Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 01 ביולי, 2017

זרים מושלמים, זולנדר 2, נולדו ככה 2, כתבת אמריקנית, היום השלישי: התחדשות, עסק משפחתי, ארבע על ארבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זרים מושלמים | Perfetti Sconosciuti | Perfect Strangers, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית, זוכת פרס הדונטלו האיטלקי לסרט הטוב ביותר. מפגש ארוחת ערב של זוגות חברים הופך למשחק מסוכן, כשהם נענים לאתגר להניח את הטלפונים החכמים על השולחן, בידיעה שמכאן ואילך כל הודעה ושיחה יהיו גלויים לכל. עד מהרה מסתבכים העניינים, כשהנוכחים מגלים כמה מעט הם באמת יודעים איש על רעהו. שחקנים: ג'וזפה באטיסטון, אנה פולייטה, אלבה רוהרוואכרבמאי: פאולו ג'נובזה. איטליה, 2016. סרטים המתרחשים במקום אחד עשויים לפעמים להיות ארוכים או נמשכים יתר על המידה, אבל זה לא המקרה כאן, הודות לדמויות חזקות, פיתולים משעשעים, דיאלוג חד ובימוי מדויק. ציון: 

08:45 זולנדר 2 | Zoolander 2, ערוץ Hot גולד


קומדיה מטורפת, שהיא סרט המשך ללהיט הקומי שהפך לקאלט משנת 2001. הפעם, צמד הדוגמנים – דרק והנזל, עושים את דרכם חזרה לעולם האופנה, לאחר היעדרות ממושכת. השניים מגלים להפתעתם את כל השינויים הרבים שחלו ב-15 השנים האחרונות. במקביל לשחרורו מהכלא של אויבם מן העבר, ג'קובים מוגטו, דרק והנזל מנסים להתגבר על קשיי ההתאקלמות בעולם המודרני. כשהם מוצאים את עצמם מעורבים בפרשת רצח של אנשים יפים ומפורסמים ברומא, השניים יוצאים למסע בעקבות הרוצח המסתורי, יחד עם סוכנת חשאית מפתה של משטרת האופנה באינטרפול. שחקנים: בן סטילר, אוון ווילסון, וויל פרל, פנלופה קרוז, ג'סטין תרו ("הנותרים"), מילה ג'ובוביץ', ג'סטין ביבר, סטינג, סוזן בויל, אריאנה גרנדה, קייטי פרי, בנדיקט קמברבאץ', כריסינה הנדריקס, קיפר סאתרלנד, ג'רי סטילר. בימוי: בן סטילר. ארה"ב, 2016. בסרט יש יותר שחקנים מבדיחות, וכנראה גם מתסריט… ציון: 

16:00 נולדנו ככה 2 | Born this Way 2, ערוץ לייפטיים

עונה חדשה לסדרה העוקבת אחרי שבעה צעירים שנולדו עם תסמונת דאון, יחד עם משפחותיהם וחבריהם בדרום קליפורניה. לכל אחד מהם יש אתגרים אישיים שהם נאלצים להתמודד איתם ולכל אחד סיפור משלו איתו אפשר להזדהות.

16:30 כתבת אמריקנית | Whiskey Tango Foxtrot, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית. הסרט מבוסס על ספרה הביוגרפי של עיתונאית בשם קים בארקר (המכונה בסרט 'בייקר'), אשר נשלחה לסקר את אירועי המלחמה בפקיסטן ובאפגניסטן. בייקר מחליטה לעזוב את המשרד הנוח שבניו-יורק ואת בן הזוג שלה, ולצאת למשימה בת שלושה חודשים של דיווח מהשטח מול מצלמה. מהר מאוד היא מגלה שלא נערכה רגשית לתפקיד השוחק, ובצל המלחמה והפיגועים היא אף יוצרת קשרים חברתיים ורומנטיים, חלקם הזויים, עם עיתונאים מערביים אחרים. שחקנים: טינה פיי, מרגוט רובי, מרטין פרימן, אלפרד מולינה, בילי בוב ת'ורנטון. בימוי: גלן פיקארה, ג'ון ריקווה. ארה"ב, 2016. הסרט די צפוי, משעשע רק לעיתים, אך עדיין חמוד. ציון: 

22:00 היום השלישי: התחדשות | Independence Day: Resurgence, ערוץ Yes2

סרט המשך ללהיט האקשן. חלפו 20 שנה מאז מתקפת החייזרים והעולם שוב ניצב בפני איום, הפעם בקנה מידה גדול בהרבה מההתקפה הקודמת. תוכנית ההגנה העולמית אינה מספקת, ועתיד האנושות תלוי בקומץ גיבורים אמיצים. שחקנים: ג'ף גולדבלום, ליאם המסוורת', ביל פולמן. במאי: רולנד אמריך. ארה"ב, 2016. הסרט יפהפה ויזואלית, אך מאכזב ביחס לקודמו, וחסר מעוף או יצירתיות. ציון: 

22:00 עסק משפחתי | The Legend of Barney Thomson | Barney Thomson, ערוץ Yes4

קומדיית פשע אודות חייו האפרוריים של ברני תומפסון, מעצב שיער משונה וחסר אופי, שנכנסים לסחרור אחרי שבטעות גורם למותו של בעל המספרה. לעזרתו נרתמת אמו האקסצנטרית. שחקנים: רוברט קרלייל, אמה תומפסון. במאי: רוברט קרלייל. בריטניה, 2015. סרט מתוק / אלים, שמצליח בזכות המשחק האקסצנטרי של קרלייל והמוזרות של תומפסון. ציון: 

22:00 ארבע על ארבע | 4X4 | Four by Four, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

קומדיה פרועה. מסע גיבוש למנהלי חברת היי טק בסוף שבוע אחד בסיני. כשעודד, מנהל מחלקה בחברה משקר ומספר לבוס שלו שהוא נוהג לנפוש בחוף סודי בסיני, הוא לא מתאר לעצמו שימצא את עצמו שם ביחד עם חבריו לעבודה בהרפתקה מסמרת שיער שמשנה את חייהם. שחקנים: אושרי כהן, עוז זהבי, שלומי קוריאט, רוני דלומי, אליאנה תדהר, אבי דנגור, שלומי סרנגה. במאי: שי כנות. ישראל, 2016. סטריאוטיפי, גזעני, מעליב, כתוב רע ובעיקר לא מצחיק. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן