Skip to content

הפגנה בעד שחיתות, רק בישראל

ההפגנות בפתח תקווה ובשאר קצוות הארץ אינן הפגנות פוליטיות ורק מתי מעט מאמינים שמדובר בהפגנות ממומנות. מדובר בהפגנות שכל עיסוקן מיגור השחיתות הפורחת ואוכלת כל חלקה טובה בישראל. ואז קם לו אחד... דויד ביטן ומעמיד הפגנת נגד של 100-200 איש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הימין הישראלי עומד על הרגליים האחוריות כדי לבצר את עמדותיו. יש חקירה פלילית, אין חקירה פלילית יש עד מדינה אין עד מדינה, כולם יוצאים להגנת הנוכל.  כל מיני ארחי פרחי מתראיינים בכל מקום אפשרי ששלטון מורידים רק בבחירות. שראש ממשלה לא צריך להתפטר רק בגלל דבר פעוט כמו חקירה פלילית. זה לא ממש משנה להם, שלא לפני זמן רב הם עמדו בצידו השני של המתרס ודרשו מאהוד אולמרט להתפטר. והוא אכן התפטר. בסיסי לחלוטין? לא אצל איילת שקד, שרת המשפטים של מדינת ישראל. האשה האחראית על שיבוש מערכת המשפט הישראלי אך ורק כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית של שולחיה, המתנחלים.

גם אביחי מנדלבליט עדיין עומד מהצד וצופה. יש עד מדינה אין עד מדינה אותו זה לא ממש מעניין הוא ממוקם בזווית המתאימה כד להגן בחירוף נפש על ישבן לקוחו. האיש שהיה אמור להיות ראש מערכת המשפט והצדק, עסוק מאוד בלוודא שהיא לא תתפקד כשמדובר בנתניהו וה"חברה".

אבל בפתח תקווה זה לא מענין אף אחד. מספר המפגינים הולך וגדל ומוקדי מחאה רבים מתווספים. ליכודניקים חדשים מצטרפים, כן יש דבר כזה ליכודניקים, שאינם מעוניינים בשחיתות. אך למרות הכל הסקרים האחרונים עדיין מצביעים על העובדה העצובה שמצביעי הליכוד מקבלים את השחיתות כמובנת מאליה וימשיכו להצביע  לליכוד למרות ואולי דווקא בגלל נתניהו.

דויד ביטן - בעד שחיתות - איור: עמית מנדלזון

ההפגנות הפתח תקווה ובשאר קצוות הארץ אינן הפגנות פוליטיות ורק מתי מעט מאמינים שמדובר בהפגנות ממומנות. מדובר בהפגנות שכל עיסוקן מיגור השחיתות הפורחת ואוכלת כל חלקה טובה בישראל. ואז קם לו אחד… דויד ביטן ומעמיד הפגנת נגד של 100-200 איש.

רק בישראל 2017 תחת שלטון הליכוד יש מצב בו קיימת הפגנת נגד מתנגדי שחיתות היינו…הפגנה בעד שחיתות (?!) דויד ביטן שגם לו קופת שרצים על גבו מימיו בקבוצת "עירוני ראשון לציון" איננו איש מבריק , הוא בריון, הוא אלים, עילג  ודל שפה. ונצמד בכל מאודו אל הבוס הגדול, כמו מאפיונר זוטר תיודע שאסור להפיל את הדון. אז הוא אידיוט שימושי, יש כאלו בליכוד הרבה, אבל הפגנה בעד שחיתות? רק בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן