצרים סרט מעניין, לעיתים מסורבל ובעיקר אמנותי, מאשר ידידותי לכולם. ציון: 

22:00 בירדמן | Birdman, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 בפברואר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

22:00 בילי קריסטל: 700 ימי ראשון | Billy Crystal: 700 Sundays, ערוץ Hot HBO

מופע היחיד של בילי קריסטל הוא מסע אוטוביוגרפי, בו הוא מגלם מספר דמויות שהשפיע עליו במהלך חייו – מילדותו בעולם הג'ז של מנהטן, דרך נעוריו ולבסוף שנות בגרותו. הספיישל נערך מתוך ההפקה הבימתית שהפכה ללהיט ענק וגרפה גם את פרס הטוני. מחזה סולו משעשע בטירוף, מושקע מאוד ובלתי נשכח. ציון: 

22:00 ג'נקשן 48 | Junction 48, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרטו של אודי אלוני שזכה בפרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר בפסטיבל טרייבקה, בכיכובו של הראפר תאמר נאפר, שגם כתב את התסריט בהשראת מאורעות חייו (בשיתוף עם התסריטאי אורן מוברמן). דרמה שמתרכזת בשני צעירים אוהבים  – מנאר זמרת צעירה ולוחמנית, וכארים – זמר היפ הופ שמנסים למצוא את דרכם בגטו הפלסטיני של לוד, אחד ממוקדי הסמים הפעילים בישראל. סיפור אהבתם והמוזיקה שהם יוצרים ביחד ולחוד הופכים לכלי שבעזרתו הם מנסים להתמודד גם עם החברה הישראלית היהודית ונקודות המפגש שלה עם צעירים ערביים וגם עם החברה הערבית השמרנית. ישראל, 2016.

22:00 כלבי מלחמה | War Dogs, ערוץ Yes4

קומדיית אקשן המבוססת על סיפור אמיתי. שני סוחרי נשק שאפתנים וחסרי ניסיון, שבעיקר נהנים מהחיים במיאמי, מצליחים לקחת חלק ביוזמה ממשלתית בתקופת מלחמת עיראק: עסקים קטנים יכולים לגשת למכרזים עם צבא ארה"ב. הם זוכים בחוזה עתק של הפנטגון לחימוש כוחות צבאיים באפגניסטן. הם מרוויחים המון כסף, אך גם הצרות לא מאחרות להגיע. שחקנים: ג'ונה היל, מיילס טלר, בראדלי קופר. במאי: טוד פיליפס (סדרת סרטי "הנגאובר"). ארה"ב, 2016. הופעה מצויינת של שני השחקנים הראשיים, בסרט מבולבל על עולם מטורף עוד יותר. ציון: 

22:00 360 | 360, ערוץ לייפטיים

דרמה חובקת עולם, המשתרעת בין היתר בין פריז, לונדון, וינה, ריו ומיאמי, ועוסקת בגורלותיהן המצטלבים של דמויות החיות בכל הערים הללו. שחקנים: אנתוני הופקינס, ג'וד לאו, רייצ'ל ווייז. בימוי: פרננדו מיירלס. ארה"ב, 2011. קחו את הופקינס, ווייז ו-לאו ואת אחד הבמאים הגדולים בהיסטוריה, ותראו איך אפשר ליצור אסון קולנועי בינלאומי. אחד הסרטים המאכזבים של השנה. ציון


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן