Skip to content

כתב אישום: מדריכה בפנימיית בנות אנסה שתי חניכות קטינות

מכתב האישום עולה כי המדריכה ניצלה את תלותן של הקטינות בה בעת ששהו בפנימייה מכוח צווי בית משפט, ועשתה בהן את חפצה כשהשתיים חוששות שלא להתנגד למעשיה. טרם הוגש כתב הגנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין עבירות אינוס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה (ריבוי עבירות) ועבירות נוספות, הוגש הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד ג.ג בת 23, מדריכה בפנימייה לבנות בבני ברק.  ג.ג נאשמת כי ביצעה את העבירות המיוחסות לה ב- 2 חניכות בפנימייה- אחת בת 16, החל מעת שזו הייתה בת 14 ובקטינה נוספת כיום בת 12 החל מהיותה בת 11.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מכתב האישום הראשון עולה כי אישום כי בעת שהקטינה, הייתה בת 14, שהתה בפנימייה מכוח צו בית משפט והנאשמת שימשה כמדריכה בפנימייה. בשלהי חודש ספטמבר 2014, בסמוך לחופשת ראש השנה, במועד שאינו ידוע במדויק, בעת שרוב השוהות בפנימייה יצאו לחופשה, נותרה הקטינה בפנימייה בהיעדר מקום אחר שתוכל לשהות בו.
הקטינה התלוותה לנאשמת לבילוי בקניון ושם הנאשמת רכשה עבורה מתנות. החל מאותו מועד, גג, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הקטינה, רקמה עם הקטינה קשר אינטנסיבי מאוד, במסגרתו קנתה לקטינה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בכך יצרה הנאשמת אצל הקטינה תלות כלפיה.
בהמשך הקשר, הנאשמת איימה על הקטינה כי אם לא תעשה כרצונה, תנתק אתה את הקשר וכן כפתה עליה לשאת תמונה שלה. בין השנים 2016-2015, בהיותה של הקטינה כבת 15-14 במספר רב של הזדמנויות, בפנימייה ובמקומות אחרים, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים מגונים, מעשי סדום ומעשי אינוס. במספר מקרים ביצעה הנאשמת את העבירות חרף התנגדותה של הקטינה.

על פי האישום השני, המתלוננת באישום זה הינה קטינה בת 12 והמעשים המגונים בה החלו כשהייתה בת 11. אז שהתה הקטינה בפנימייה מכוח צו בית משפט וג.ג שימשה כמדריכתה. בין השנים 2015-2017, בהיותה של הקטינה כבת 11-12 במספר רב של הזדמנויות בפנימייה, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים מגונים ומעשי אינוס. במהלך התקופה, קנתה הנאשמת לקטינה מתנות שונות, העדיפה אותה על פני החניכות האחרות בקבוצה שבפנימייה, הזמינה אותה לישון בחדרה, התירה לה להשכים באיחור, ונמנעה מלגעור בה. כאמור ג.ג הואשמה בעבירות אינוס, מעשה מגונה וגרימת אינוס. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט את הארכת מעצרה של החשודה, שנעצרה לפני 12 יום,  עד תום ההליכים.

1 Comment

  1. גורן
    9 ביולי 2017 @ 11:25

    הסיכוי שהיא תכנס לכלא נמוך אם היה גבר מאה אחוז היה יושב הרבה מאוד שניים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן