Skip to content

תערוכת אופנה ואמנות – החומרים מהם עשויות המילים

חשבתם שנייר עיתון הוא חומר גלם פנטסטי רק לעטיפות של פיש אנד צ'יפס ולייצור עיסת נייר? תערוכה חדשה של אופנה ואמנות מהחומר היום-יומי הזה, תנסה לגרום לכם לחשוב פעמיים מאת גילי גולנדר ביום חמישי, ה-1 במרץ, תיפתח בתל-אביב תערוכת אופנה ואמנות המשותפת למוסף גלריה של עיתון הארץ ולבית הספר שנקר. התערוכה, הקרויה "החומרים מהם עשויות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשבתם שנייר עיתון הוא חומר גלם פנטסטי רק לעטיפות של פיש אנד צ'יפס ולייצור עיסת נייר? תערוכה חדשה של אופנה ואמנות מהחומר היום-יומי הזה, תנסה לגרום לכם לחשוב פעמיים

מאת גילי גולנדר

ביום חמישי, ה-1 במרץ, תיפתח בתל-אביב תערוכת אופנה ואמנות המשותפת למוסף גלריה של עיתון הארץ ולבית הספר שנקר. התערוכה, הקרויה "החומרים מהם עשויות המילים", אוצרת יצירות אמנות העשויות מגיליונות עיתון הארץ, שיצרו סטודנטים משנקר, במטרה לשנות את ייעודו של העיתון – מספק מידע לאובייקט עיצוב. 120 עבודות יוצגו בתערוכה והן כוללות, בין השאר, פריטי אופנה מרהיבים העשויים מנייר עיתון.

שמלה בעיצוב תלמידות שנה ד' בשנקר אריאל טולדנו ושני בלומנפלד
שמלה בעיצוב אריאל טולדנו ושני בלומנפלד (צילום: תמי דהן)

הפרויקט, שהחל לפעול לפני כארבעה חודשים, שיתף סטודנטים משנה ד' במחלקות העיצוב של שנקר – עיצוב אופנה, עיצוב מבנה וסביבה, תכשיטים, תקשורת חזותית ועיצוב תעשייתי, שהונחו על ידי ליסה פרץ, אושיית אופנה ועורכת מוסף גלריה, ומרצי שנקר. מטרת הפרויקט הייתה להדק את הקשר בין מוסף גלריה לקהל היעד שלו – שוחרי אמנות ועיצוב וצרכני טרנדים וכן להכירו לקהלים חדשים. בתהליך העבודה נחשפו הסטודנטים של שנקר לתהליך ייצורו המורכב ומרובה השלבים של נייר העיתון וזאת על מנת להעניק ערך מוסף ליצירותיהם.

חליפה גברית מתוחכמת בעיצוב הגר מזרחי ותמר לוי
חליפה גברית בעיצוב הגר מזרחי ותמר לוי (צילום: תמי דהן)

התערוכה תוצג למשך שבועיים בין התאריכים 2-14.3, במתחם G צמרת בתל-אביב (ליד מגדלי YOO), רחוב ניסים אלוני 10, קומה ג'. שעות הפתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 9:00-13:00, שבת 20:00-22:00. הכניסה חופשית.

יצירה של גליה סטרוקוב וטל ברגר
מערכת לבוש של גליה סטרוקוב וטל ברגר (צילום: תמי דהן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן