Skip to content

269 LIFE – טבעונות מיליטנטית מתוך חמלה

269 LIFE הוא ארגון בינלאומי שמקדם באופן מיליטנטי למדי טבעונות מתוך חמלה מקור השם הוא דווקא בישראל! המספר 269 הוא מספרו של עגל שרק נולד ואמור היה לסיים את חייו באותו יום אך ניצל בזכות פעילים למען בעלי חיים. ב-2 באוקטובר 2012 בכיכר רבין התייצבו פעילים בכיכר רבין ועברו סימון בדיוק באותה צורה אכזרית בה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גילוי נאות: יש לי המון סימפטיה לטבעונים מתוך חמלה. אין לי שום ספק שלכל בעלי החיים ללא יוצא מהכלל יש מודעות. זה כמובן לא הופך אותי לטבעוני למרות אהבתי לבעלי חיים, שכן פשוטו כמשמעו אינני מסוגל לאכול אוכל טבעוני. והיות ובישלתי והגשתי ואכלתי יום יום במסעדה טבעונית, אני שמח שאין לי את הדמיון הנחוץ כדי להשוות את חתיכת הבשר על שולחני לבעל חיים.

להפזסיק ניצול בעלי חיים - צילום: עמית מנדלזון

269 LIFE הוא ארגון בינלאומי שמקדם באופן מיליטנטי למדי טבעונות מתוך חמלה מקור השם הוא דווקא בישראל! המספר 269 הוא מספרו של עגל שרק נולד בחווה ישראלית ואמור היה לסיים את חייו באותו יום אך ניצל בזכות פעילים למען בעלי חיים. ב-2 באוקטובר 2012 בכיכר רבין התייצבו פעילים בכיכר רבין ועברו סימון בדיוק באותה צורה אכזרית בה עוברים בעלי החיים על ידי הטבעה בחום של מספר על גופם.

חברי הארגון ניצבים מול דוכני הדגים הטריים - צילום: עמית מנדלזון

בהשראת הפעילות הזו קם ארגון 269 LIFE והוא פעיל בכל העולם.

כמו דג מחוץ למים - צילום עמית מנדלזון
דם - צילום עמית מנדלזון

היום התייצבו חברי הארגון במארסיי ממש אל מול שוק הדגים הנערך בעיר מדי בוקר במחאה על הטבח המוני. המיצגים באמצעותם מנסים חברי הארגון להעביר את המסר הם קצת בוטים ולא כל כך אפקטיביים אבל המספרים, אם לומר את האמת מחרידים.

דכים הם בעלי מודעות - צילום: עמית מנדלזון

150 מיליון בעלי חיים ממינים שונים מומתים בדרכים שונות ברחבי העולם מדי שנה וזאת מעבר לאלו שמתים מזיהומים שנגרמים כתוצאה  מרשלנות או שלא מרשלנות, היינו באישור חוקי לזהם.

מפרפרים ברשת - צילום: עמית מנדלזון

הדרישה הבסיסית של חברי האגון הוא להפסיק את ההבדלה בין מין למין אחרי הכל כולם בעלי חיים וכולם בעלי מודעות ואם נחשוב על זה הרי שאנחנו כולנו מזדעזעים מהעובדה שבמזרח אסיה כלבים משמשים כמזון אבל בעצם מה ההבדל בין כלב, פרה, דג או חתול? במקביל כמובן מנסים חברי הארגון לשכנע רבים לעבור לטבעונות.

 

 

3 Comments

  1. נגב מערבי
    12 באוגוסט 2017 @ 18:48

    שלום וברכה,
    1) עגל בן יומו לא מסמנים בכוויה, לא חמה ולא קרה, מחכים שיתבגר קצת.
    2) עגל בן יומו לא שוחטים מחכים שיעלה בשר. רק אם יש בו מום שיפריע להתפתחות יעשו אתו המתת חסד.
    3) 269 לא במקרה…….כל המצוי בהוויה הישראלית מבין את הקישור.
    4) בתאבון – אני רפתן בעברי, וצמחוני כבר יותר ממחצית חיי.
    5) הכל במידה, מעניין האם פעילי הארגון לא משתמשים בקוטלי חרקים בביתם, לא דורכים על נמלה קטנה כגדולה ובודקים כל פסיעה כמו שמחפשים חצץ בבית לקראת הפסח.
    שבוע טוב עליך ועל כל אזרחי העולם וכל היצורים שבו גם.

  2. יואב לוי
    31 ביולי 2017 @ 14:02

    מצחיק שאתה מגדיר את זה כאילו אין לך את "הדמיון הנחוץ" להשוות את "חתיכת הבשר על שולחנך לבעלי חיים". בשביל לראות את העובדות כפי שהן אין צורך בדמיון, וחתיכות הבשר הללו הן חלקי גופות של בעלי חיים. בדמיון יש צורך בכדי להדחיק את העובדה הזאת.

    • עמית מנדלזון
      31 ביולי 2017 @ 14:26

      ממש לא נכון, סטייק לא נראה כמו פרה וכנף לא נראית כמו עוף. אם יש לך דמיון מספיק אתה אכן תעשה את ההשוואה. ובדיוק בגלל שמדובר בחלקי גופות ולא גופות שלמות הדמיון נחוץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן