Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 16 ביולי, 2017

ספוגמאסטר זהב, לחשוף את עיר הפיראטים, מים לא שקטים, מלתעות, מי רצח את ג'ונבנה רמזי?, נהיה בסדר, Suits 7, האקס המשוגע שלי 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:05 ספוגמאסטר זהב, ערוץ ניקלודיאון

הספוג מאסטר חוזר והפעם בגרסה משודרגת ומוזהבת – עם עיצוב מעודכן ומשחקים חדשים ומגניבים. גם הפעם ישמשו פרקי בובספוג האהובים ביותר למשחק טריוויה חי, בו ידרשו הצופים להשיב על שאלות בדרגות קושי שונות. במשחק ייקחו חלק עשרות אלפי ילדים מכל הארץ באמצעות אפליקציה ייחודית.

21:00 לחשוף את עיר הפיראטים | Wicked Pirate City, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מתחת לנמל קינגסטון שבג'מייקה נמצאות הריסות עיר הפיראטים הגדולה ביותר בכל הזמנים, פורט רויאל. פזרנות, אלכוהול וזנות הם מה שהפכו את העיר להיות מוכרת כעיר המושחתת ביותר בכל הזמנים (Wickedest City on Earth). ב-7 ביוני, 1692, רעידת אדמה וגל הצונאמי שאחריה הרסו את העיר. שני שלישים מהעיר שקעו תוך דקות ספורות מתחת לפני הים. באסון עצמו ובתקופה מיד לאחריו נהרגו כ-5,000 בני אדם. מאז גילויה של פורט רויאל במאה ה-19, מספר חפירות ארכאולוגיות חשפו את הבתים ההרוסים ואף אוצרות פיראטים. אך כעת, הארכאולוג, ד"ר ג'ון הנדרסון, משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי לחשוף את ממדיה האמיתיים של העיר בפעם הראשונה. וזו מאפשרת בניית הדמיות חדשות של פורט רויאל וסופה המר. התוכנית תחשוף את העיר שמתחת לאוקיינוס ותבנה אותה מחדש באמצעות הדמיות מחשב, על מנת לנסות ולפזר את המסתורין שאופף אותה. כיצד הפכה עיר הפיראטים המקורית של הקריביים לבירת המסחר של העולם החדש? היכן מסתתרים מבצרי העיר מהמאה ה-17? וכיצד החול עליו נבנתה פורט רויאל, היה אסון גאולוגי ידוע מראש.

22:00 מים לא שקטים | The Shallows, ערוץ Hot גולד

מותחן אינטנסיבי. ננסי גולשת לבדה בחוף מבודד וציורי כאשר כריש לבן ענק מפתיע ותוקף אותה. היא נותרת לכודה מרחק קצר מהיבשה, אך עם רגל פצועה ועם הכריש על המשמר הדרך לשם נראית בלתי אפשרית. שחקנית: בלייק לייבלי. במאי: ז'אומה קולייט-סרה. ארה"ב, 2016.התסריט לא מתוחכם יתר על המידה, אך המשחק המצוין של לייבלי עם תחושת האימה שווים את הצפייה. ציון: 

22:00 מלתעות | Jaws, ערוץ Yes3 + Yes VOD

המותחן המפורסם של סטיבן ספילברג. למרות שהפקת הסרט הייתה סיוט – עם לוח זמנים שהלך והתארך, תקציב שחרג פי שלושה מהמתוכנן ואינספור תקלות – זכה הסרט להצלחה עצומה, ביקורתית וכלכלית. עם צאתו, הפך לסרט הראשון שהכניס מעל ל-100 מיליון דולר בקופות. בנוסף היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר, כולל לסרט הטוב ביותר, וזכה בשלושה. הוא נכלל כדרך קבע ברשימות הסרטים הטובים בכל הזמנים, זכה לשלושה סרטי המשך והוליד אינספור מחוות, ציטוטים וחיקויים. שחקנים: רוי שיידר, ריצ'רד דרייפוס, רוברט שו. ארה"ב, 1975. אחד מסרטי האימה החכמים והמפחידים שיצאו בזמנו, שגם יצר את הנוסחה לבלוקבאסטרים. ציון: 

22:00 מי רצח את ג'ונבנה רמזי? | Overkill: The Murder of Jonbenet, ערוץ Hot8 + Hot VOD

הסרט עוסק ברצח הבלתי פתור של הילדה בת ה-6, ג'ונבנה רמזי, ומביא בפעם הראשונה הקלטות שמע של עשרות ראיונות עם המעורבים בחקירת הרצח. הרצח התרחש בשנת 1996 בקולורדו והסעיר את ארה"ב והעולם כולו. רמזי הייתה ילדה יפיפייה שהשתתפה בתחרויות יופי לילדות כשבבוקר חג המולד נעלמה מביתה. זמן קצר לאחר שאימה יצרה קשר עם המשטרה התגלתה גופתה של הילדה במרתף הבית כשעליה סימני אלימות. באמצעות תמונות ארכיון, הקלטות שמע וחומרים נוספים מנסה הסופר והקולנוען, לורנס שילר, להבין כיצד מקרה הרצח הזה טרם פוענח. ארה"ב, 2017.

22:00 נהיה בסדר | We'll Be Alright, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

האנשים שאושפזו במוסד הפסיכו-נוירולוגי 'טינסקוי' בסיביר מאבדים כל זכות על חייהם ועל עתידם. הדרך היחידה להשתחרר מהמוסד הסגור הזה, שזה חלומם של כל המאושפזים בו, היא רק אם בית המשפט יקבע לטובתם, וזה קורה במקרים נדירים ביותר. יוליה וקטיה שננטשו על ידי אמותיהן בגיל צעיר בבית יתומים הועברו משם לטינסקוי. הסרט עוקב במשך 4 שנים אחר המאבק של השתיים להשתחרר מהמוסד הפסיכיאטרי. בימוי: אלכסנדר קוזניצוב. 77 דקות, צרפת, 2016.

22:00 Suits 7, ערוץ Yes דרמה + Yes VOD

עונה חדשה לדרמה המשפטית. ספוילר – העונה החדשה תתרכז בחזרתו של מייק לפירמה, כעורך דין מן המניין בפאזה חדשה בחייו, ותבחן את השינויים הצפויים בפירמה.

22:05 האקס המשוגע שלי 4 | My Crazy Ex 4, ערוץ לייפטיים

עונה חדשה לסדרה החושפת את סיפורי הדייטים הכי מוזרים בין האנשים המסקרנים העונה נמצא גבר הטוען שנחטף על ידי חייזרים, אישה שמאפשרת לחבר שלה להצטרף לערב בנות, אבל חושדת שהוא מעוניין באחת מחברותיה, גבר בתכנית להגנת עדים שלא מסתיר רק את זהותו, אישה שהופכת להיות אובססיבית בניסיון לרדת במשקל ועוד רבים אחרים ומשוגעים לא פחות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן