Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 23 ביוני, 2017

פינוקיו, טורקיה עם סיימון ריב, מהומות לוס אנגל'ס, מכסחות השדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
17:00 פינוקיו Pinocchio, ערוץ Yes5

הגרסה הקלאסית של אולפני דיסני לסיפור על פינוקיו, בובת העץ פרי יצירתו של הנגר ג'פטו, ועל מסעותיו מלאי ההרפתקאות. במאי: בן שרפסטין, המילטון לוסק. ארה"ב, 1940. אחד הסרטים ההרפתקנים, היפים, המפחידים והמרתקים ביותר של דיסני, ששינה לעד את פני הקולנוע המונפש. ציון: 

18:00 טורקיה עם סיימון ריב Turkey with Simon Reeve, ערוץ הטיולים 

סיימון ריב ממשיך במסעותיו, והפעם הוא פוקד את טורקיה, מדינה יפהפייה ודרמטית שהפכה בשנים האחרונות לאחד האיזורים הגיאו-פוליטים הטעונים בעולם. במהלך שהותו שם יבקר ריב באיסטנבול, ישתזף על חופיו של הים האגאי, יסייר לאורך הגבול הסורי ויעפיל אל פסגות הרי הטאורוס.

21:00 מהומות לוס אנג'לס | LA 92, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

רודני קינג, נהג ממוצא אפרו-אמריקני, הוכה באכזריות על ידי שוטרים, לאחר מרדף אחריו בלוס אנג'לס באביב 1991. למרות הצגת סרטון שתיעד את הארוע, במהלך המשפט, זיכה חבר המושבעים את השוטרים. בעקבות כך, פרצו בעיר מהומות, שנרשמו כמהומות האזרחיות הגדולות ביותר בהיסטוריה האמריקנית. 25 שנה לאחר גזר הדין, מציג הסרט את האירועים באמצעות צילומים מקוריים בלבד, על מנת לספר על המהומות שקרעו את העיר.

22:00 מכסחות השדים | (Ghostbusters (2016, ערוץ Yes2 + Hot גולד 

עיבוד חדש לקומדיה האהובה מהאייטיז. לאחר פלישת רוחות רפאים למנהטן, חוברות שתי חברות חובבות פעילויות על טבעיות למהנדסת גרעינית ולעובדת ברכבת התחתית, כדי לעצור את הרוחות המאיימות. שחקנים: קריסטן ויג, מליסה מקארתי, קייט מקינון, לזלי ג'ונס, כריס המסוורת'. במאי: פול פייג. ארה"ב, 2016. אם תצפו בסרט עם דעות קדומות וציפיות גבוהות בוודאי תתאכזבו, אך בגישה של דף חלק, תיהנו מהרבה אפקטים והומור, שמצליח ברובו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן