Skip to content

כתב אישום כנגד שאול שמאי: ביצע עבירות מין בתלמידות קטינות כבנות 7-8

כתב אישום חמור הוגש לבית משפט השלום כנגד המורה החשוד בפדופיליה. מכתב האישום עולים סדרה של אירועים קשים בהם נטען כי נגע, ליטף, החדיר ידיים מתחת לבגדי הקטינות ונגע באבריהן האינטימיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד שאול שמאי (48) תושב ראשון לציון החשוד לכאורה בפדופיליה. כתב האישום מואשם שמאי בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בפומבי בפני קטין והדחה בחקירה. התביעה האשימה את הנאשם כי ביצע את המעשים ב- 5 מתלוננות. בנוסף, נגד שמאי הוגש כתב אישום גם לבימ"ש השלום בעיר בגין איסור עיסוק במוסד לאחר הרשעה בעבירת מין.
על פי כתב האישום החל מאוקטובר 2016 או בסמוך לכך ועד ל- 4.6.17 הנאשם שימש כמורה ומחנך של כיתה ב' בבית ספר בתל אביב. במהלך התקופה, במספר הזדמנויות, במועדים שאינם ידועים במדויק, במהלך הלימודים, ביצע שמאי ב- 4 תלמידות הכיתה, קטינות כבנות 7-8, סדרה ארוכה של עבירות מין- מעשים מגונים שלא בהסכמתן.

שמואל שמאי (צילום ללא קרדיט)
שמואל שמאי (צילום ללא קרדיט)

המעשים בוצעו במהלך השיעורים בכיתה, ובפני שאר התלמידים בכיתה. הנאשם הושיב את התלמידות על ברכיו, הכניס ידיו מתחת לבגדיהן ונגע באיברים אינטימיים שלהן, לעיתים חרף התנגדותן הפיזית והמילולית. באישום זה מואשם הנאשם בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס וריבוי עבירות של מעשה מגונה בפומבי בפני קטין.
על פי האישום השני, החל מיולי 2014 ועד ל- 6.9.16 או בסמוך לכך, לימד שמאי באופן פרטי קטינה בת 13, שיעורי מתמטיקה בביתה שבראשון לציון. במהלך אוגוסט 2016 או בסמוך לכך, בכארבע הזדמנויות, במועדים שאינם ידועים במדויק, במהלך השיעור בביתה, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים. באחת ההזדמנויות אמר הנאשם לקטינה "את צריכה להירגע קצת".
ב- 6.9.16 בשעות הצהריים או בסמוך לכך, לקראת סיום השיעור, הקטינה ליוותה את הנאשם לדלת הבית. אז ביצע המורה בקטינה מעשה מגונה. מיד לאחר ששמאי יצא מהבית, התקשרה הקטינה לאמה כשהיא בוכה. בסמוך לכך, התקשר הנאשם לאם הקטינה והאם ביקשה לברר עמו את סיבת בכיה של הקטינה, והאם יש קשר בין הבכי לבין השיעור שהעביר לה הנאשם טרם שיחתו עימה. שמאי שלל קשר זה. מיד לאחר שיחה זו, הוא שב לבית הקטינה, הביע צערו בפניה על מעשיו וביקש ממנה שלא תספר על כך לאיש. הנאשם הוסיף ואמר לקטינה כי אם תספר על מעשיו היא תהרוס לו את הקריירה. באישום זה מואשם הנאשם בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס ובהדחה בחקירה.
בנוסף, הוגש נגד שמאי כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר בגין איסור עיסוק במוסד לאחר הרשעה בעבירת מין- עבירה לפי חוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים. על פי כתב אישום זה, ב- 25.4.17, במסגרת הליך בבית משפט השלום בראשון לציון, הורשע הנאשם בביצוע עבירה של מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 שנים (מספר מקרים). בין ה- 25.4.17 ועד ה- 4.6.17, הנאשם עסק כמורה בבית ספר בתל אביב והפר בכך את חובתו על פי דין שלא לעסוק במוסד לאחר שהורשע בעבירת מין.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד כאהן מור כי "המשיב ביצע סדרה ארוכה של עבירות מין חמורות, בדפוס פעולה חוזר ונשנה כאשר ניצל את היותו מורה, איש חינוך שהופקדו בידיו שלומן וטובתן של הקטינות ועשה בהם שימוש ציני לספוק יצריו. המשיב במעשיו ניצל את מעמדו והשפעתו על הקטינות, נוכח יחסי הקרבה ופערי הכוחות שביניהם, מתוקף היותו המורה והמחנך שלהן, כאשר הפגיעות המיניות בוצעו במהלך פניית הקטינות אליו, במהלך השיעור, בבקשת עזרה בחומר הלימוד ובמהלך שיעורים פרטיים, כשהוא נשכר על ידי הורי הקטינה כדי לסייע לקטינה בלימודיה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן