Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 17 ביולי, 2017

משחקי הכס 7, שיחת בנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 משחקי הכס 7 | Game of Thrones 7, ערוץ Hot HBO + Hot Vod + Yes Oh + Yes VOD + סלקום TV

הסדרה חוזרת בעונה שביעית, עונה אחת לפני אחרונה. שבעת פרקי העונה השביעית מתארים את הגעתו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריס טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת מגיע מצפון בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

21:00 שיחת בנות, ערוץ Hot8 + Hot VOD

הסדרה המקיפה ביותר שנעשתה על קהילת הטרנסג'נדריות בישראל: שלושת פרקי הסדרה מביאים אל המסך צילום אותנטי של עשר ארוחות ערב ביתיות, שנערכו ברחבי הארץ. כל ארוחה צולמה בבית אחר, במקום אחר בארץ, ובכולן המארחת היא אישה טרנסית, שהזמינה נשים שונות אל ביתה להתארח. רובן הגדול טרנסיות בעצמן. הנשים אירחו בבתיהן הפרטיים, לארוחות ערב שצולמו עם נוכחות של מינימום אנשי צוות. במצלמה אחת, כמעט ללא תוספת תאורה. אין בסדרה ראיונות מאחורי הקלעים או הוראות בימוי. הסדרה מתעדת את השיחות כפי שהתקיימו. מה שמתקבל הוא שיח חדיש, מעניין ובלתי מתחסד של נשים עם נשים על נשים שבו מתערבבים ללא פילטר אהבה, בדידות, יחסים, כסף, מין, סמים, זנות, גברים, נשים, זין, כוס, כוח, משפחות, הורים, ילדים, בתי חולים, ישראל ועוד. במאי: אורי סלעי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן