Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 08 ביולי, 2017

שלום קוראים לי דוריס, איתקה, המלביש, ממלכות נסתרות, NCIS 14, האקס המיתולוגי, סאלי: נס על ההדסון, כל הדברים הנפלאים, לחזור לגור עם אמא, NCIS: ניו אורלינס 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:30 שלום, קוראים לי דוריס | Hello, My Name Is Doris, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 ביולי, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

12:10 איתקה | Ithaca, ערוץ Hot גולד

דרמה אנושית המבוססת על ספרו של ויליאם סארויאן, 'הקומדיה האנושית'. זהו סרטה הראשון של מג ריאן בתור במאית והיא גם משחקת בו באחד התפקידים הראשיים, לצדו של טום הנקס. משפחת מקולי המצומצמת מתגוררת בעיירה איתקה בתקופת מלחמת העולם השנייה. אבי המשפחה הלך לעולמו והבן הבכור גויס לחזית. מי שמשגיח על האם ועל אחיו הרכים הוא הומר (אלכס נוישטטר, "מיילס") בן ה-14. בנוסף לעזרה שהוא מושיט בבית, הוא מקבל עליו תפקיד אחראי – להעביר למשפחות שבעיר מברקים מבניהן שהתגייסו. הומר משתדל להיות הדוור המהיר והיעיל ביותר. במהלך עבודתו הוא נחשף למסרים המרגשים שחלקם משמחים וחלקם מעציבים, מתאהב בנערה בת גילו ומתבגר בצל אירועי המלחמה. ארה"ב, 2015.

14:45 המלביש | The Dresser, ערוץ Hot דרמה

דרמה בריטית. הסרט מבוסס על מחזה מצליח והוא עיבוד מחדש לסרט מפורסם משנות ה-80. מי שמכונה 'סר' הוא שחקן ותיק העומד בראש להקת שחקנים נודדת, המציגה את מחזות שייקספיר בערי הספר, במהלך חודשיה האחרונים של מלחמת העולם השנייה. מצבו הנפשי והפיזי ירוד, ואשתו מאמינה שאסור לו להופיע ולהציג את 'המלך ליר', שכן התפקיד התובעני עלול להחליש ולמוטט אותו. לעומת זאת, המלביש האישי שלו, נורמן, המקורב אליו מאוד ודואג לכל מחסורו, משוכנע שהוא חייב להופיע ולתת את הופעת חייו שתיזכר לנצח. היחסים בין השניים סימביוטיים והם זקוקים מאוד זה לזה. שחקנים: אמילי ווטסון, אנתוני הופקינס, איאן מק'קלן. בימוי: ריצ'ארד אייר. אנגליה, 2015. שלושה מהשחקנים הטובים בהוליווד בהצגת תיאטרון מצולמת, מדוייקת ובנויה למופת. ציון: 

21:00 ממלכות נסתרות | Hidden Kingdoms, ערוץ כאן 11

מיני-סדרה מבית היוצר של ה-BBC בת 3 פרקים, החוקרת את עולמן של החיות הקטנטנות, אלה שכמעט לא מבחינים בהן, באמצעות טכניקת צילום ייחודית. הצילומים המרהיבים מתעדים את בתי הגידול של בעלי-חיים זעירים, שבשבילם טיפת גשם היא מטאור ומשב רוח קל הוא טורנדו אימתני. קריין: השחקן והקומיקאי הבריטי, סטיבן פריי.

21:45 NCIS 14, ערוץ Hot זון + Hot VOD

דרמת הלהיט של רשת CBS. ספוילר – במקומו של מייקל ווית'רלי, שעזב את הסדרה בעונה שעברה לאחר 13 עונות, הצטרפו העונה ווילמר וילדרמה ("מופע שנות השבעים") ו-ג'ניפר אספוזיטו ("ספין סיטי"), ואילו דואן הנרי ("עלייתו של האביר האפל"), שהתארח בשני פרקי הסיום של העונה הקודמת, יצטרף באופן קבוע לקאסט. בפרק ה-15 בעונה הנוכחית, פרק קרוסאובר מיוחד עם "NCIS ניו אורלינס", יתארחו כוכבי סדרת הבת, סקוט בקולה ("זינוק לאתמול") ו-לוקאס בלאק ("אורות ליל שישי").

22:00 האקס המיתולוגי | The Ex, ערוץ לייפטיים

טום וסופיה מצפים לילדם הראשון. סופיה היא עורכת דין הפורשת לביתה כדי לטפל בילד, וטום הוא בטלן שעד כה נתמך באמצעות משכורתה המנופחת של אשתו. אלא שכעת הם חוזרים לאוהיו – בית משפחתה של סופיה, וטום נאלץ לצאת לעבודה בחברת הפרסום של אביה. המדריך שלו בעבודתו החדשה הוא צ'יפ – בחור נכה ומרושע שהיה פעם החבר של סופיה. השניים מפתחים רגשי שנאה אחד לשני, וצ'יפ מוכן לעשות הכל כדי שתלמידו החדש ייפול על האף. שחקנים: אמנדה פיט, ג'ייסון בייטמן, זאק בראף, מיה פארו. בימוי: ג'סי פרץ. ארה"ב, 2006. אסופת הגיבורים בסרט אינם מעניינים, שטוחים ולא מעוררים הזדהות מצד הצופים. ציון: 

22:00 סאלי: נס על ההדסון | Sully, ערוץ Yes4

דרמה מועמדת לפרס האוסקר בבימויו של קלינט איסטווד ובכיכובו של טום הנקס. הטייס צ'סלי סאלנברגר נחשב לגיבור לאומי לאחר שביצע נחיתת אונס מוצלחת על נהר ההדסון, בזכותה ניצלו כל הנוסעים. למרות זאת, נקלע לחקירה מתישה. ארה"ב, 2016. סרט מרתק ומותח, תוך הבאה למסך הקולנועי אירועים אמיתיים ומדהימים שטרם פורסמו. זהו קולנוע איסטוודי במיטבו, ובגיל שרוב האנשים כבר פרשו מזמן, נראה כאילו הוא בשיאו. ציון: 

22:00 כל הדברים הנפלאים | Every Brilliant Thing, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

כשהיה בן שבע, אמו של הקומיקאי הבריטי ג'וני דונאהיו ניסתה להתאבד לראשונה. במופע היחיד שלו, שתועד בסרט ייחודי של HBO, הוא מבקש מהקהל למנות יחד איתו את רשימת הדברים הנפלאים שיש לחיים להציע – הדברים שעבורם שווה לחיות. זהו סרט רגיש ומרגש שצולם בתיאטרון בניו יורק מול קהל חי. המופע האינטראקטיבי בוחן את החיים בצלו של הורה אובדני במבט קתרטי, מפוכח, עצוב אך גם מאוד מצחיק.

22:00 לחזור לגור עם אמא | Back to Mom's | Retour Chez ma Mère, ערוץ Yes3

סטפני נאלצת לחזור לגור עם אִמהּ. בגיל 40. היא מתקבלת בזרועות פתוחות, אבל נאלצת לחיות בדירה מחוממת יתר על המידה, לשמוע את הזמר פרנסיס קברל בלא הרף, להתמודד עם משחקי השבץ נא האינסופיים, וכמובן, לשמוע בלא סוף את המלצותיה של האֵם והערותיה, החל בצורת התנהגותה ליד השולחן וכלה בשאלה הגדולה מכולן – איך עליה לנהל את חייה. שחקנים: ז'וסיאן באלאסקו, אלכסנדרה לאמי, מתילד סנייה. במאי: אריק אבן ("ברביקיו"). צרפת, 2016. דרמה קומית צרפתית אשר מתחילה לאט, אך נשאבת במהרה למצבים משפחתיים שסוחטים מהצופים צחוק והומור, ולעיתים גם סוחטים את הלב. ציון: 

22:30 NCIS: ניו אורלינס 3 | NCIS: New Orleans 3, ערוץ Hot זון + Hot VOD


הדרמה של רשת CBS, חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – אל הקאסט הקבוע תצטרף ונסה פרליטו ("24") ויתארח טום ארנולד ("שקרים אמיתיים", "תשעה חודשים").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן