Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 29 ביולי, 2017

משימה קריטית – נמיביה, חיות ריגול, ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה, מאסטר מיינדס, מחק היסטוריה, האישה האחרת, חדר 104
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 משימה קריטית – נמיביה | Critical Mission – Namibia, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

מלכת חיות הבר של אפריקה היא נמיביה. כיום יותר ויותר אזורי מחיה טבעיים של בעלי החיים מופקעים לצרכי תעשייה ונדל"ן וציד בלתי חוקי נמצא גם הוא, במגמת עלייה. אך חרף כל האיומים על אוכלוסיית בעלי החיים יש גם תקווה. ביולוגים, מדענים ומומחים מטעם ממשלת נמיביה מאחדים כוחות, במטרה לפתח אסטרטגיות פשוטות וחדשניות שיסייעו בהגנה על הטבע המקומי. קרנפים, פילים אפריקאים וצ'יטות ממלאים תפקיד חשוב במאמצים אלו.

21:15 חיות ריגול | Spy in the Wild, ערוץ כאן 11

סדרת טבע בת חמישה פרקים בני חמישים דקות, בודקת עד כמה אנחנו שונים משאר בעלי החיים. באמצעות מצלמות ריגול מתקדמות, נכנסים יוצרי התכנית לתוך להקות בעלי החיים ומאפשרים הצצה לראות כיצד חיים ומתנהגים. כל פרק עוסק ברגש שאנו נוטים לייחס כאנושי: אינטליגנציה, חברות, אהבה ושובבות. הסדרה מתעדת פילות מיילדות, ציפורים זכרים המנסים להרשים את הנקבות, ההיפופוטמים בזמן פדיקור, קופים שמשתכרים ומתפרעים ועוד מפגשים משעשעים ומרגשים. מנחה הסדרה: דיוויד טננט.

22:00 ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה | Jack Reacher: Never Go Back, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 מאסטר מיינדס | Masterminds, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot גולד

קומדיית פשע המבוססת על סיפור אמיתי. דיויד, איש טוב לב אך רפה שכל, העובד בחברה המובילה סכומי כסף גדולים ברכבים משוריינים, מאוהב בקלי, חברתו לעבודה. כאשר קלי מתפטרת היא חוברת לחבר המציע לה לשדוד את מקום עבודתה הקודם. עתה השניים זקוקים למישהו מבפנים, ומשכנעים את דיוויד המאוהב לעזור להם לבצע את מה שהופך להיות שוד נועז ביותר. שחקנים: זאק גליפיאנקיס, קריסטן וויג, אוון ווילסון. במאי: ג'ארד הס. ארה"ב, 2016. השחקנים הנהדרים לא מפצים על סיפור הזוי ככל שיהיה (גם אם אמיתי), המסתמן כסלפסטיק ובדיחות כושלות. ציון: 

22:00 מחק היסטוריה | Clear History, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

לארי דיוויד ("סיינפלד", "תרגיע") כתב ומככב בסרט הקומי של HBO, שבוים על ידי גרג מוטולה ("סופרבאד: חרמן על הזמן"). חייו של ניית'ן, מנהל שיווק בחברת סטארט-אפ קורסים כשהוא מחליט להתפטר, רגע לפני ששוויה של החברה בה עבד מזנק. מושפל, ממורמר ומדוכא הוא נאלץ להחליף את זהותו ולעבור לאי קטן בחופה של מסצ'וסטס. עשר שנים לאחר מכן, הבוס שנישל אותו (ג'ון האם, "מד מן") מגיע לאי כדי לשפץ את אחוזת הקיט שלו – וניית'ן מבין שזו הזדמנות פז לנקום בו. הסרט אינו מצליח להצחיק או להעביר בדיחות באופן מובהק. הסיפור מעניין, אך לא מספק. ציון: 

22:00 האישה האחרת | The Other Woman, ערוץ לייפטיים

אמיליה היא עורכת דין בוגרת אוניברסיטת הרווארד, היא התחתנה ממש לא מזמן עם ג'ק, עורך דין בעל שם, שהיה הבוס שלה וגם נשוי לאישה אחרת בזמן שהיא התקבלה לעבוד תחתיו. אבל חייה של אמיליה מתהפכים כאשר היא וג'ק מאבדים את התינוקת שלהם בימיה הראשונים. אמיליה מנסה להתמודד עם הצער שלה בעוד היא צריכה גם לפתח קשר עם בנה החורג, ואשתו לשעבר של ג'ק לא עושה לה חיים קלים כדי להתמודד עם המצב. שחקנים: נטלי פורטמן, סקוט כהן ("בנות גילמור"), ליסה קודרו. בימוי: דון רוס. ארה"ב, 2011. הבימוי חלש והתסריט מלודרמטי ומחורר, כשהמשחק של פורטמן וקודרו לא מחפה עליו. ציון: 

22:00 חדר 104 | Room 104, ערוץ Yes Oh + Yes VOD + Hot VOD + סלקום TV

אנתולוגיה קומית בת 12 פרקים שאותה יצרו האחים ג'יי דופלאס ו-מארק דופלאס ("Togetherness", "אנימלס"). כל פרק בסדרה עומד בפני עצמו, ומתרחש באותו מקום בדיוק – חדר 104 של מוטל אמריקני שגרתי, אליו מגיעות בכל פעם דמויות אחרות עם סיפור שונה: שליח פיצה צעיר לחדר ונחטף על ידי הזוג המשתכן בו; זוג נערים מורמונים חוזרים מיום פעילות מסיונרית ומתחילים לפקפק בשליחותם ועוד. מככבים: ג'יימס ואן דר ביק ("דוסון קריק"), אלן גריר ("סכנה ברורה ומיידית").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן