Skip to content

מילון התאבון

יעל חן רביע, דיאטנית בעלת שם בתחום ילדים, פתחה ערכה חווייתית, מאוירת וצבעונית, לזיהוי תחושות רעב ושובע ולהקניית הרגלי אכילה נכונים לכל המשפחה • "מילון התיאבון" מיועד להורים וילדים, דיאטנים ומטפלים בתחום אכילה נכונה לילדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכל בית נשמעים המשפטים:
"אמא בא לי משהו"
"אמא אני רוצה עוד חטיף"
"אבא אני רעב!"
"סבתא אני רעבה למשהו טעים "
אוכל הוא מזמן כבר לא רק מזון לגוף. עולם השפע מרחיק אותנו ואת ילדינו מהחיבור הטבעי לגוף. כולנו עסוקים במראה חיצוני, במונחים של רזון והשמנה השכם וערב מספרים לנו מה לא לאכול ומה לא בריא להכניס הביתה ולפה. הרבה מידע, הרבה דעות והרבה מידי רעשים מסביב.
הדבר בולט במיוחד בימי החופש הגדול, כשיוצאים משגרה, גם נכדי יצאו משגרת התזונה המאוזנת שכלתי מקפידה עליה ובין קייטנת סבתא א' לסבתא ב' ואירוח אצל חברים, פתאום כל היום הנכדים רעבים מחפשים משהו לנשנש. ובנוסף מסתבר לי שאכילתם מאד בררנית זו אוכלת רק מלפפון והוא רק עגבנייה וכו'…
למזלי הגיע לידי החוברת "מילון התיאבון". הילדים פתחו בסקרנות, ועסקו בזה זמן רב כאשר האח הגדול מסביר לקטנים מה כתוב וביחד עשו את כל הפעילויות. ואל השולחן ארוחת הצהרים נגשו עם תובנות חדשות. כלתי סיפרה לי שמאז הפעילות בחוברת הילדה בקשה פרי אחר הצהרים כדאי לא להיות רעבה מדי בארוחת הערב. וכעט המשפט מה בריא ומה עדיף שזור בשיח היום יומי, ומדי פעם חוזרים לחוברת והיא הפכה להיות חלק מרכזי בפעילות עם חבריהם.
"מילון התיאבון" פותח על ידי יעל חן רביע,תזונאית קלינית לילדים, בשיתוף פסיכולוגית התפתחותי ומפתחת תכנים חינוכיים. הערכה עוסקת בהרגלי אכילה בריאים כגון: אכילה שאינה מתוך רעב פיזיולוגי, אכילה 'כשמתחשק', אכילת יתר ותחושות רעב ושובע. לדברי חן-רביע, אם אתם רוצים להחזיר לילדים את החיבור הטבעי והבריא לתחושות הגוף, לחדול מהעיסוק במראה חיצוני ובמושגי רזון והשמנה, להעביר לילדים בצורה ראויה וחיובית מסרים של אכילה בריאה ולפתח אצל כל בני המשפחה מודעות לאיכות וכמות המזון – 'מילון התיאבון' הוא בדיוק עבורכם!מיועד להורים וילדים, כמו גם לאנשי מקצוע, דיאטנים ומטפלים בתחום האכילה הנכונה לילדים. הערכה מתאימה לגילאי גן חובה ובית הספר היסודי (5-10) וקיבלה את המלצת מכון אדלר. בהמשך תושק פעילות של 'מועדון מילון התיאבון', שתכלול הדרכות להורים ופעילויות חווייתיות להורים וילדים בנושא בכל הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 שקלים לערכת עבודה + מגנטים (לא כולל דמי משלוח).
קישור לעמוד ולרכישה:http://www.yaelchenrabih.com/milon-hateavon
אתר יעל חן-רביע: [email protected]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן