Skip to content

בצריכה מתמדת: קיץ על המדף (2)

מוצרי שיזוף של TOP SUN מוצרים אלו מיועדים לכל מי שרוצה את המראה השזוף מבלי לחשוף את העור לשמש או למיטת שיזוף, וניתן לבחור בין ספריי שיזוף לאזור הפנים והמחשוף, ספריי שיזוף לבעלי עור כהה, ומוס שיזוף לכל הגוף. שלושת המוצרים היו מהטובים ביותר שניסינו עד היום – לספריי יש טווח התזה רחב במידה הנכונה, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוצרי שיזוף של TOP SUN

מוצרים אלו מיועדים לכל מי שרוצה את המראה השזוף מבלי לחשוף את העור לשמש או למיטת שיזוף, וניתן לבחור בין ספריי שיזוף לאזור הפנים והמחשוף, ספריי שיזוף לבעלי עור כהה, ומוס שיזוף לכל הגוף. שלושת המוצרים היו מהטובים ביותר שניסינו עד היום – לספריי יש טווח התזה רחב במידה הנכונה, כך שרוב החומר מגיע לעור ולא עף עם הרוח, עובדה חשובה במיוחד לאזורים כמו ידיים ורגליים; ההתזה עצמה קלה; והמוס נמרח היטב בעזרת הכפפה המגיעה יחד עם המוצר. כדאי כמובן לקבל עזרה כדי להגיע לאזורים רחוקים בגב, וגם לזכור – האפקט מחזיק, כמובטח על ידי החברה, לחמישה ימים לכל היותר, אם לא פחות מכך.

180/220 שקלים ל-75/125/150 מ"ל. להשיג במכוני שיזוף, מכוני יופי ומספרות.

צילום: איתן טל

טפטפים בטעם אננס של כצט

משחת השיניים הזו מיועדת לבני 2-6 שנים, גילאים בהם לילדים לא אמורה להיות מודעות לאפשרות של מהדורה מוגבלת של מוצר זה או אחר. בכל זאת, זה בדיוק מה שעשתה החברה – השיקה מהדורה מיוחדת לקיץ של משחת השיניים שלה, ובהתאם לעונה כך גם ההשקה – למשחה יש טעם עדין של אננס. הטעם לא חזק והילדים אהבו אותו, רק לנו לא ברור למה בכלל צריך את זה עבור ילדים בגילאים הללו.

5 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

POP-UP של ROSO

אחרי שגילינו שמגש הקרח הזה קיבל את פרס reddot הידוע, הרגשנו לא נעים. מדוע? משום שאנחנו לא כל כך אהבנו אותו, וזה לא נעים לא לאהוב מוצר שכל כך אוהבים אותו בעולם. מצד אחד, יש בעיצוב שלו משהו ייחודי – ניתן לשנות את עומק ה"גומחות" אליהן מכניסים את המים, וכך לקבל קוביות קרח בגדלים שונים, סך הכל שלושה אפשריים. את קרח ניתן להוציא בקלות, ויש מכסה המונע נזילות וכניסה של ריחות. אז מה לא אהבנו? שאין למים אפשרות לעבור מגומחה לגומחה בעת המילוי, כך שאם מילאנו יותר מדי מים, הם נשפכים בחלקם אל מחוץ למגש.

69.9 שקלים. להשיג ב-ArcosCasa, לגעת באוכל, קוק אנד בייק, DOMO, בחנויות כלי בית וב-www.mastercook.co.il, www.wallashops.co.il, www.azrieli.com.

צילום: דן לב

 

דאודורנטים לנשים של SACARA 

החברה חידשה את ליין הדאודורנטים שלה לנשים, אשר בין הרכיבים שיש בהם תמצאו שמן ארגן ותמצית ג'ינג'ר להזנה והרגעת העור, וכמובן אותם רכיבים היוצרים הגנה, הידועים בשם אנטי פרספירנטים. ההבטחה היא להגנה של 24 שעות וזאת ללא אלכוהול. בפועל, ההגנה החזיקה מעמד לאורך היום בלבד, ובימים חמים במיוחד, בהם נמצאים הרבה שעות מחוץ לבית, הם לא תמיד החזיקו מעמד את כל היום. הסדרה כוללת דאורונט ספריי ורול און, ואלו נמכרים בארבעה ניחוחות.

8.9/9.9 שקלים ל-60/150 מ"ל. להשיג ב-SACARA.

צילום: ניר יפה

קרם הגנה של Sun&Care

שיתוף הפעולה בין רשת קופיקס לבין המותג הביא לכך שניתן לרכוש בסניפי הרשת בקבוק של קרם הגנה מפני השמש בדרגת 30SPF, העולה שישה שקלים בלבד (ברכישה מעל 15 שקלים). הבקבוק אמנם אינו גדול – 120 מ"ל, אבל במצטבר זו עדיין אופציה יותר זולה מאשר מוצרי הגנה אחרים. מעבר לכך, מדובר בספריי שקוף, המספק את ההגנה שהעור זקוק לה.

6 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

קרדיט צילום: sun&care

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן