Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 ביוני, 2017

ברגע הנכון לחג המולד, ידי האבן, אסונות מפלסטיק 4, 12 סיבובים: נעילה, חולייטה, ביזנטיום, טי. ג'יי. מילר: סטנד אפ, 10% ילדה שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:45 ברגע הנכון לחג המולד | Just in Time for Christmas, ערוץ Hot דרמה

דרמה קומית. סיפורה של לינדזי, מרצה צעירה לפסיכולוגיה שעומדת לפני בחירה קשה: האם לטפח את הקריירה שלה בנסיעות להרצאות לאורך המדינה, או שמא להישאר בעירה ולהינשא לגבר חלומותיה. בערב חורפי ערפילי היא מקבלת סיוע מטאפיזי קל בשאלה הגורלית. יועץ ותומך ייחודי מציג לפניה את מהלך חייה האפשרי, בחלוף שלוש שנים מהרגע הנוכחי. שחקנים: אלואיז ממפורד, ויליאם שאטנר, כריסטופר לויד. בימוי: שון מקנמרה. ארה"ב, 2015.

16:45 ידי האבן | Hands of Stone, ערוץ Hot גולד + בשעה 22:00 בערוץ Yes4

דרמת איגרוף המבוססת על סיפור חייו של המתאגרף האגדי, רוברטו דוראן, ויחסיו עם המאמן המיתולוגי שלו – ריי ארסל, שהפך להיות המאמן הראשון שנבחר להיכל התהילה של האגרוף ואימן יותר מ-2,000 מתאגרפים במשך הקריירה שלו. שחקנים: רוברט דה נירו, אדגר רמירז, אשר ריימונד. במאי: ג'ונתן ג'קוביץ'. ארה"ב, 2016. שחקנים מצויינים לא מחפים על סרט שגרתי ונוסחתי. ציון: 

16:45 אסונות מפלסטיק 4 | 4 Botched, ערוץ !E

ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו חוזרים לעונה רביעית, קיצונית הרבה יותר מקודמותיה, עם קבוצה חדשה של פציינטים, שעבורם שני המומחים המוכשרים הם המוצא האחרון והיחיד להציל את הופעתם החיצונית מרשלנותם / חוסר המקצועיות של המנתחים הקודמים שלהם. בפרקים החדשים הרופאים ייתקלו בנשים שרוצות להגדיל את הישבן שלהן, גבר שיש לו שלוש גבות והרבה ניתוחי שדיים שהתפקששו.

18:15 12 סיבובים: נעילה | i12 Rounds 3: Lockdown, ערוץ Hot אקשן

מותחן. איש משטרה חוזר לשירות אחרי תקופת החלמה ארוכה, בעקבות פציעת ירי. באותו אירוע איבד גם את חברו הטוב ושותפו. הוא מגלה שהנסיבות חמורות מששיער, וכי קבוצת שוטרים מושחתים ביצעה את הירי ועומדת עתה להפליל אותו. בעוד הוא מתאמץ לחשוף את האמת, הם מאחדים כוחות בטיוח רב שכבתי של מה שאירע. שחקנים: ג'ונתן גוד, רוג'ר קרוס, דניאל קדמור. בימוי: סטיבן ריינולדס. ארה"ב, 2016.

22:00 חולייטה | Julieta, ערוץ Yes3

סרט הפתיחה של פסטיבל ירושלים ונבחר לייצג את ספרד באוסקר. בגיל 18 עזבה אנטיה את אמה חולייטה ללא מילת הסבר. לאחר שנים בהן ניסתה לאתר את בתה וכמעט אמרה נואש, כאשר היא ניצבת בפני התחלה חדשה והתאהבות חדשה, נחשף לפני חולייטה פרט חדש על ההעלמות המוביל אותה למסע ארוך בזיכרון, בחייה שלה ובחיי בתה – מסע שמסתיים בסוף מרגש ומפתיע במיוחד. שחקנים: חוליו אנדרדה, רבל אנדרדה. במאי: פדרו אלמודובר. ספרד, 2016. אלמודובר ממתן את המלודרמה הקבועה שלו, וזורק את השטויות הביזאריות, לטובת סרט בוגר ומאופק ממה שיצר בשנים האחרונות. ציון: 

22:00 ביזנטיום | Byzantium, ערוץ לייפטיים

סרט פנטזיה אימתי. שתי נשים מחפשות מחסה בעיר זרה. קלרה פוגשת בנואל, אשר מביא אותן ללון במלון נטוש. אלינור, הצעירה מבין השתיים, פוגשת בפרנק הצעיר ומספרת לו את הסוד שלהן – הן נולדו לפני 200 שנים והן חיות על אספקת דם אנושי. כאשר האמת מאחורי הסיפור הבלתי ייאמן מתחילה להיחשף, כמה דמויות מעברן מאתרות אותן ומסכנות את קיומן. שחקנים: סירשה רונאן, ג'מה ארטרטון. בימוי: ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות"). אנגליה, 2012. סיפור-על טבעי מהול בדם אשר נכתב למבוגרים. ציון: 

22:00 טי. ג'יי. מילר: סטנד אפ | T.J. Miller: Meticulously Ridiculous, ערוץ Hot HBO

כוכב "עמק הסיליקון", טי. ג'יי. מילר, עולה על הבמה. מילר משתמש בהומור המושחז והציני שלו כדי לתקוף שלל נושאים – מסיוטים, דרך ההבדלים בין מריחואנה לאלכוהול, דמויות היסטוריות אהובות, חיים ומוות ועד חוויות בלתי נשכחות מחייו. ההופעה משעשעת אך לא מצחיקה. הרבה סלפסטיק ופחות הומור. ציון: 

22:00 10% ילדה שלי | i
10% My Child, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט רגיש. מערכת היחסים בין בן זוגה של אישה גרושה עם בתה הצעירה. ניקו הוא צעיר יצירתי וחסר מחויבות, בן 26 שעובד על סרט הגמר שלו, אך מרגיש קצת תקוע, תרתי משמע. ניקו מנהל מערכת יחסים עם אימא של פראני בת ה-7. המפגש הראשון בין פראני לניקו מתרחש כאשר היא מוצאת אותו במיטה של אימא שלה, וכך מערכת היחסים שלהם מתחילה ברגל שמאל. בזמן שניקו מנסה לקיים קשר רומנטי עם האם, הילדה מוצאת את עצמה תקועה באמצע, בין אמה, אביה הקנאי וניקו שעכשיו מתפקד גם כבייביסיטר. שחקנים: אודי פרסי, יהלי פרידמן, ורד פלדמן, גור בנטביץ. במאי: אורי בר-און. ישראל, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן