Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 21 ביולי, 2017

טינקרבל, אור בין האוקיינוסים, סטארטרק: אל האינסוף, גבר גבר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 טינקרבל | Tinker Bell, ערוץ Yes5

מסע אל עולמן הסודי והקסום של טינקרבל הפיה האהובה בעולם וחברותיה הפיות המתוקות. כיצד נולדה טינקרבל, באיזה כישרון פייתי היא ניחנה ואיך היא הצליחה להציל את עונת האביב. במאי: ברדלי ריימונד. ארה"ב, 2008. הנפשה פשוטה, אך חמודה מאוד, לילדים ולמעריצי הדמות. ציון: 

21:30 אור בין האוקיינוסים | The Light Between Oceans, ערוץ Yes1

דרמה תקופתית סוחטת דמעות על אהבה וכמיהה למשפחה. שומר מגדלור ואשתו החיים באי מבודד בקצה העולם מתקשים להביא ילד לעולם. כאשר הם מוצאים תינוקת בסירה שהגיחה ליד החוף, עליהם להתמודד עם דילמות הרות גורל. מבוסס על רב המכר של מ. ל. סטדמן. שחקנים: מייקל פסבנדר ("סטיב ג'ובס"), אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית"), רייצ'ל וייז. במאי: דרק סיאנפרנס ("בלו ולנטיין"). בריטניה / ניו זילנד, 2016. הסרט מעבד את הסיפור הכתוב באופן מגמתי, אך המשחק האיכותי הוא מה שמאפשר לסרט לשרוד. ציון: 

22:00 סטארטרק: אל האינסוף | Star Trek: Beyond, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 גבר גבר | Daddy's Home, ערוץ Yes2

מנהל רדיו נעים הליכות שואף להיות האבא החורג הטוב בעולם לשני ילדיה של אשתו. אך כאשר הוא פוגש לראשונה את אביהם הביולוגי והקול של הילדים, הוא מבין שכוונות טובות לא יובילו אותו רחוק, והתחרות בין שני האבות על חיבתם של הילדים יוצאת לדרך. שחקנים: מארק וולברג, וויל פארל. במאי: שון אנדרס ("איך להיפטר מהבוס 2"). ארה"ב, 2015. הכימיה בין שני השחקנים הראשיים נפלאה, אך זה לא עובד מספיק טוב מבחינת תסריט או בדיחות שעבר זמנן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן