Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 18 ביולי, 2017

קליקה, פרוצות, איך להיות כוכבת פורנו, מפרץ ההיעלמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 קליקה | Clique, ערוץ Yes דרמה + Yes London

דרמת מתח מבית ה-BBC. חברות הילדות: ג'ורג'יה (אשלינן פרנסיוזי, "משחקי הכס") והולי (סינובה קרלסן) התחילו ממש לפני שבועות ספורים את לימודיהן באוניברסיטת אדינבורו, תקופה שאמורה להיות הטובה ביותר בחייהן, כאשר ג'ורג'יה נגררת לתוך קליקת העילית של בנות האלפא, המונהגת על ידי המרצה ג'וד מקדרמיד (לואיס ברילי, "שרלוק"). לג'וד יש דרך חשיבה וסגנון מתפרץ שמהלך קסם על הבנות, בדיוק כמו מעגל הסטודנטים המבריקים שבו היא מקיפה את עצמה. כניסתה חסרת המאמץ של ג'ורג'יה אל תוך הקליקה משאירה את הולי בודדה ובמהרה קנאתה מתגברת והופכת לפניקה של ממש כשהתנהגותה של ג'ורג'יה מתחילה להפוך ללא יציבה. הולי, המבוהלת מהמהפך שעוברת חברתה הטובה, נאלצת להיכנס גם היא לקליקה השמורה של ג'וד כדי לנסות להוציא ממנה את ג'ורג'יה ומגלה עולם מפתה של מסיבות ראווה אליהן מגיעים אנשי העסקים החזקים והעשירים של העיר. ככל שהולי ממשיכה וחושפת את ליבתו המושחתת של העולם הזה, הסכנה לשלומן של הבנות גוברת מכל הכיוונים. האם הולי תצליח להציל את חברתה? ומה יהיה המחיר שתשלם על כך?

22:00 פרוצות | Harlots, ערוץ Yes דרמה + Yes London

דרמה בריטית תקופתית, שיצרו אליסון ניומן ו-מוירה בופיני. לונדון ב-1763 פורחת ואחת מכל חמש נשים מתפרנסת ממכירת גופה. בתי הבושת הענפים מנוהלים על ידי נשות עסקים ערמומיות וקשות לב. מרגרט וולס (סמנתה מורטון,"רילינגטון פלייס"), שנמכרה על ידי אימה בגיל 10 לזנות, נאבקת למצוא איזון בין עבודתה כבעליו של בית בושת ואימהותה לשתי בנותיה שרלוט (ג'סיקה בראון פינדלי, "אחוזת דאונטון") ולוסי, פרוצה מתלמדת צעירה. כשהעסק שלה מותקף על ידי לידיה קוויגלי (לסלי מנוויל, "ריבר"), מאדאם יריבה ואכזרית, מרגרט נאלצת להשיב מלחמה אפילו אם תאבד בדרך את משפחתה או את חייה. ההשראה לסיפור מגיעה מספרה של ההיסטוריונית היילי רבנהולד: The Covent Garden Ladie, המבוסס על המדריך השנתי Harris's List of Covent Garden Ladies, שפורסם החל מ-1757 והכיל את הנתונים הגופניים ותיאורים מדויקים של המומחיות והשירותים שהציעו כ-190 פרוצות שעבדו באזור קובנט גרדן. ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, עגבניות רקובות: 100%/100%, מטה-קריטיק: 74/100

22:00 איך להיות כוכבת פורנו | A Girl's Guide to Porn, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

למה שצעירה משכילה תבחר לעבוד דווקא בתעשיית הפורנו? ג'ייד, צעירה בריטית, אמנם סיימה לימודי אופנה, אך החליטה לפנות לקריירה משתלמת יותר כשחקנית פורנו. במאית הסרט מלווה אותה במשך כמה חודשים בעבודתה – במהלך צילומי סרטי פורנו ברחבי אירופה למדים איך מתנהל סט של סרט פורנו, מהם הסיכונים בעבודה כזאת ומה נדרש מהבנות הצעירות כדי להצליח בה. בימוי: רייצ'ל טרייסי. 43 דקות, אנגליה, 2017.

22:00 מפרץ ההיעלמות | Slack Bay | Ma Loute, ערוץ Yes3

קומדיה פרועה של הבמאי ברונו דומון ("פלנדריה"). צמד בלשים מגיע לאתר נופש נידח בצפון צרפת בכדי לחקור את היעלמותם של כמה תיירים, ונתקל במשפחת אוספי צדפות מקומית ובמשפחת בני עשירים המגיעים כל שנה לנפוש במצודה מבודדת. שחקנים: ז'ולייט בינוש, ולריה ברוני טדסקי, פבריס לוקיני. צרפת, 2016. הסרט אולי לא מתאים לכולם, אבל לאוהבי הסלפסטיק, הבלאגן והגרוטסק, שעשוי לגנוב כמה חיוכים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן