Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 24 ביולי, 2017

בולרז 3, Zoo 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 בולרז 3 | Ballers 3, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

הדרמה הקומית מבית HBO, בכיכובו של דוויין ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה המתרחשת הפעם בלוס אנג'לס שטופת השמש. ספוילר – לאחר שחשף את נשמתו בסימפוזיון של טירוני ה-NFL ונכנס לגמילה ממשככי כאבים, ספנסר, יחד עם עמיתו משכבר הימים ג'ו קרוטל, חוזר ל-ASM עם נקודת מבט רעננה ומטרות חדשות, מקווה ליצור קשרים עם שחקנים חדשים ברחבי הארץ בעודו משפר את קשריו עם הלקוחות הקיימים שלו. בינתיים ריקי ג'רט צריך להכריע בין כסף לתהילה כשהוא בוחר את קבוצתו הבאה, ורנון ליטלפילד מסתגל למתחרים צעירים ממנו לאחר שקיבל את ההסכם בדאלאס, ה'דולפין' לשעבר -צ'ארלס גריאן, לומד שלהיות מאמן זה קשה לפחות כמו להיות שחקן וג'ייסון אנטולוטי ממשיך לסגור עסקאות כדי לספק את חשבונות הבנק של הלקוחות שלו, ואת האגו הענק שלהם.

22:45 Zoo 3, ערוץ Yes אקשן + Yes VOD

מותחן האימה מבית CBS, המבוסס על הרומן רב המכר מאת ג'יימס פטרסון, חוזר בעונה חדשה וקופץ 10 שנים קדימה. ספוילר – העונה השלישית נפתחת בשנת 2027 והעולם הגיע לנקודת מפנה: אוכלוסיית העולם הולכת ומצטמצמת בעקבות בעיית העקרות שיצרה התרופה לוירוס, וכעת עולה איום חדש והרסני באותה מידה – ההיברידים, צבא של יצורי מעבדה בלתי ניתנים לעצירה הנחושים להכחיד את האנושות. ג'קסון אוז, יחד עם חבריו לצוות, מדריך הספארי אברהם קנייתה וג'יימי העיתונאית, שגילו שמיטש בחיים ועובד על פתרון לאיום ההיברידים, מוצאים את עצמם שוב במרוץ נגד הזמן ונגד ההיברידים בניסיונם להציל את העולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן