Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 05 באוגוסט, 2017

חסידודס, מפלצת של משאית, טיילת וביקיני, הצוואה, החופים הסודיים ביותר, ריזולי ואיילס 7, איש הצללים, מועדון קרב, וויטני קאמינגס: סטנד אפ, חטיבת ביניים: השנים הגרועות של חיי, פארק מים באקסטרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 חסידודס | Storks, ערוץ Yes5

בעבר היו החסידות אחראיות על פיזור התינוקות לביתם החדש, אבל הזמנים השתנו וכעת עובדות החסידות בשירות חברת משלוחים ענקית. בעקבות תקלה מופלאה, שנעשית על ידי החסידה המוביל במפעל ובת אנוש אחרונה שנותרה בו, מיוצרת עוד תינוקת במפעל החסידות, ועכשיו על שניהם יחד למצוא לה בית חם וחדש. דיבוב לאנגלית: ג'ניפר אניסטון, קלסי גראמר, דאג סוויטלנד. דיבוב לעברית: איתי חיון, ליאנה עיון, עמי מנדלמן. במאי: ניקולס סטולר, דאג סוויטלנד. ארה"ב, 2016. סרט צבעוני ומנופש יפה. אמנם מתחיל יפה והבדיחות מתעצלות להגיע, אך יש בו רעיונות יפים. ציון: 

10:00 מפלצת של משאית | Monster Trucks, ערוץ Hot פאן

קומדיית הרפתקאות בדיונית. בחור מתוסכל בשם טריפ מחפש כל דרך אפשרית לשנות את חייו ולצאת מהעיירה שבה נולד. הוא מתחיל להרכיב בעצמו משאית מפלצת משאריות גרוטאות בתוספת חלקי חילוף של מכוניות ישנות. תאונה במכרה נפט מקימה מרבצו יצור מוזר עם חיבה למהירות, אשר יוצר קשר מיוחד עם טריפ. אל הזוג המוזר מצטרפת חברתו של טריפ, ויחד הם נמלטים ממי שמבקש לטייח את האירוע במכרה. טכנולוגיה מתקדמת בשילוב אפקטים מיוחדים, יוצרים סרט ייחודי, מהנה ומותח, שסופו לא צפוי בעליל. שחקנים: לוקאס טיל, ג'יין לוי, תומס לנון, רוב לאו, דני גלובר. בימוי: כריס וודג'. ארה"ב, 2016.

20:00 טיילת וביקיני | Bikinis & Boardwalks, ערוץ Travel Channel – סלקום TV + פרטנר TV

חופים וטיילות הטובים ביותר בעולם. גלישה עם דולפינים בגלבסטון איילנד, טקסס, חוף פנמה סיטי, פלורידה, לנשנש לובסטרים. מפל בגובה 55 מטרים בחאקו, קוסטה ריקה ופיירט פסט המפורסם בטייבי איילנד, ג’ורג’יה.

20:15 הצוואה | Last Will, ערוץ Hot דרמה

דרמה מותחת על השחתת המידות והונאה בקרב בני משפחה. היידן היא אישה צעירה ויפה שכאשר בעלה האמיד והמבוגר מת בנסיבות לא ברורות, נופל החשד מיידית עליה. חוקר המשטרה סלואן עוצר אותה, משום שמצטברות עדויות רבות נגדה. היא מתחילה לאסוף מידע רב ככל האפשר, כדי להרכיב את התמונה המלאה ולהבין מי ניסה להפלילה. שחקנים: טום ברנג'ר, טייטום אוניל, ג'יימס ברולין. בימוי: ברנט האף. ארה"ב, 2011.

21:00 החופים הסודיים ביותר | Top Secret Beaches, ערוץ Travel Channel – סלקום TV + פרטנר TV

מגלישת סאפ עם לוויתנים באורגון ועד למוזיאון תת ימי במקסיקו ומצוקים בסרדיניה. חולות זהובים או הרפתקה ליד הים, החופים הסודיים ביותר מחכים שתגלו אותם.

21:00 ריזולי ואיילס 7 | 7 Rizzoli & Isles, ערוץ Hot זון

הסדרה של רשת הכבלים TNT וחברת Warner Bros חוזרת לעונה שביעית ואחרונה. ספוילר – לאחר תקרית הירי הדרמטית בבר, שחתמה את העונה הקודמת. נינה עוברת ניתוח ואילו מאורה סובלת מפגיעת ראש, בעוד שג'יין מאמינה שאליס סנדס, יריבתה מהעבר שנמלטה ממאסר, מעורבת במתרחש. היא משתמשת בתוכנית מתוחכמת כדי לפתות אותה לצאת ממקום המסתור שלה ומשתמשת לשם כך בתקשורת, שעוקבת מקרוב אחר המתרחש.

22:00 איש הצללים | .I.T, ערוץ Yes4

למייק ריגן יש את כל מה שאפשר לבקש: אישה מדהימה, בת יפהפייה, בית חכם ששווה מיליונים וחברת תעופה מוצלחת שנמצאת על סף פיתוח שישנה את עולם התעופה בעולם. כאשר יחסיו עם טכנאי המחשבים שלו, אד, משתבשים הוא מוצא שמשפחתו, עסקיו וחייו בסכנה וכל העוצמה והכסף לא יכולים לפורץ מחשבים ששולט בעולם שלו ומחפש דרך להתנקם. שחקנים: פירס ברוסנן, אנה פריל. במאי: ג'ון מור. אירלנד / ארה"ב, 2016. סרט נוסחתי חלש מאוד, ומסתבר שגם ברוסנן זקן מדי לתפקיד. ציון: 

22:00 מועדון קרב | Fight Club, ערוץ Yes + ערוץ Yes VOD

סרטו של דייויד פינצ'ר בכיכובם של בראד פיט ו-אדוארד נורטון לא זכה להצלחה רבה עם צאתו והתקבל בתגובות מעורבות, אך עם השנים צבר מעמד של סרט פולחן והתקבע כאחד הסרטים האהובים והמשפיעים של שנות התשעים. פקיד אפור הסובל מנדודי שינה וגבר כריזמטי מקימים מועדון קרבות מחתרתי. הסרט נמצא כיום במקום העשירי ברשימת הסרטים הטובים בכל הזמנים של אתר IMDB. ארה"ב, 1999. הרפתקה פראית בזכות משחק מדהים, בימוי מטורף והפקה מושקעת. ציון: 

22:00 וויטני קאמינגס: סטנד אפ | Whitney Cummings: I'm Your Girlfriend, ערוץ Hot HBO + Hot VOD + סלקום TV

השחקנית, התסריטאית והקומיקאית וויטני קאמינגס ("וויטני") מככבת במופע הסטנד אפ הראשון שלה ב-HBO, שצולם בסנטה מוניקה שבקליפורניה. בלי צנזורה ובלי מעצורים, קאמינגס בוחרת להעלות על המוקד את מערכת היחסים הפרדוקסלית בין גברים ונשים בימינו, עידן שבו לנשים יש יותר כוח ועצמאות מאי פעם.

22:00 חטיבת ביניים: השנים הגרועות של חיי | Middle School: The Worst Years of My Life, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 באוגוסט, 2017, בשעה 21:20 בערוץ Yes5

23:00 פארק מים באקסטרים | Xtreme Waterparks, ערוץ Travel Channel – סלקום TV + פרטנר TV

מסע אל פארקי המים המטורפים בעולם – המתקנים, המגלשות, הריגושים וההתזות. באיטליה מזחלת שתיקח הישר לים התיכון. מגלשה של 70 מטרים עם בריכת בוץ גדולה בקצה. בדנמרק נפילה של 17 מטרים הייתה מפחידה גם את הוויקינגים עצמם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן