Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 06 באוגוסט, 2017

אחים בלגאן 3, בייבלייד, מסיבת יצירה, עבודת החלומות, לגור על המים 2, מציצים לעשירים, נולד בדיר יאסין, ריביירה, ברוס ספרינגסטין: במילותיו שלו, ג'ורדי שור 14, מהפכת האוכל של ג'יימי, ג'ורג' לופז: סטנד אפ, עובדים מצטיינים 7, הרווקה 12, יש רופא בבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:25 אחים בלגאן 3 | Sweet Little Monsters 3, ערוץ Yes קידז

עלילותיהם של טום ונינה, האחים הקטנים והשובבים, שבכל עת רבים זה עם זה ומסתבכים בצרות. תעלולים, מתיחות, מלכודות והתקוטטויות הם עניין שבשגרה אצל צמד האחים, וכל רגע הופך אצלם להרפתקה חדשה ומשעשעת.

10:00 בייבלייד | Beyblade Burst, ערוץ ניקלודיאון

סדרת מאנגה שבמרכזה חבורת בליידרים והמסע אל מימוש חלומם. וולט אאוי הוא תלמיד כיתה ה' המשוגע על ספורט הבייבלייד. שו קורנאיי הוא חברו הטוב ביותר וילד הפלא של עולם הבייבלייד. הישגיו המרשימים של שו מעוררים אצל וולט את יצר התחרות, והוא שואף להעפיל אל הטורניר הלאומי, שם ייאלץ להתחרות בחברו הטוב.

10:30 מסיבת יצירה, ערוץ ניק ג'וניור למנויי הוט

תוכנית בהנחייתן של שתי ילדות בנות תשע – מור ושי-יה. השתיים תערוכנה מדי פרק מסיבת יצירה בנושא אחר: מסיבת שוקולד, מסיבה צהובה, מסיבת חד קרן, מסיבת לבבות, מסיבת בלונים ועוד. בתחילתו של כל פרק תוצג בפנינו היצירה שהכינו הילדות בבית, לאחר מכן הן תלמדנה את הצופים – שלב אחר שלב, כיצד להכין אותה בבית ולבסוף נזומן למסיבה מרהיבה שבמרכזה היצירה המדוברת.

16:55 עבודת החלומות | All Over the Workplace, ערוץ לוגי

בכל פרק יפגשו שני ילדים עם אנשי מקצוע מתחומים שונים בהם הצעירים היו רוצים לעסוק בעתיד: בישול, פוליטיקה, מעצבי אופנה ועוד.

19:00 לגור על המים 2 | 2 Waterfront House Hunting, ערוץ החיים הטובים

מומחה הנדל"ן ניק וולדנר שב בעונה חדשה וממשיך לסייע לזוגות ולמשפחות במציאת בית חדש ביעד נחשק. הדרישה העיקרית: נכס על קו המים. לכל קונה פוטנציאלי חלום משלו, בין אם זו חצר מרווחת לאירוח גרנדיוזי, מטבח מודרני היאה למאסטר שף, או מעגן לסירה פרטית.

19:25 מציצים לעשירים | Luxury Homes Revealed, ערוץ החיים הטובים

גארי טאקל (מנחה "הבתים השווים של אוסטרליה"), יוצא למסע מנקר עיניים בנכסי היוקרה של אצולת הוליווד. החידושים האחרונים בתחום עיצוב העלית ונראה כיצד חיים מיליארדרים ו-'סתם' מולטימיליונרים.

21:00 נולד בדיר יאסין | Born in Deir Yassin, ערוץ Hot8 + Hot VOD

אין כניסה לדיר יאסין. הכפר הערבי הראשון שנכבש על ידי לוחמי המחתרות ב-1948 גודר כבר בשנת 1951, כשהוקם עליו בית החולים הממשלתי לחולי נפש כפר שאול. גם אין גישה לתמונות ארכיון המתעדות את שאירע שם באותו הקרב. הסרט מספר את סיפורה של פיסת האדמה הזו בגלגוליה השונים. דרור מגיע לכפר שאול כדי לקבל את תיקה הרפואי של אמו, שהייתה מאושפזת שם משנות ה-50 ועד מותה. הוא הופרד ממנה בלידה, וכעת הוא מנסה להתחקות אחר סודות עברו. במקביל מנסות היוצרות לגלות את סודות אבותיהן המייסדים. בסרט מתועדים לראשונה לוחמי האצ"ל והלח"י בכפר, המרגלים שנשלחו לעקוב אחריהם מההגנה ונערי הגדנ"ע שקברו את הגופות. דרך זיכרונותיהם מצטייר הנרטיב הישראלי המלא של כיבוש דיר יאסין, על גרסאותיו השונות. בימוי: נטע שושני. ישראל / צרפת, 2017.

21:30 ריביירה | Riviera, ערוץ Hot3 + Hot VOD

דרמת הפשע של רשת SFR הצרפתית ורשת SKY הבריטית, נוצרה על ידי ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות", "ראיון עם ערפד", "הבורג'ס"). הדרמה, בת עשרה פרקים, מבוססת על רעיון פרי מוחו של פול מקגינס (לשעבר מנהלה של להקת U2) ולכתיבת שני הפרקים הראשונים היה שותף גם הסופר ג'ון בנוויל ('הים'). הקאסט מובל על ידי ג'וליה סטיילס, ולצידה לנה אולין והשחקן הישראלי יגאל נאור ("ישמח חתני", "כפולים"). ג'ורג'ינה היא אוצרת אמנות אמריקנית שנישואיה לאיש עסקים מיליארדר (אנת'וני לפאליה, "ללא עקבות") סוחפים אותה לתוך עולם של עושר, אופנה עילית וגם תככים ושקרים – אך מהר מאוד היא מגלה שלא כל הנוצץ זהב. חייה החדשים, שמלאים במסיבות זוהרות, אמנות יקרה מפז ובילויים עם היפים והעשירים בעולם מתנפצים לרסיסים – תרתי משמע – כשבעלה נרצח בפיצוץ מטען חבלה על יאכטה בריביירה הצרפתית. הנסיבות המסתוריות סביב מותו של בעלה מאלצות את ג'ורג'ינה להתאחד עם אשתו לשעבר, שרואה בה מתחרה לא רק על חיבתו של האקס אלא גם על תשומת לב ילדיהם המשותפים. היריבות הזו היא הקטנה בצרותיה של האלמנה הצעירה, שמוצאת את עצמה במסע מסוכן לגילוי האמת על הבעל המנוח ועל העולם שבו הוא חי.

22:00 ברוס ספרינגסטין: במילותיו שלו | Bruce Springsteen: In His Own Words, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ביוגרפיה דוקומנטרית סוחפת המסופרת מפיו של הזמר והיוצר – 'הבוס'. ברוס ספרינגסטין מביא בסרטו החדש את סיפור חייו ואת המסע שעבר בקריירה המוזיקלית שלו. הוא מדבר על ההתמודדות שלו עם קשיי היצירה והפרסום, על המשברים האישיים שחווה לאורך השנים, על האנשים שליוו אותו ועל משפחתו. בין הסיפורים שזורים קטעי וידאו ביתיים וקטעי ארכיון שטרם נראו מחייו הפרטיים ומתקופת ראשית הקריירה שלו. בימוי: נייג'ל קול. 72 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 ג'ורדי שור Geordie Shore 14 | 14, ערוץ MTV

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה. בעונה זו יצטרפו לחבורה שמונה חברים חדשים, לאחר עזיבתם של שני משתתפים ותיקים: סקוטי טי ו-הולי הייגן.

22:00 מהפכת האוכל של ג'יימי | Jamie's Food Revolution, ערוץ הבריאות

ג'יימי אוליבר מתגייס למאבק בהשמנת יתר. הסדרה תעקוב אחריו שעה שיתמקד בשינוי הרגלי האכילה של ילדי העיר האנטינגטון בוירג'יניה המערבית, אחת הערים הכי לא בריאות בארה"ב.

22:00 ג'ורג' לופז: סטנד אפ | George Lopez: The Wall, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

ג'ורג' לופז חוזר ל-HBO בהופעה חדשה, סטנד אפ הכולל חומרים חדשים, מהופעתו במרכז קנדי שבוושינגטון לפני קהל חי. לופז עוסק בנושאים חברתיים ויומיומיים שמעסיקים אותו, כמו מזון אורגני, אלגיות אקזוטיות לאוכל, כלבים שקשורים לעגלות ילדים, ואיך אפשר בלי קצת פוליטיקה: מה נסגר עם החומה של טראמפ?

22:30 עובדים מצטיינים 7 | 7 Workaholics, ערוץ Hot קומדי סנטרל + Hot VOD

הקומדיה של רשת קומדי סנטרל שבה לעונה שביעית, שבה היוצר קייל נווצ'ק ("מחלקת גנים ונוף", "קומיוניטי") שגם מככב בה בתפקיד קארל, תופס את כיסא הבמאי גם בעונה הנוכחית. כמיטב המסורת יצטרפו אליהם גם שורה של כוכבי אורח מפורסמים, ביניהם דניס קווייד, נינה דוברב, טופר גרייס ועוד.

22:45 הרווקה 12 | The Bachelorette 12, ערוץ Yes דרמה + Yes Oh

ג'וג'ו פלטשר, אשת הנדל"ן בת ה-25 מטקסס הגיעה למקום השני בעונה קודמת של "הרווק", וכעת הגיע תורה להכיר קבוצה של רווקים נפלאים ביניהם את אהוב ליבה והנפש התאומה שלה. שלוש רווקות מעונות קודמות יתאספו כדי לתת לה טיפים ועצות מעשיות על איך להתנהל עם הרווקים, עם הדרמות ומפחי הנפש, בזמן שהיא מחפשת אחר בעלה לעתיד. הן מזהירות אותה שיש הבדל גדול מאוד בין תשוקה וכימיה לבין אהבה. כרגיל, תצטרך ג'וג'ו לבחור רווק אחד מתוך 30 צעירים נאים, המתחרים על ליבה. היא מתכוננת להתאהב, ולמצוא את האחד שלה. בין המחזרים החדשים שלה נמנים שחיין אולימפי, יוצא מארינס, כבאי, ספר, מתאגרף, בחור המוגדר פשוט כהיפסטר.

22:45 יש רופא בבית | Doctor in The House, ערוץ הבריאות

ד"ר ראנגאן צ'אטרג'י, רופא כללי, מבקר מדי פרק משפחה המבקשת לשפר את אורחות חייה. במהלך פרקי הסדרה יבקר ראנאגן אם משפחה הסובלת מכאבי ראש מרובים; אם נוספת הסובלת מחרדה ובעלה הנאבק בתשישות כרונית; ילד בן 11 הסובל מהשמנת יתר ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן