Skip to content

רביעיית הגולדן גייט תתארח בעכו ובתל אביב

במסגרת אירועי "זמריית הגוספל, הנשמה והתפילה" שתערך בעכו העתיקה בין התאריכים 6-9 באוגוסט 2017 תתארח רביעיית הגולדן גייט – The Golden Gate Quartet, לצד מקהלות אורחות מיוון, מצרפת, מרומניה ומארה"ב. ואמנים ישראלים. רביעיית הגולד גייט תגיע גם לבית האופרה בתל אביב. כל הפרטים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה תתקיים בעכו העתיקה "זמריית הגוספל, נשמה ותפילה", במשך ארבעה ימים ולילות יהדהדו באולמות האבירים וברחבי עכו קולות שירת מקהלה בסדנאות, בכיתות אמן ובקונצרטים מדי ערב. המשתתפים  והאורחים ייהנו מפעילות רצופה בכל שעות היום והלילה וממפגשי העשרה בתחומי הגוספל, שירי הנשמה והתפילה בהנחיית מנצחים בעלי שם עולמי בתחומים אלה.

 רביעיית הגולדן גייט – The Golden Gate Quartet

אורחי הזמרייה השנה הם חברי רביעיית הגולדן גייט, The Golden Gate Quartet , הם יופיעו בקונצרט הפתיחה ואף ינחו מפגש פתוח לכל משתתפי הזמרייה. המנצחים טים בראון (אנגליה), אנדריי דה קוואדרוס (ארה"ב), קווין פוקס (קנדה)  וג’ואה אמיר (צרפת) ינחו את הסדנאות.

במסגרת הזמריה, מדי יום בשעות אחה"צ, יתקיימו קונצרטים וסדנאות העשרה מתחלפות, ביניהם מופע מיוחד של המקהלה האורחת מיוון בניצוחה של מריה אמה מליגופולו, שיכלול יצירות תיאודורקים, חדג'ידאקיס, ועוד.

מדי ערב יתקיימו קונצרטים בחצר המצודה: קונצרט פתיחה עם רביעיית הגולדן גייט, קונצרט חזנות ופיוטים, קונצרט גוספל & ג'אז בהשתתפות איריס ועופר פורטוגלי, מקהלת "קולות C21" מבוסטון בניצוחו של אנדרה דה קוואדרוס ועוד.

במוקד העניין כאמור אירוע הפתיחה החגיגי שיתקיים ביום ראשון, 6 באוגוסט 2017, בשעה 20:30 ובו הקונצרט החגיגי עם רביעיית הגולדן גייט.

רביעיית הגולדן גייט,  היא רביעייה ווקאלית אמריקאית אפריקאית שנוסדה ב-1934 וקיימת עד היום. לאורך השנים התחלפו בה חברי ההרכב, אך עד היום נחשבת לאחד מההרכבים הווקאליים המצליחים בכל הזמנים בתחום המוזיקה השחורה, המביאה את השירה שנולדה בפיהם של העבדים האפרו אמריקאים בשדות הכותנה לפני יותר ממאתיים שנים עד דוכני הכנסיות של ימינו, הרביעייה התפרסמה בביצועיה למיטב הלהיטים במגוון סגנונות, החל מגוספל, ספיריטואלז, בלוז ופולק. עיקר הצלחתו של ההרכב הוא תרומתו למעבר של מוזיקת הגוספל, ממוזיקה דתית המנוגנת ומושרת רק בהתכנסויות דתיות, אל מופעים באולמי קונצרטים. פול ברמבלי, בריטון ומנהיג הרביעייה, טנור ראשון, פרנק דייוויס, הטנור הנפלא, חבר ברביעיית הגולדן גייט מ-1996 ועד ימינו, מייק רובינסון, טנור שני, טרי פרנסיס, בס, את רביעיית הגולדן גייט. מלווה על הבמה הטריו הכולל את דניאל פינס – פסנתר, ג'ואל רושה – בס ופסקל ריו על התופים.

 מחיר כרטיס: 120-160 ₪, לחצו לרכישה

גם לתושבי גוש דן תהיה הזדמנות לחוות את שירתה של הרביעיה, בתאריך 8 באוגוסט בבית האופרה היכל אמנויות הבמה בתל אביב בשעה 20:00.

 מחיר כרטיס: 304 – 154 ₪, לחצו לרכישה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן