Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 12 ביולי, 2017

לה פרומיז, דייגי הטונה 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 לָה פְּרוֹמִיז | The Promised | La Promise, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סדרה בת 3 פרקים. כמאה אלף יהודים צרפתים עלו בעשור האחרון לישראל עם תקוות גדולות לחיים חדשים בארץ שהובטחה להם. בצרפת הם היו 'היהודים'. בשכונות של נתניה, אשדוד, ירושלים ותל אביב קוראים להם 'הצרפתים'. הפרויקט התיעודי מסכם חמש שנים של מעקב מתבונן, במצלמה בלתי מתערבת, בשלושה סיפורי הגירה: מרואן-דוד שעשה ברית מילה בגיל 18, חולם להיות רועה צאן בירושלים; איזבל הולכת אחרי בעלה לנתניה ובדרך משאירה מאחור את בנה; וולרי, כוכבת הטלוויזיה, חיה את החלום התל אביבי ומתגעגעת לפריז שהיתה וכבר איננה. פיגועים בצרפת, פיגועים בישראל, יהודים נודדים, מגיעים לישראל ומגלים אותה – שונה מהחלום, קשוחה משהכירו, יפה ונאבקת, מתפוררת. סדרה על זרות מתמדת ועל המסע האוהב, המצחיק והמטלטל, לעבר החלום – בארץ שרק לעתים רחוקות מצליחה להגשים את הפנטזיה הרומנטית.

21:00 דייגי הטונה 6 | Wicked Tuna VI, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מזה כמעט 400 שנה, גלוססטר מסצ'וסטס היא ביתו של הנמל הוותיק ביותר באמריקה ושל הדייגים התלויים באוקיינוס להישרדותם. הקפטנים וצוותי הסירות מתמודדים עם יריבים ישנים, מתחרים חדשים ואחד עם השני במה שתהיה העונה המאתגרת ביותר עד כה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן