Skip to content

עץקרח – Icetree

בחלל לא גדול ובו כסאות לבנים ומסך אחורי לבן, נפתח מופע קסום ומרתק. ביצירה כולה משתתפים שלוש דמויות נשיות לבושות בשמלות לבנות ושתיים בשחורות, שלושה גברים במעיין בגדי עבודה וגבר אחד, בגיל העמידה, עם שלייקס שסוחב מזוודה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המופע עצקרח מתחיל מעבודה קיימת של הלהקה שנקרא "ראשס" שיצרו ב2007 עם הכוריאוגרף רובי ברנט, בעבור להקת המחול האמריקאית פילובולוס.
להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק עלו על הבמות בארץ וברחבי העולם בשנת 1993 עם מופעי מחול המשלבים תיאטרון. במופעים היתה השקעה בכל תחומי האמנות: המחול, התיאטרון, עיצוב הבמה, התלבושות והתאורה, לכולם היה משקל גדול ביצירת החוויה לצופה.

מהמופע עצקרח - צילום יח"צ

במופע זה, לעומת המופעים הקודמים של הלהקה, הריקוד מקבל נפח גדול יותר ואילו התיאטרליות מרומזת. ואכן צמצום התיאטרליות השאיר את ניתוח מערכות היחסים בין הדמויות לצופה. כך שבסצנה מסויימת צופה אחד יכול לצחוק ושכנו להתעצב.

מהמופע עצקרח - צילום יח"צ

התאורה פשוטה ומדוייקת, כך גם התפאורה הנקייה. האביזרים הבסיסים, כיסאות ומזוודה, שנדמה כי חבריי הלהקה חקרו היטב את איכותם והפונקציונאליות שלהם במסע ליצירת מופע זה, עוזרים להניע את המופע, לחבר ולהפריד בין מערכות היחסים השונות שמוצגות.
הפסקול המלווה את המופע מטשטש את תחושת הזמן בו מתקיים המופע וקולות הרקע משנים לוקיישנין על אף שהחלל נשמר.

מהמופע עצקרח - צילום יח"צ

ענבל פינטו ואבשלום פולק וצוות הרקדנים הנפלא שלהם, יצרו מופע מהודק, אסטטי ומעניין. השפה התנועתית והיכולות המרשימות של הרקדנים, משכו את העין ואת הלב. לא היה צורך לנסות ולהבין מה עומד מאחורי כל ריקוד, אפשר היה להתרווח בכיסא ופשוט להנות ממופע מקסים ואיכותי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן