Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 01 באוגוסט, 2017

הימים האחרונים במדבר, אל תמצמץ: רוברט פרנק, לחיות בלי ההורים, גבר אוכל אש 5, חדש ב-Netflix
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הימים האחרונים במדבר | Last Days In The Desert, ערוץ Yes3 

דרמת הרפתקאות המציגה תיאור דמיוני אלטרנטיבי למסע הצום הרוחני בן 40 הימים של ישו במדבר, במהלכו הוא מתמודד מול השטן בדילמות מוסריות של זהות ואמונה. שחקנים: יואן מקגרגור, איילת זורר. במאי: רודריגו גרסיה. ארה"ב, 2015. מבקרי הקולנוע אהבו, קהל הצופים פחות, בסיפור פשוט למדי על רקע מאוד מסובך. ציון: 

22:00 אל תמצמץ: רוברט פרנק | Don’t Blink: Robert Frank, ערוץ Hot8 + Hot VOD

הניו יורק טיימס כינו אותו בתור 'הצלם המשפיע ביותר בעולם החי כיום', ואכן – רוברט פרנק, צלם וקולנוען, הוא אחד הצלמים החשובים בהיסטוריה של הצילום. הסרט מלווה את הצלם הידוע, בני משפחתו ושותפיו ליצירה. פרנק חולל מהפכה של ממש בעולם הצילום והסרטים העצמאיים. הדיוקנאות שצילם מנצחים כמה מהרגעים המשמעותיים והחשובים בהיסטוריה של ארצות הברית. יצירותיו מתמקדות בגזענות, דת, מעמדות, חומרנות, פטריוטיות ואפילו כוכבי רוק. ארה"ב, 2017. סיפור מרגש של אדם מסקרן בסרט שעובד היטב גם בצד הויזואלי. ציון: 

22:00 לחיות בלי ההורים | Waiting for the Sun, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

בסין יש יותר נידונים למוות מבכל שאר העולם גם יחד. הילדים של הנידונים למוות לרוב נשארים לבדם, מסומנים על ידי החברה ונאלצים לעבור לגור ברחוב. אלה ששפר עליהם גורלם, נשלחים לאחד מ-9 'כפרי יתומים' שנמצאים בסין ונתמכים על ידי פילנתרופים (הכפרים לא ממומנים על ידי הממשלה). כפרי היתומים מתנהלים כמו בסיס צבאי, שבו הילדים הגדולים הופכים להיות ההורים של הילדים הקטנים. שם מלמדים אותם לחיות ללא הוריהם ולסגל לעצמם חיים עצמאיים לקראת בגרותם. את הכפר מנהלת סוהרת לשעבר, הגברת ז'אנג, וחיים בו כ-100 ילדים. סיפורם קורע הלב של שלושה אחים, שאביהם נשלח לכלא וכעת עליהם ללמוד לחיות לבדם בכפר היתומים 'סאן וילאג". בימוי: קספר אסתרופ שרודר. 90 דקות, דנמרק / סין, 2016.

22:00 גבר אוכל אש 5 | Man Food Fire 5, ערוץ Food Network – סלקום TV + פרטנר TV

רוג’ר מוקינג יודע שהדרך הכי טובה לבשל היא הדרך העתיקה ביותר. הוא נוסע בכל רחבי ארצות הברית כדי לחקור את הדרכים היצירתיות הרבות שבהן אנשים מבשלים באש, ממדורות קטנות ועד למתקני גריל ועישון שנבנו במיוחד. הוא נפגש עם בשלנים ביתיים, מומחי צלייה במדורה ושפים במטבחים חיצוניים בכל רחבי ארצות הברית ומגיע לדרום כדי לטעום ברביקיו אזורי, לצפון-מערב המדינה לסלמון שבטי ולניו אינגלנד לסעודת פירות ים ייחודית. בדרך הוא ילמד את הטכניקות הטובות ביותר לבישול באש, כולל איך להכין עוף רוטיסרי, איך לבנות מתקן צלייה ביתי, ושיש יותר מדרך אחת לצלות חזיר.

חדש ב-Netflix

הכתום זה השחור החדש Orange is the New Black – סדרה: עונות 1-3
אורפן בלאק | Orphan Black – סדרה: עונות 1-4
דקסטר | Dexter – סדרה: עונות 1-8
פארגו Fargo – סדרה: עונה 1
ריברדייל Riverdale – סדרה: עונה 1
שקרניות קטנות ויפות | Pretty Little Liars – סדרה: עונות 1-7
אחת שיודעת | Gossip Girl – סדרה: עונות 1-6
חברים Friends – סדרה: עונות 1-10
סקס והעיר הגדולה: הסרט | Sex and the City: The Movie – סרט קולנוע


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן