Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 31 ביולי, 2017

שווים, מוחי, המבול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:45 שווים | Snap Talk, ערוץ Yes קידז 

עדי שרון ו-רועי ויינברג מארחים באולפן פאנל ילדים בנושא שיימינג וחרם ומשוחחים עם חברים בתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', ו-גאיה שליטא כץ יוצאת לפגוש ילדים במרכז הערבי יהודי ביפו.

21:00 מוּחִי | Muhi: Generally Temporary, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

מוחי (מוחמד), ילד פלסטיני אמיץ וכובש לבבות, נולד בעזה עם תסמונת מסכנת חיים ובינקותו הובהל לטיפול בישראל כשהוא מלווה על יד סבו בלבד. מזה שבע שנים מתגורר מוחי בבית היחיד שהוא מכיר – בית החולים תל השומר – ואינו יכול לשוב למשפחתו. הרופאים בעזה ובישראל מסכימים שמערכת הבריאות העזתית אינה מאפשרת טיפול הולם במחלתו וחזרתו של מוחי אל אמו תהווה גזר דין מוות עבורו. מוחי גדל כשהוא לכוד בין שני בתים ושני עמים, ומטופל בבית החולים על ידי יהודים וערבים המתעלים מעל הזהות, הדת והסכסוך המחלק את עולמו. זמן שהייתו בבית החולים אוזל ומוחי וסבו עומדים בפני החלטות הרות גורל. בימוי: רינה קסטלנובו-הולנדר, תמיר אלתרמן. 86 דקות, גרמניה / ישראל, 2017.

22:00 המבול Noah, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 13 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן