Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 07 באוגוסט, 2017

המטבח 11, להעיר את מדיסון, אין לו אלוהים 2, ריי דונובן 5, Eagles of Death Metal: החברים שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 המטבח 11 | The Kitchen 11, ערוץ Food Network – סלקום TV + פרטנר TV

טיפים ומתכונים שיכינו למזג אוויר קריר יותר. הסתיו נפתח עם שלל מאכלים עונתיים בהשראת טעמי האסיף. לאטה תבלין פאי דלעת ותחרות ריקוד להאלווין. בהמשך מתכוננים לחורף עם לזניה ביתית ופסטה עם עוף בבישול איטי. כשמזג האוויר מתקרר, המטבח מתחמם עם קוקטיילים חגיגיים, קישוטים בעבודת יד ורעיונות שמחים שיהפכו את חג המולד לבלתי נשכח. לבסוף, מכניסים את השנה החדשה עם המנחים קאתי לי, סאני אנדרסון, ג’ף מאורו, מרסלה וייאדלואיד ו-ג’פרי זקריאן, בבראנץ' השמפניה המיוחד שלהם.

20:25 להעיר את מדיסון | Waking Madison, ערוץ Hot דרמה

דרמה פסיכולוגית. צעירה בשם מדיסון ווקר המתגוררת בניו אורלינס ומתקיימת מניהול שיחות-סקס, סובלת מהפרעת זהות דיסוציאטיבית (פיצול אישיות) ומחליטה לקפד את פתיל חייה. אחרי ניסיון התאבדות שכשל, היא מצטרפת עם עוד חולים במצבה לטיפול אצל הפסיכולוגית אליזבת ברנס. בהדרגה מתבהר הרקע למחלתה, הקשור לאב המזניח שלה ולאמה, שהפכה לאדם דתי פנאטי והתנכרה אליה. עם עזיבת בית החולים הפסיכיאטרי, מדיסון שבה לדירתה הישנה ומחליטה להיסגר בה למשך חודש תמים. בסופו של פרק הזמן המייסר – היא מוצפת בגילויים חדשים הקשורים לתרפיסטית שלה. שחקנים: אליזבת שו, שרה רומר, אימוג'ן פוטס. בימוי: קתרין ברוקס. ארה"ב, 2010.

21:05 אין לו אלוהים 2 | 2 Impastor, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

הקומדיה השחורה של רשת TV Land ואולפני CBS חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – העונה נפתחת במקום שבו השארנו את באדי בסוף העונה הקודמת – העבר שלו משיג אותו כשדמיאן, לו הוא חייב כספים, מגיע לחפש אותו. אם זה לא מספיק, גם המשטרה סוגרת עליו בעודו ממשיך לנסות למלא את חובותיו ככומר בקהילה ולהסתיר את התסבוכת מהצוות התמים שלו.

22:00 ריי דונובן 5 | Ray Donovan 5, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

הדרמה של רשת Showtime חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – העונה ריי משיב את הפוקוס שלו להוליווד, ואילו אביו מיקי שסוף סוף התקבל לביתו ומשפחתו של ריי, מבטיח לתקן את דרכיו הנלוזות. אל העונה החדשה מצטרפת סוזן סרנדון, שתגלם את סמנת'ה וינסלו, מנכ"לית חזקה וממוקדת של אולפן סרטים בהוליווד.

22:00 Eagles of Death Metal: החברים שלנו | Eagles of Death Metal: Nos Amis, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ב-13 בנובמבר, 2015, מתקפת טרור מאורגנת בפריז גבתה את חייהם של 130 אנשים ברחבי העיר. הסרט מפנה את הזרקור אל להקת הרוק האמריקנית – Eagles of Death Metal, שהופעתה באולם הבַּטַקלאן נקטעה זמן קצר לאחר שהחלה, בגלל מתקפת הטרור: 4 חמושים נכנסו למופע והחלו לירות לכל עבר ולזרוק רימונים עד שפוצצו את עצמם בעזרת חגורות נפץ. 89 אנשים נרצחו באירוע ויותר מ-200 נפצעו. חברי הלהקה הצליחו להימלט דרך הדלת האחורית בבמה ואיש צוות אחד נהרג. בעקבות המתקפה ביטלה הלהקה את סבב ההופעות שלה. במאי הסרט, קולין הנקס, בנו של טום הנקס ושחקן מצליח בפני עצמו (בין השאר בסדרות "פארגו" ו-"רוזוול") – מביא את השתלשלות האירועים לפני, במהלך ואחרי האירוע הטראגי – עם החלטתה של הלהקה לחזור ולסיים את ההופעה בפריז בפברואר 2016 – הן בשביל מעריצי הלהקה והן בשביל חברי הלהקה עצמם. 95 דקות, ארה"ב, 2017. כרוניקה מוזיקלית ידועה מראש, אך עדיין חסר משהו בסרט, סוג של פואנטה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן