Skip to content

קטינה בת 16 שידלה לזנות וסחטה בת 13

לפי כתב האישום שיוגש השבוע סחטה בת 16 את הקטינה למסור לה כספים, קברה את ראשה בבור, כיבתה עליה סיגריות ואילצה אותה למכור את גופה לנתין זר על מנת להשיג עבורה את הכסף. סנגור הקטינה: "מדובר בקטינה מרקע משפחתי מורכב שעברה טרגדיות קשות במהלך חייה. נלמד את כתב האישום כשיוגש"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשת סחיטה התעללות ושידול לזנות של ילדה בת 13 מאשקלון, הותרה הבוקר (שלישי) לפרסום בידי משטרת ישראל. מהפרשה עולה כי הקטינה נסחטה כספית על ידי קטינה בת 16 וקטינה נוספת בת 12.5 שהתעללו בה, היכו אותה, עינו אותה ולחייבו אותה לקיין יחסי מין על מנת להשיג להן את הכסף.
לאחר שביום ראשון השבוע הוגשה הצהרת תובע התירה כעת המשטרה לפרסום כי מזה שבועיים נחקרת על ידי משטרת ישראל  הפרשייה המזעזעת בה כאמור מעורבות קטינות בגילאים 13-16. פרשייה שכוללת עבירות מין, אלימות קשה וסחיטה אלימה. מחקירת המשטרה עולה כי מאחורי כל זאת עומדת החשודה המרכזית, קטינה כבת 16, ומספר קטינים וקטינות נוספים ובנוסף לאלו חשוד בגיר, נתין זר סודני כבן  31 שקיים יחסי מין עם הקטינה בתמורה לתשלום. מעצרם של שניים מהחשודים, קטינה ובגיר, הוארך מעת לעת עד ליום חמישי הקרוב 22.6.17 עת צפויה הפרקליטות להגיש כנגדם כתבי אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

תחילת הפרשה ביום רביעי לפני כשבועיים, בתאריך 7.6.16, אז הגיעה הקטינה כבת 13 כשהיא חבולה אל אחת ממועדוני הנוער בעיר אשקלון. לניסיון המדריך במקום לברר את פשר החבלות הסבירה הקטינה כי  טיגנה שניצלים ונכוותה מטיפות שמן שהותזו. חשדו של המדריך במקום גבר לאחר שהקטינה בקשה ממנו בדחיפות סכום כספי של מאות שקלים בטענה כי היא נסחטת על ידי מספר קטינות והיא רוצה לסיים את הסיפור איתן במהרה.

מדריך הנוער העביר את המידע למשטרה וחוקרי נוער שנכנסו לתמונה כבר בסמוך לכך, הצליחו לרכוש את אמונה של הקטינה שנרתעה בתחילה מכל קשר עם אנשי החוק, והצליחו להביאה אל מרכז לין (מרכז הגנה לילדים ובני נוער) ושם רק לאחר שכנועים הסכימה למסור עדות ראשונה תמציתית ולפיה הותקפה מינית, הותקפה פיזית תוך שכיבו על גופה סיגריות ונקטו נגדה אלימות קשה תוך גרימת חבלות וכי סוחטים אותה כספית.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

קברו את ראשה בבור ומלאו אותו בחול ומים

כבר באותו היום עכבו חוקרי המשטרה שתי חשודות בנות 13.5 ו- 16 לערך, והביאו אותן לחקירה. לחוקרי המשטרה סיפרה החשודה הצעירה מבין השתיים, על אירוע שהתרחש בחוף הים מספר ימים לפני כן, במהלכו הכניסו את ראשה של הקורבן אל תוך בור אותו חפרו ומילאו אותו במים וחול ולא מאפשרים לה להוציא את ראשה מהבור זמן ארוך.

על פי העדות באותו היום בחוף הים, לאחר ההתעללות התרתה בה החשודה הנוספת כי חובה עליה להביא לה כסף וכי לא מעניין אותה מהיכן. יתרה מכך, החשודה גם הציעה לקטינה פתרון – ללכת עם גברים וכך להשיג כסף.
הקטינה נאלצה להסכים ומייד לאחר שהותן בחוף הים, לקחה החשודה את הקטינה תוך שהיא מספרת לה כי הן נוסעות  לסודנים ומציעות להם מין תמורת כסף. השתיים נוסעו במונית לדירתם של סודנים, שם עלתה הקורבן לדירה בהנחיית החשודה ובקשה מהם כסף תוך שהיא קובעת עמם מפגש בפארק בשעה מאוחרת יותר.
בהמשך היום, הגיעו החשודות עם הקורבן אל הפארק שם הן פגשו את הסודנים ולאחר משא ומתן אותו ניהלה החשודה עם אחד מהם, החשוד, היא הסכימה לקבל 300 ש"ח בעבור קיום יחסי מין בין הקורבן לבינו. הקטינה הסבירה כי מסכת האימה אותה הטילה החשודה עליה  הייתה קשה מנשוא והיא נאלצה בלית ברירה להישמע לה על אף חוסר רצונה המוחלט למעשה.

כיבו על גופה סיגריות

עוד עלה בחקירה כי בהמשך השבוע החשודה המשיכה לסחוט כספים מאותה קטינה, הקורבן, ואיימה עליה כי אם לא תשיג לה את הכסף היא תשים מטען חבלה מתחת לרכב של אם הקורבן, תשרוף לה את הבית ובאלימות נוספת.
ואכן, אלימות שכזאת התרחשה במשך מספר ימים, ובאחד המקרים אף נמשכה מספר שעות רב, במהלכן תקפו החשודות את הקטינה באכזריות תוך אלימות קשה שכללה בין היתר משיכה בשיערה, בעיטות בכל חלקי גופה כולל בפניה, יריקות, כיבוי סיגריות על פניה ושריפת שיערה באמצעות מצת. ואם לא די בכך, עולה מחומר החקירה כי הקטינה גם נדקרה בבטנה על ידי חשוד, קטין כבן 12.5, באמצעות ענף עץ חד עד כדי שדיממה, וראשה הוטח בגדר ובקיר סמוך.
למרבה המזל, חולף במקום קטין אחר שהבחין במתרחש וחייב, תרתי משמע, את הקורבן ללכת עמו לביתה על מנת להרחיקה מהמקום. דבר זה התאפשר רק לאחר שהחשודה העיקרית אשרה לה ללכת, רק אז נעתרה הקורבן לדרישתו של הקטין והוא לווה אותה לביתו, שם שחררה לדרכה.

מסכת ההתעללות לא הסתיימה בזאת. גם ביום המחרת נפגשו החשודות וקטינה נוספת עם הקורבן ומאחר וללא היה ברשותה כסף מאחר ושכחה אותו בבית, לקחו אותה החשודות אל סמוך למתחם ה"סקייטפארק" בעיר, שם תקפו אותה באלימות שכללה זריקת מטף לעברה, וחניקתה באמצעות פיסת בד שנדחפת אל תוך פיה, תוך שהן מאיימות כי עליה להביא עד יום שישי הקרוב סכום של 300 ש"ח ולולא כך היא, החשודה, תהרוג אותה.

בחקירתן של שתי החשודות, האחת קשרה עצמה לחשדות המיוחסים לה ואילו חברתה הבגירה יותר הכחישה בתחילה את המיוחס לה בתואנה כי הקורבן חייבת לה כסף בעקבות משחק פוקר ועל כן דרשה ממנה את הכסף חזרה, וכמו כן הכחישה את עניין השידול לזנות והסחיטה. עם התקדמות החקירה ותוך שמעצרה הוארך, קשרה עצמה החשודה והודתה במיוחס לה, קרי עבירות סחיטה באיומים לאורך תקופה ארוכה, אלימות קשה ושידול לזנות עם החשוד הסודני.

תוך כך, בפשיטה שערכה המשטרה אותרו ונעצרו בדירה בעיר שלושה נתינים זרים סודנים שהועברו לחקירה. בתחילה הכחישו שלושתם את החשדות אך בהמשך פעולות חוקרי המשטרה ועדויות שנאספו נעצר אחד מאלו על אף שהוא הכחיש את החשדות. מעצרו הוארך בבית המשפט ותוך ימי החקירה הצליחו חוקרי המשטרה להפריך את האליבי אותו מסר ולבסס כנגדו תשתית ראייתית שהבשילה לכדי כתב אישום שיוגש נגדו וכנגד הקטינה, החשודה העיקרית, בבית המשפט.
עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הקטינה החשודה בסחיטה ועבירות מין מסר הבוקר: "אנו נמצאים בתחילת ההליך, אבל כבר כעת ברור שמדובר בקטינה מרקע משפחתי מורכב ועברה טרגדיות קשות במהלך חייה. לכשיוגש כתב אישום נלמד את חומרי החקירה ונתייחס בהתאם.
עו"ד אכרם חסונה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הגבר החשוד באונס הקטינה מסר: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים הכחיש את כל החשדות ומסר גרסה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן