Skip to content

הסיוט שאינו נגמר

נתניהו הוא רובוטריק מתוחכם במיוחד פה הוא מתפרק, שם הוא מתקפל, לפעמים הוא נמעך, אבל תמיד עושה שטויות, תמיד מזיק, תמיד הרסני. ולמרות הכל... הליכוד איבד רק מנדט אחד בסקרים האחרונים. לחסידיו רפי השכל שהם רוב במדינת ישראל, לדראון עולם, לא ממש אכפת שהאיש חדל אישים וחסר כישורים בסיסיים. כנראה שמצביע ליכוד הוא בעצם אותו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את מאמר המערכת הקודם השארתי בלית ברירה למעלה משבוע ימים. טסתי לברלין (כתבה אחרת) וחזרתי, מגנומטרים הורכבו מגנומטרים הוסרו מצלמות חכמות עלו על הפרק וירדו מהפרק. מאבטח ישראלי רצח שני אזרחים ירדנים וברח לישראל, ודוד ביטן … טוב עזבו דויד ביטן. אבל למרות הכל הליכוד איבד בסקרים רק מנדט אחד אז …אני עדיין לא מבין את התופעה.

רק הליכוד יכול

נתניהו הצליח בשבוע חם במיוחד בחודש יולי להצית את חבית חומר הנפץ המסוכנת ביותר בעולם, ירושלים בכלל והר הבית בפרט. נתניהו גם הצליח לעצבן את הירדנים השלווים בדרך כלל. בכלל יש לו לנתניהו רקורד לא רע בהתחבקות עם רוצחים, וכדי "לטשטש עקבות" הוא מדליק עוד נפץ: עונש מוות למחבלים. כמובן שהוא מתכוון רק למחבלים ערביים הרי יהודים יכולים להיות רוצחים בדם קר לשרוף ילדים, לירות בלי אבחנה אבל עם הבחנה בין יהודים לערבים (גם זה לא תמיד מצליח) הרי הם העם הנבחר לא?

נתניהו הוא רובוטריק מתוחכם במיוחד פה הוא מתפרק, שם הוא מתקפל, לפעמים הוא נמעך, אבל תמיד עושה שטויות, תמיד מזיק, תמיד הרסני. ולמרות הכל… הליכוד איבד רק מנדט אחד בסקרים האחרונים. לחסידיו רפי השכל שהם רוב במדינת ישראל, לדראון עולם, לא ממש אכפת שהאיש חדל אישים וחסר כישורים בסיסיים. כנראה שמצביע ליכוד הוא בעצם אותו טמבל שקנה מנתניהו רהיטים בזמנו.

ירושלים איננה מאוחדת, ירושלים איננה קדושה, ירושלים היא חבית חומר נפץ עצבנית במיוחד. והיא עוד תגרור את ישראל למלחמה הבאה, וזה בדיוק הרעיון, כשבוער לך התחת הפרטי מן הסתם לא יזיק להעלות את הישבן הלאומי באש. אין כמו מלחמה להעצים את הזיקפה הלאומית אז מה אם יתווספו עוד שמות בלוחות הזיכרון הרי ממתי אכפת לנתניהו מלוויות? אבל מלחמה על ירושלים לא תהיה עניין פשוט, היא מסוגלת לאחד את כל העולם המוסלמי כנגד ישראל, אותה ישראל עם צבא מתוחכם ונגמ"שים לא ממוגנים, אבל הרבה צוללות למכה השניה (אותה מכה שאיש מאיתנו לא יזכה לראות) ואולי המכה השניה היא המכה שדופק דויד שמרון? בכל מקרה נתניהו מצליח להתעלות על עצמו פעם אחר פעם. הבעיה היא שהוא כבר מגיע לדרגות שמהם קשה לעלות בלי שפיכות דמים מסיבית.

ולנתניהו נשארה אופציה אחת בלבד להציל את עצמו… מלחמה. הוא כבר דפק הכל בלי יוצא מהכלל, והיות והוא בזז את רוב אזרחי מדינת ישראל, אז מה אכפת לו להקריב את הפריאיירים, אחרי עוד מלחמה יהיו הרבה פחות אנשים שיתלוננו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן