Skip to content

דלק מוטורס משיקה את BMW R nineT urban GS המחיר 104 אלף ש"ח

מחווה מודרנית ל R 80 הוותיק, אופנוע המשלב יכולת רכיבת כביש משובחת עם נסיעה בדרכים לא סלולות המצויד במכללים ואבזור בטיחות מודרני.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנת 1980 השיקה BMW  דגם שהפך לאגדה R 80 G/S אופנוע האדוונצ'ר הראשון, האבא של משפחת האופנועים המצליחה של היצרן. אופנוע ששילב בין יכולת רכיבת כביש משובחת עם אפשרות אמיתית לטייל בדרכים לא סלולות. ייחודו היה במכלולי ההינע הפשוטים, עיצוב שגם היום נחשב אלמותי וכמובן אבזור אופציונלי לכל כיס וכל מטרה, החל מאופנוע עירוני ועד רכב מיוחד להקיף את כדור הארץ. היום 37 שנה לאחר מכן משיקה BMW את המחווה המודרני לאותו אופנוע היסטורי

G/S urban BMW R nineT החדש (צילום: יח"צ)

  BMW R nineT urban GS החדש:

נשען על אותם מוטיבים מהעבר- מנוע בוקסר מקורר אוויר ושמן, גל הינע ועיצוב זהה, הדגם החדש מתאפיין באבזור בטיחות מודרני [ ABS ,ASC] ביחד עם פשטות מכנית ועיצובית – שלדת צינורות חזקה, חישוקי שפיצים לצמיגי טיובלס. כנף קדמית גבוהה ומגן רוח קדמי.

הURBAN  S\G החדש של BMW Motorrad מתאפיין במנוע קלאסי: בוקסר שטוח, שני צילינדרים, מקורר אוויר ונמרץ, , מומנט חזק וצליל ייחודי. קירור אוויר/שמן בנפח 1,170 סמ"ק. הא מפיק 110 כ"ס  ב-7,750 סל"ד, ומומנט מרבי של 11.8 קג"מ ב-6,000 סל"ד. הודות למיפוי המנוע החדש ומערכת הדלק הכוללת מסנן פחם פעיל, הוא עומד בדרישות של תקנות זיהום האוויר EU4.  טכנולוגיית מתלים מסורתית עם גלגל קדמי 19 אינץ' ומגוון רחב של אפשרויות לשינוי.

כמתאפיין באופנועים דו שימושיים, מתלה הגלגל הקדמי הוא בעל תצורה של מזלג טלסקופי עם שרוולי הגנה מגומי ומהלך קפיצים של 125 מ"מ. המתלה האחורי מורכב מזרוע אחורית חד-צדדית מסוג Paralever, כמו בדגמי הבוקסר האחרים. בלימת הזעזועים והשיכוך נעשים באמצעות תמוכת קפיץ מרכזית. מהלך הקפיץ הוא 140 מ"מ. כולל אפשרות לכיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. חישוק קדמי בקוטר 19 אינץ' עם צמיגי שטח במידה 120/70-19 מלפנים ו-170/60-17 מאחור, החישוקים הם חישוקי שפיצים מוצלבים. האופנוע מצויד ב ABS ובמערכת נגד החלקה.

המחיר 104,000 ש"ח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן