Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 02 ביולי, 2017

רוי בוי ביער הסודי, היידי, לולי רוק 2, לינקרס, חוקי המשיכה - הזדמנות שנייה, מפרץ ההרפתקאות 4, היום בו הנרי פגש..., זיג וזג, OMG 2, סווגארז, רוק בבית הספר, הדרקון הראשון שלי 4, האנק זיפזר, הבנים והבנות 5, הכל טום 3, וידיוטים, וטרינרים צעירים 2, פוקימון 3, בן 10 2, פאולה בראש טוב, דולפינים, כתמים, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוי בוי ביער הסודי, ערוצי Yes VOD

סדרת הרפתקאות בכיכובו של רוי בוי, לוחם הצדק ושומר הטבע והסביבה. הסדרה מתרחשת ביער הסודי – יער מיוחד בו קיימת ברית עתיקת יומין של יחסי חברות ואמון בין בני האדם לחיות ולסביבה. כולם מתחייבים לעזור האחד לשני, לפתור בעיות ביחד ולעולם לא לפגוע זה בזה. ליער מגיעים קוטר ושוטא – צמד נוכלים שנשלחו ליער על ידי מנהיגם נץ, שבכוחו להפוך מציפור לאדם. הם רוצים להשתלט ולנצל את משאביו של היער לטובתם הפרטית – כסף. בכל פרק מנסים רוי בוי ובעלי החיים, לשמור על אוצרות הטבע מפני הרשעים שזוממים לפגוע ביער הסודי, ולומדים על יסודות הטבע וחשיבותו. כל זאת בנופים המרהיבים של הגליל העליון. שחקנים: רועי עוז (רוי בוי), עדן סבן, רודי סעדה, מני מנצור, מתן קליגר. בימוי: אבי דור.

08:45 היידי | Heidi, ערוץ Yes קידז

דטה, דודתה של היידי המגדלת אותה לאחר שזו התייתמה מהוריה, שולחת אותה לגור עם סבה, מתבודד מוזר, המתגורר בצריף בהרי האלפים, סמוך לכפר הקטן והציורי דורפלי. למרות הניגודים הבסיסיים באופיים, לומדת היידי האופטימית ומלאת החיים לאהוב את הסב השתקן והקודר ומרככת את לבו. ידידה הטוב ביותר בתקופה זו הוא פיטר רועה העזים והיא חיה חיים מאושרים ומלאי הרפתקאות.

09:05 לולי רוק 2 | Loli Rock 2, ערוץ הילדים

שלישיית הבנות המוזיקליות חוזרות בקול גדול לעונה חדשה. לולי רוק מגוללת את סיפורן של אייריס אוריאנה וטליה, שלוש חברות להקת לולי רוק, שעל פניו נראות כמו נערות רגילות, אך שומרות סוד כמוס בתוכן. שלושתן הן למעשה נסיכות מכוכבים אחרים שמשתנות בכל פעם שהן שרות במטרה למצוא את אבני הקריסטל שמפוזרות בכל רחבי העולם.

09:55 לינקרס | Linkers, ערוץ Yes קידז

לון, דראגון, מיי, פיץ' וטס מעולם לא נפגשו עד שהוזמנו על ידי החבר המשותף שלהם קאסיל, מעצב משחקים וגאון מחשבים, לאחוזתו שבהרים. אולם קאסיל לא היה שם. חמשת בני הנוער מוכרחים לשתף פעולה כדי להציל את חברם קאסיל מהמשחק שהוא עצמו עיצב. מה שהתחיל כחופשה בהרים מתגלה כהרפתקה מרגשת ומסוכנת, מרובת שלבים, שבמהלכם החברים מנסים להשיג את כל הצפנים הסודיים ולהחזיר את חברם הביתה.

10:00 חוקי המשיכה – הזדמנות שנייה Are You The One – Second Chances, ערוץ MTV 

לאורך חמש העונות האחרונות נוצרו בתכנית 52 שידוכים מושלמים, אבל זו הייתה רק ההתחלה. חלק מהזוגות שזווגו יחדיו התאהבו, בעוד היו אלו שהתעקשו שהם רק ידידים ואחרים שלא זכו לממש את הקשר ביניהם. כעת ניתנת לזוגות האלה הזדמנות חד פעמית לגלות מדוע שודכו מלכתחילה.

10:00 מפרץ ההרפתקאות 4 | PAW Patrol 4, ערוץ ניק ג'וניור 

עונה חדשה לסדרה המגוללת את עלילותיה של שישיית כלבלבים הירואית ומנהיגה, מומחה לטכנולוגיה בן 10 בשם ריידר. יחדיו הם מרכיבים את צוות החילוץ של מפרץ ההרפתקאות ומשלבים כישרון מיוחד לפיתרון בעיות, כלי רכב מגניבים והומור כלבלבי חמוד.

10:25 היום בו הנרי פגש… | The Day Henry Met, ערוץ ניק ג'וניור 

סדרת אנימציה לפעוטות. הנרי הוא ילד 4 בן שתמיד רוצה ללמוד ולהכיר דברים חדשים. מדי פרק יפגוש הנרי בחבר אחר וינהל איתו שיחה ידידותית – שלום לוויתן, איך אתה נשאר מתחת למים זמן רב כל כך? שלום ירח, למה אתה מופיע רק בלילה? שלום מכונית, מה גורם לך לנסוע מהר?

10:30 זיג וזג | Zig and Zag, ערוץ Yes קידז

זיג וזג, אחים תאומים חייזרים, מתרסקים בעיר ומקימים שם את ביתם. במהלך הרפתקאותיהם הם מנצלים את כל מה שיש לכדור הארץ להציע: פעלולים מרתקים, המצאות משוגעות והרבה משחקי אחים מטופשים.

10:45 OMG 2, ערוץ Yes קידז

עופר בן שבת ומאור הרוש המוכרים לכם יותר כצמד 'עופר ומאור' מככבים בעונה השנייה של תוכנית מערכונים קורעת מצחוק בשילוב קטעי מתיחות.

11:00 סוואגרז, ערוץ Yes קידז

חבורה של חמישה בני נוער מלאים בסוואג מציבים לעצמם מטרה לכבוש את הרשת. אנג'ל, עילי, אורי, עלמה וליה הם כוכבי רשת מבטיחים וצעירים אשר יעשו הכל כדי להצליח. לכל אחד מהם יש סטייל וכישרון ייחודי וביחד הם יצאו למשימות ייחודיות במטרה להשיג כמה שיותר עוקבים ולהצליח בעולם הרשתות החברתיות. הסדרה תלווה את החמישה בתהליך שיהיה רווי אהבות, ריבים, כישלונות והצלחות בדרך לשים את הסוואג על המפה.

11:25 רוק בבית הספר | School of Rock, ערוץ טין ניק 

עונה חדשה. דיואי פין, מוסיקאי כושל, מוצא את עצמו מלמד כמורה מחליף בבית ספר יוקרתי. במהרה הוא מלמד את הילדים את שפת הרוקנרול ומחלץ מהם את כשרונם החבוי.

11:30 הדרקון הראשון שלי 4 | Dragons: Race to the Edge 4, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרת האנימציה המבוססת על סדרת הספרים המצליחה של קרסידה קוואל. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם הסוחפות והמרתקות של הדמויות האהובות והמוכרות – היקאפ, אסטריד וראפנאט. באי הוויקינגי ברק התחוללה במשך דורות מלחמה עקובה מדם בין הוויקינגים לדרקונים. לאחר שהושכן ביניהם שלום, עדיין נותרו בעיות רבות לפתור על מנת שיוכלו לחיות בשקט ובשלווה זה לצד זה, ובשביל זה יש נער שמבין לליבם של הדרקונים יותר מכולם – היקאפ.

12:15 האנק זיפזר | Hank Zipzer, ערוץ Yes קידז

הרפתקאותיו של האנק זיפזר, תלמיד תיכון בן 12 שמתגורר בלונדון, המתמודד עם לקות למידה אותה הוא מנסה להסתיר מחבריו לכיתה. האנק וחבריו הקרובים פרנקי ואשלי, מנסים לנקום בניק מק'קלטי אשר מתחרה עם האנק על מקומו בלהקה. הסדרה מבוססת על סדרת ספרי הילדים המצליחה של הנרי וינקלר ו-לין אוליבר, ומבוססת על חוויותיו של הנרי כילד עם לקות למידה, שמתמודד עם הבעיות היום-יומיות דרך המוזיקה.

15:00 הבנים והבנות 5, ערוץ הילדים

תכנית הקיץ חוזרת אל המסך בעונה חמה, שבסופה ייקבע מיהו המין השולט בקיץ – הבנים או הבנות. במסגרת התכנית, אותה מנחים עודד פז, טום באום ולירון רביבו, יתחרו קבוצת הבנים וקבוצת במשימות קיץ מטורפות שיצריכו מהמשתתפים להפגין ידע בתחומים שונים: מהירות, זריזות, שיתוף פעולה, יצירתיות ותעוזה.

15:30 הכל טום 3, ערוץ הילדים

תכנית האירוח הקיצית והמטורפת של טום באום חוזרת בעונה חדשה. בכל תכנית, יארח באום אורחים מפתיעים ומגניבים, ויבצעו משימות מטורפות, יחלקו חוויות, סיפורים אישיים מהצילומים ועוד.

16:00 וידיוטים Vidiots, ערוץ MTV 

סדרה המחוללת מהפכה בחווית הסטנדרטית של צפייה בקליפים. מדי פרק יתרווחו שני קומיקאים מול הוידיאו-קליפים הלוהטים של הרגע, כמו גם קלאסיקות מהעבר. השניים יעניקו את פרשנותם הייחודית למתחולל על המסך, תוך הקנטה הומוריסטית של האמן והוידיאו.

16:00 וטרינרים צעירים 2 | Junior Vets 2, ערוץ לוגי

הווטרינרים הצעירים חוזרים בעונה חדשה. בתכנית יצטרכו לאבחן מחלות שונות או פגיעות משונות על מנת שיוכלו לטפל ולהציל בעלי חיים מכל הסוגים והמינים.

16:45 פוקימון 3 | 3 Pokemon, ערוץ הילדים

סדרת האנימה המיתולוגית חוזרת. בעונה הנוכחית נלווה את גיבור הסדרה, אש – מאמן פוקימונים שיוצא למסע במטרה להפוך לפוקימון מאסטר, במסעו באיי תפוז ובמחוז ג'וטו. על אש לתפוס כמה שיותר פוקימונים, לאמן אותם, ולנצח בטורנירים ובתחרויות השונות עד שיגיע לתואר הנחשק – פוקימון מאסטר. בדרך יהיה עליו להתמודד עם בעיות ומכשולים רבים, וביניהם גם צוות רוקט המרושע.

17:05 בן 10 2 | Ben 10 2, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרה הפופולארית. בן 10 חוזר בהרפתקה חדשה כשבמהלך חופשת קיץ שנראית אינסופית עם סבא מקס והאחיינית גוון, מגלה בן טניסון שעון-יד חייזרי – האומניטריקס. מתקן מדהים זה מאפשר לו להפוך לכל אחד מתוך עשרה חייזרים בעלי כוחות על מדהימים.

17:30 פאולה בראש טוב | Positively Paula, ערוץ האוכל

פאולה דין נחשבת לאחת מאושיות הבישול המפורסמות בעולם. דין החלה את אימפריית הבישול שלה מהמטבח הביתי שלה שבסוואנה ג'ורג'יה. העסק הקטן התרחב והפך לשירות קייטרינג מצליח בשם The Bag Lay, שבתורו התגלגל למסעדה האגדית Lady and Her Sons. עד מהרה החלה לדין לפרסם מגזין קולינרי דו-חודשי, לככב בתכניות טלוויזיה ולהתבסס בראשה של תעשייה בשווי עשרות מליוני דולרים.

19:00 דולפינים | Dolphins, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

מי האוקיינוס שסובבים את ניו זילנד הם ביתם של דולפינים מהנחושים, האתלטיים והכריזמטיים בעולם. הדולפינים עושים את דרכם במים הקפואים של הפארק הלאומי פיורדלנד, בכדי להבטיח את הישרדותם של צאצאיהם. דולפני דאסקי מעלים הופעות אקרובטיות מדי יום, בכדי לחזק את הקשרים עם חבריהם ללהקה. גורת דולפין מצוי צריכה ללמוד את אסטרטגיית הציד של הלהקה, אם היא רוצה לקבל את חלקה בדגים. קהילת הדולפינים משגשגת תודות לאורח החיים השיתופי והתמיכה של חבריה.

21:00 כתמים | Stains, ערוץ Hot8 + Hot VOD

הסרט נפרש בין שני קיצים. בקיץ 2008 יצאה הבמאית לאוקראינה עם מצלמה, לתעד סיפור של נטישה: מערכת יחסים בין בת שננטשה לבין אב אלכוהוליסט שנמלט ממשפחתו. אבל באותו הקיץ הוא החל לספר מול המצלמה על בריחותיו, שקריו וחייו כאנרכיסט שנמלט מהשלטון הסובייטי. העימות של הבמאית עם אביה מתגלה כסיפור של גבר שבחר למרוד ולחיות בזהות שאולה, אך עם נפילת הקומוניזם משהו אצלו התפרק – כחלק מדור שלם של גברים שהפכו לחסרי אונים ופנו לאלכוהוליזם במקום להתמודד. שמונה שנים לאחר מכן הבמאית חוזרת אליו כדי להשלים את הדיוקן שהחלה לצלם, להבין ולחוות איתו שוב את הכאב. בימוי ותסריט: יקטרינה דיאקובה. ישראל, 2017.

21:30 תרגיע Curb Your Enthusiasm, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

הקומדיה עוקבת אחרי חייו של לארי דיוויד (המגלם את עצמו), תסריטאי הוליוודי ממורמר וציני, אשתו שריל (שריל היינס), המנהל שלו, ג'ף (ג'ף גארלין, "הגולדברגים") ואשתו של ג'ף, סוזי (סוזי אסמן, "ברוד סיטי"). לצידם מגיעים להתארח שלל כוכבים, שחקנים, זמרים ויוצרים – רובם בתפקיד עצמם – ביניהם כוכבי "סיינפלד", כמו גם דיוויד שוויימר, מל ברוקס, אן בנקרופט, בן סטילר, מרטין סקורסזה, סשה ברון-כהן, דסטין הופמן ועוד.

21:50 הבית הטוב ינצח 5 | May The Best House Win 5, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לתחרות העיצוב הפופולרית. ארבעה מתמודדים יארחו זה את זה בבתים שעיצבו וימתינו לשיפוטם של המתחרים. לאחר שיבחנו בקפידה כל חדר ופינה בבית יעניק כל אחד מהמתמודדים ציון כולל ואת וחוות דעת לאקונית. עם תום הסבב ישובו המתחרים לבתיהם, שם ימתינו להן המעטפות עם הציונים שניתנו להם. המעטפה הרביעית תכיל את התוצאות הסופיות ואת שמו של בעל הבית המנצח, שיזכה בפרס כפסי על סך 1,000 פאונד.

22:00 אמנות התעלול | Art of the Prank, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סיפורו של ג'ואי סקאגס – האיש שהפך את המתיחות בתקשורת לאמנות. בשנות ה-80 דווח בכל אמצעי התקשורת בארצות הברית על הקמת 'משמרות הדיאטה' – יוזמה עסקית חדשה שמאפשרת לכל מי שמתקשה לשמור על הדיאטה שלו לקבל ליווי צמוד של שומר ראש, שתמורת 300 דולר ליום ידאג שלא תעז לאכול אוכל משמין. ממציא השיטה התראיין בשידור חי בתוכנית הבוקר "Good Morning America" ושאר אמצעי התקשורת סיקרו את הסיפור בהרחבה וראיינו לקוחות מרוצים שסיפרו על השיטה. כמה ימים מאוחר יותר התברר שמי שעומד מאחורי הסיפור ההזוי הזה הוא לא אחר מאשר אמן המתיחות, סקאגס, שעשה זאת כדי להציג בגיחוך את ההתמכרות של אמריקה לתעשיית הדיאטות. התקשורת האמריקנית נפלה שוב בפח בעוד אחת מעשרות המתיחות שביצע סקאגס. הסרט מביא את סיפורו של סקאגס שהצליח במשך למעלה מ-40 שנה, כבר מאז שנות ה-60, לרמות עיתונאים ואנשי רדיו וטלוויזיה ברחבי ארה"ב ואירופה, ולהביא לכך שידווחו על הסיפורים שהמציא כחדשות אמיתיות. בימוי: אנדריאה מריני. 82 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 4 חודשים, 3 שבועות ויומיים | i4 Months, 3 Weeks, 2 Days, ערוץ Yes3 + Yes VOD

שלושה פרסים בפסטיבל קאן, כולל דקל הזהב לסרט הטוב ביותר; זוכה פרס האקדמיה האירופאית לסרט הטוב ביותר. סרטו המטלטל של כריסטיאן מונג'יו ("בגרות") על שתי סטודנטיות ברומניה של צ'אושסקו, שאחת מהן נכנסת להיריון לא רצוי, נחשב לאחד הראשונים והמובילים בגל הרומני החדש ולקלאסיקה מיידית. שחקניות: אנאמריה מרינקה, לאורה וסיליו. רומניה, 2007. סרט שכואב בבטן לראות בגלל הסיפור ומבריק בעיניים בזכות המשחק האיכותי. ציון: 

22:00 משפחה בחופשה 2 | Family Travel with Colleen Kelly 2, ערוץ הטיולים

קולין קלי היא מחברת מדריכי טיולים, טיילית מנוסה ואימא מודרנית שאינה מפחדת מהרפתקאות. קלי תסייר עם ילדיה ביעדים האטרקטיביים בעולם ותחלוק טיפים לחופשה המשפחתית המושלמת.

22:30 אמריקה בהליכה | Walking the Americas, ערוץ הטיולים

הצנחן לשעבר לויסון ווד יוצא למסע רגלי לאורכה של אמריקה התיכונה. במהלך פרקי הסדרה יבקר ווד את המקומיים ביוקטאן, יחזה בשרידים עתיקים של תרבות המאיה, יתמודד עם הג'ונגל ויעבור באזורים שבהם שולטים קרטלי סמים.

23:15 חיים על החרב 4 | Forged in Fire 4, ערוץ ההיסטוריה

תחרות מרתקת, המפגישה מדי פרק ארבעה מומחים ליצירת כלי נשק, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים והמיוחדים בהיסטוריה האנושית. הזוכה מבין המתחרים, יקבל פרס של 10,000 דולרים. בין כלי הנשק העתיקים אותם יצטרכו החרשים המוכשרים להכין בעונה החדשה: האידה – חרב עתיקה שמוצאה ממערב אפריקה, הקאצבאלגר – חרב לחימה אגדית שנעשה בה שימוש במאות ה-16 וה-17, המאקראקה – אחד מכלי הנשק הקטלניים בתולדות יבשת אפריקה, והפאנאבאס, גרזן קרב ממוצא פיליפיני. כמו כן, ישודר פרק מיוחד, שבו המתחרים בתכנית ייבחרו על-ידי הצופים בבית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן